Wat moet ik doen?

07-01-2020 18:37 57 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
meisjevandebuurt wijzigde dit bericht op 22-07-2020 07:47
0.00% gewijzigd
MeisjeVanDeBuurt schreef:
07-01-2020 19:06
met een man als ik heel erg oud ben ofso :p
Afbeelding
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
07-01-2020 19:10
Ja dat is ook wel waar.
Maar zouden jullie dan loyaal voor een persoon kunnen zijn terwijl het nog niet officieel is?
Ik zou nu nog eigenlijk mijn slag kunnen slaan voor het serieuzer wordt, maar dan loop ik ook de kans dat ik het met haar helemaal zal verpesten.

Je bent echt helemaal over je oren verliefd op iemand of je bent het niet.

Jij bent dat dus niet.
[quote=blijfgewoonbianca post_id=30824674 time=1578420725 user_id=14325]

Ik heb dus nooit mannen echt de kans gegeven om überhaupt er gevoelens voor te kunnen creëren. Ik sluit het dus ergens niet uit, doordat ik nog wel wil ontdekken of ik hetzelfde intense gevoel als bij een vrouw kan evenaren. En als dat er is of kan, wil ik dat uiteindelijk ook doordat het uiteindelijk ook wel de norm is. Heb er nu alleen geen behoefte aan, maar als iemand komt aanwaaien zal ik hem gebruiken als mijn project om te onderzoeken of ik ook verliefd op ze kan worden.
Luci_Morgenster schreef:
07-01-2020 19:13
Je bent echt helemaal over je oren verliefd op iemand of je bent het niet.

Jij bent dat dus niet.

Wellicht is dat het misschien waardoor ik nog verder wil blijven kijken. Het gevoel is er wel, maar niet in zodanige extremiteit waardoor ik alles zou kunnen opgeven. Maar haar verliezen om onzin contacten is het ook niet waard.
07-01-2020 19:02
Ja maar we kunnen dus niet zonder elkaar, we spreken elkaar iedere dag en als we even paar dagen geen contact hebben door een bepaalde reden word ik al gek. Het is ook wederzijds, maar tegelijkertijd kan ik niet nu ineens een relatie aangaan en alles opgeven :(

Misschien ziet je HA wel een reden voor een verwijzing. Wat een drama zeg.
S-Groot schreef:
07-01-2020 19:19
Misschien ziet je HA wel een reden voor een verwijzing. Wat een drama zeg.
Heel geinig dit, kon er bijna om lachen.
07-01-2020 19:21
Heel geinig dit, kon er bijna om lachen.

Het is geen grapje hoor.
Loep jezelf eens.
vrij lekker met haar
en dan met een hem

en dan......
S-Groot schreef:
07-01-2020 19:22
Het is geen grapje hoor.
Wat heeft HA te maken met dit gegeven?
Ik neem aan dat zij dingen met anderen heeft gedaan toen jullie elkaar net aan het leren kennen waren en nog geen gevoelens voor elkaar hadden, want daar zit blijkbaar zo'n twee jaar tussen. Jij wil het nu jullie op het punt staan serieus te worden. Ik kan me voorstellen dat dat voor haar wel wat verschil maakt. Het moment uitstellen waarop je het serieus gaat noemen om daarvoor nog even snel seks te hebben met een ander, lijkt me een nogal vreemde optie.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
07-01-2020 19:10
Ja dat is ook wel waar.
Maar zouden jullie dan loyaal voor een persoon kunnen zijn terwijl het nog niet officieel is?
Ik zou nu nog eigenlijk mijn slag kunnen slaan voor het serieuzer wordt, maar dan loop ik ook de kans dat ik het met haar helemaal zal verpesten.
Dit klinkt echt zo berekenend.
Ik vraag me ook af wie zich voor zo'n plan zou lenen.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Eerlijk? Jullie houden elkaar aan het lijntje.

Zij omdat ze aangeeft uiteindelijk met een man verder te willen. Tegelijkertijd vraagt ze om exclusiviteit.

Jij zegt dat jullie geen relatie hebben, terwijl zij dus duidelijk exclusief wil zijn

Jij hebt in het verleden aangegeven niet toe te zijn aan een relatie. Zij heeft toen wat met anderen gedaan. Dat zit jou nu dwars.

Als je je eindelijk goed voelt en zij beschikbaar is wil je ineens geen relatie, maar wel seks, maar dan eerst met een ander.

Tegelijkertijd hebben jullie enorm veel contact. Push/pull. Klinkt problematisch welke kant het opgaat

het lijkt wel alsof jullie beiden een bindingsprobleem hebben

Ben je in therapie geweest? Wat heb je daar besproken over relaties? Is dit een thema in je leven?
Je wil toch helemaal geen seks voor het huwelijk?
GreenLadyFern schreef:
07-01-2020 19:27
Eerlijk? Jullie houden elkaar aan het lijntje.

Zij omdat ze aangeeft uiteindelijk met een man verder te willen. Tegelijkertijd vraagt ze om exclusiviteit.

Jij zegt dat jullie geen relatie hebben, terwijl zij dus duidelijk exclusief wil zijn

Jij hebt in het verleden aangegeven niet toe te zijn aan een relatie. Zij heeft toen wat met anderen gedaan. Dat zit jou nu dwars.

Als je je eindelijk goed voelt en zij beschikbaar is wil je ineens geen relatie, maar wel seks, maar dan eerst met een ander.

Tegelijkertijd hebben jullie enorm veel contact. Push/pull. Klinkt problematisch welke kant het opgaat

het lijkt wel alsof jullie beiden een bindingsprobleem hebben

Ben je in therapie geweest? Wat heb je daar besproken over relaties? Is dit een thema in je leven?

Zo dat heb je heel goed kort en krachtig beschreven.
Dit is inderdaad hoe het precies is verlopen en ervoor staat.
Het is nogal ingewikkeld, waardoor het dus ook niet zo heel gek is dat ik niet mezelf exclusief wil opstellen. Jij begrijpt het.
Nee, dit bespreek ik nooit en dit contact is dus vanzelf zodanig naar meer gegroeid dat ik er van in de war ben geworden.
Alles voelt fout. Met haar alleen bezig zijn, met de kennis dat ze nooit niet voor mij zou kiezen voelt gewoon stom.
Ik zou mezelf wel loyaal kunnen opstellen die hele andere verwachtingen in het leven heeft staan. Maar dan ben ik weer de boeman doordat ik het zelf nog niet eens helemaal weet met wat of wie ik echt zou willen eindigen. Ik houd me zelf daar ook niet te veel mee bezig en ben meer van mijn gevoelens op het moment volgen. Voor mijn part hoef ik niet eens te trouwen, denk alleen dat misschien die behoefte wel zal passeren wanneer ik ergens de 40 in ben.
S-Groot schreef:
07-01-2020 19:29
Je wil toch helemaal geen seks voor het huwelijk?
Ik zou geen seks met een man willen voor het huwelijk. Maar met een vrouw voelt wel fijn, terwijl het eigenlijk net zo fout, of dubbel zou fout is volgens mijn religieuze achtergrond. Ik ben een complex persoon met tegenstrijdige waardes en normen, waardoor het denk zo vreemd overkomt bij anderen. Niemand die mij ook echt werkelijk begrijpt, maar dat heb ik allang geaccepteerd. Als ik het zelf maar begrijp of goed bij voel.
Iemand gebruiken als project ? Gut, kind, wat aardig van je.
07-01-2020 19:23
Wat heeft HA te maken met dit gegeven?
Ik zou wel een -peut of -oog naar dit verhaal willen laten kijken. Isniegoenie.
Dus jij wil eerst nog vanalles met weetikveelwie uithalen, maar dan moet ze weer voor je klaarstaan? Vind je dat nou zelf logisch klinken?
Ik begrijp de situatie.
Ik vind het niet gezond of 'normaal'.
Edit: van beide kanten, maar vooral bij jou maak je wat denkfouten en trek je aparte conclusies

Mijn advies? Relatie tussen jullie gaat niet werken. Vriendschap op een lager pitje zetten. Eerst moeten jullie beiden maar eens uitzoeken hoe je zelf in elkaar zit en wat je wil. Eventueel met behulp van een professional.

Jullie zijn emotioneel al nauw verbonden maar deinzen beide terug voor echte toewijding. Dan ook nog eens seks met elkaar gaan hebben maakt het alleen ingewikkelder

Recept voor een desastreuze relatie..

Komt misschien hard aan maar dat is hoe ik het zie.
anoniem_655bb33b3d61a wijzigde dit bericht op 07-01-2020 19:46
8.09% gewijzigd
Word al moe als ik de OP lees. Dit wordt toch niet voor altijd, dat geeft ze nu al aan. Na deze relatie kun je dus nog lekker rondneuken/gummen.
Nou zo te lezen zit je nog steeds met jezelf in de knoop. Je draait in kringetjes in je hoofd, je blijft maar doordenken, daar word je toch doodmoe van?
Jij bent niet toe aan commitment.
GreenLadyFern schreef:
07-01-2020 19:45
Ik begrijp de situatie.
Ik vind het niet gezond of 'normaal'.
Edit: van beide kanten, maar vooral bij jou maak je wat denkfouten en trek je aparte conclusies

Mijn advies? Relatie tussen jullie gaat niet werken. Vriendschap op een lager pitje zetten. Eerst moeten jullie beiden maar eens uitzoeken hoe je zelf in elkaar zit en wat je wil. Eventueel met behulp van een professional.

Jullie zijn emotioneel al nauw verbonden maar deinzen beide terug voor echte toewijding. Dan ook nog eens seks met elkaar gaan hebben maakt het alleen ingewikkelder

Recept voor een desastreuze relatie..

Komt misschien hard aan maar dat is hoe ik het zie.
Dankjewel voor je reactie. Je hebt helemaal gelijk, al was dat stiekem ergens niet de antwoord waarop ik had gehoopt.
blijfgewoonbianca schreef:
07-01-2020 19:01
Dat zeg je tegen het meisje waar TO gek op is, toch ?

Beiden denk ik....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven