VRLK

18-03-2009 16:45 961 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nouja, als het dan moet gaan we wel verder in een nieuw vers topic. Toch?
Klinkt als een leuk per ongelukje!

Maar jij bent sowieso goed in leuke ongelukjes
Pebbeltjes zijn met moeder van school mee naar de speeltuin gegaan. Dus ik heb even alleen boodschappen gedaan en ben toen ook naar de speeltuin gegaan. Jongens zien er uit als een stel schooiers, maar wel mijn lekkere schooiers.

Helaas kreeg ik op de terugweg een lekke band dus dat wordt plakken vanavond. Maar misschien gooi ik mijn zelfredzaamheid wel opzij en laat het Pebblo doen.

Vandaag in de winkel iemand die een hotel met 40-50 kamers wil opzetten en ons voor de verlichting wil. Is nog een plan op papier maar wel leuk. En een restaurant dat waarschijnlijk 6 grote gaasbollen afneemt. We moeten echt actief op de b-to-b markt gaan acquireren!

Aardappels staan op. Ik maak het me makkelijk met gekookte aardappels, doperwten met wortelen, vissticks, mosterdsaus en daarbij aangemaakte komkommer. Peren waterijsje toe.

Per ongeluk een vast contract... niet verkeerd in deze tijd!
Per ongeluk een vast contract! Dat is nog eens een meevaller... en altijd een betere positie om vanuit te solliciteren. Succes met je examen, Dropje!

Morrie, ik vier het zondag vanaf 15.00 uur.

Gaat lekker bij jullie, Pebbles! Die grote b-t-b klanten leveren in één keer veel op. Dat si fijn! Kwamen ze uit zichzelf bij jullie terecht?

Morgen lekker vrij. Moest vanmiddag voor vergadering in midden van het land zijn en stuitte op een giga-file. Bleek dat de A12 was afgezet wegens forensisch sporenonderzoek nav een politieachtervolging na een roofoverval op een juwelier in Woerden. Ben maar omgekeerd en thuis gaan werken.

Ely, de reden dat ik het schreef was omdat ik het er zo onaardig vond staan in eerste instantie. Vind best dat we elkaar eerlijk dingen mogen vertellen maar vond het icm somberheid van Pebbles de laatste tijd ook geen lekkere timing. Maar goed.. Pebbles zelf zegt dat ze helemaal geen last had van jouw opmerkingen dus ga ik er me er ook niet verder druk om maken.
Morrie, heeft Knorrie vannacht lekker doorgeslapen of heeft het volproppen niet gelukt?
Het is maar hoe je het bekijkt: ipv 2 keer werd hij weer 1 keer wakker . En 1 keer vind ik stukken beter te handelen dan 2 keer onderbroken worden in je slaap. Ben benieuwd hoe het vannacht gaat, nu we hem niet zo volgepropt hebben.

Schorrie moet naar bed. Staat op de gang omdat hij alleen maar aan het huilen en jammer en kwijlen was na zwemles. Zal wel vermoeidheid zijn, maar dat ge-aanstel daar kan ik niet tegen.
Ja, moe-e kinderen die daardoor zich gaan aanstellen, hopeloos....

Wij kregen uitnoding voor avondvierdaagse in mei. Start om 18.45... is het heel raar dat ik niet wil dat dochter meedoet? Ze ligt er doordeweeks toch meestal tussen 19.00-19.15 in.. Wellicht houdt ze het net aan vol, maar of ze daar leuker van wordt? Tegelijkertijd vind ik het weer sneu als anderen uit haar klas allemaal een mooie medaille hebben. Maar eens informeren hoeveel er wel en niet mee gaan doen.

Peb? Doen ze bij jullie ook mee vanaf groep 3? En Mille, hebben jullie ooit meegedaan met jouw oudste? Hoe was dat?

Gek he, dat het alweer dinsdag is. Ik heb besloten dat ik in de winter graag wil werken en in de zomer vrij wil zijn, ik had totaal geen zin vanochtend (maar weet ook dat ik in de winter echt stond te popelen weer aan de slag te zijn).
Zo ben er ook weer even. Wat een lekkere maar drukke dagen! Inderdaad alweer dinsdag, pfff ik moet er even aan wennen hoor.

Vandaag heen en weer naar hvs geweest en overleg gehad. Het was een leuk gesprek en zoals het er nu uitziet zijn we in november onderdeel van een event.

Ik heb wel alles meegelezen maar weet niet goed meer wat. Wel dat Drop per ongeluk een vast contract heeft gekregen. Wel fijn in deze tijd, ben ook wel benieuwd naar hoe het is gegaan. Succes morgen!

Lien, grote zak met kleren staat hier klaar voor Nick (en BJMN als die het nog past). Wat zullen we afspreken? Misschien een combi maken met bezoek aan kantoor?

En geen ervaring maar avond 4 daagse, hoe lang duurt dat lopen?

Wind, had GW al dat oriënterende gesprek gehad, was dat niet vandaag?

Vrolijk, je hebt me helemaal geïnspireerd met 's ochtends lopen. Ik ga morgen proberen ook een half uurtje eerder op te staan, kijken of het werkt.

Nu even rekeningen betalen, kan ik dat ook weer uit mijn hoofd zetten.
Oja, weet iemand hier waar je goedkope kleine dino's kunt kopen? Ik heb grappige dino cakevormpjes en wil die gebruiken als traktatie voor Japie. Leek me leuk om er een klein dinootje bij te geven in een zakje. Iemand een tip?
Hebben ze die niet gewoon bij de HEMA? Bij de uitdeelcadeautjes? Weet het niet zeker hoor, maar staat me iets van bij.

Kan iemand me vertellen waarom ik die boekhouding niet wat beter bijhoud? Elk kwartaal weer loop ik er over te miepen. Nu ben ik weer aan het uitpluizen welke facturen ik nog moet maken, waarom schrijf ik het niet op op het moment dat de klus geklaard is, dan hoef ik niet zo te zoeken naar de info!

O ja, en waarom is, als ik me er dan uiteindelijk toe gezet heb facturen te maken, de cartridge van de pinter altijd op?

Ik heb ook zin om hard te lopen! Mijn schoenen zijn stuk merkte ik zondag, er zit een piepje in en ik zag dat er een scheurtje in de zool zit. Wel lekker want dan mag ik nieuwe hardloopschoenen, deze had ik echt al jaaaren en waren eigenlijk meer aerobicschoenen.
Drop, van harte met je Veter vandaag! Hoe is het met blokken, gaat het goed? Super dat je 'per ongeluk' een vast contract hebt gekregen.

Nathje, dino's zelf maken? Als creabea achter de naaimachine?

Fijn dat ik je heb geinspireerd om te gaan lopen. Ik ga btw donderdag met jouw ex-collega en mijn/onze ex-collega lunchen in onze oude woonstek, dus wij moeten ook echt een date prikken!

Klinkt alsof het goed gaat met je bedrijfje, dus super!

Ely, ik hoop dat je ok bent?

Morrie, goede sportschoenen zijn echt belangrijk heb ik ontdekt. Ik ben echt heel blij met mijn loopschoenen want heb geen last van knieen. Ik weet nog wel dat ik laatst nieuwe step schoenen kocht en was echt een wereld van verschil met oude. Wat zoiets kleins voor verschil kan uitmaken. Toevallig vandaag met vriendin over gehad dat spinningschoenen ook wel op lijstje staan aangezien je dan niet van de pedalen schiet.

Ik heb deze: Hardloopschoen

Ik heb getwijfeld over de nikes, maar deze hadden net wat betere hiel. Maar moet wel zeggen dat ik hele slechte knieen heb dus vandaar superdooper schoen.

Wind, bizar he die hele A12 op slot? Ik ben blij dat ik via Rotterdam naar Endhoven ben gereden. Megafiles overal.
Hardlopen vanochtend niet gelukt, kwam iets tussen

Dino's naaien is ook wel een leuk idee, Vrolijk. Eens kijken of dat nog haalbaar is...Hoe lang zeggen we nu al dat we een datum moeten prikken? Echt erg hoor!

Is Veter vandaag jarig? Gefeliciteerd!

Gelukkig hebben wij geen last gehad van files, maar nu jullie het zeggen het stond inderdaad vast aan de overkant. Geen pretje!

Zo nu even werken en vanmiddag vrij. Verjaardag van mijn nichtje die 1 wordt. Grote meid alweer!
quote:Wind schreef op 14 april 2009 @ 18:46:

Gaat lekker bij jullie, Pebbles! Die grote b-t-b klanten leveren in één keer veel op. Dat si fijn! Kwamen ze uit zichzelf bij jullie terecht?

Ja eigenlijk wel. Dame met hotelplannen is dan wel weer iemand wier ouders in het pand naast ons opslag hebben voor wijnhandel en de wijnen hebben geleverd voor onze borrel, haar zus is MvM consulente en zat onlangs bij mij aan tafel (en ook nog een vriendin van een vriendin van ons) en haar zwager heeft de catering op onze borrel gedaan. (vind ik heel grappig, dat wij dus met een heel groot deel van die familie los van elkaar en op allerlei andere manieren contact hebben gehad)

Maar vaak komen ze via de site, en bellen, mailen of komen dan langs voor offerte of informatie.

Pebblo en ik hebben net werkoverleg gehad, dat doen we te weinig (gek is dat eigenlijk). Nu allebei weer wat taken waaronder nieuwsbrief en b-to-b/projecten op site zetten.

Maar lekker is inderdaad dat je met minder orders meer omzet haalt.
Dropje, gefeliciteerd met je Veter!

En van avondvierdaaagse heb ik nog niets gehoord Lien, ik weet het dus niet. Pebbeltjes liggen tussen 19.30 en 19.45 op bed tegenwoordig. eerder redden we niet. Maar ze slapen tot 7.15-7.30 dus al met al best oke.
Moge!

Wat is het weer heerlijk weer. Heb alle boodschappen alweer gedaan (en veel te veel lekkers gehaald, was allemaal helft van de prijs want paasspul), wasje opgehangen, nieuw wasje erin en nu zit ik met laptop op het terras. Ben wel een kwartier bezig geweest om het Knorrie naar de zin te maken, die tijgert/rolt steeds van zijn kleed en dan ligt hij op de geribbelde houten planken, wat ie niet fijn vindt. Hopelijk blijft hij nu even lioggen, hij heeft de bak met knijpers geconfisceerd.
Wind, wat heb je voor wensen voor je verjaardag? Roep is wat.
Ik heb geen kind meer aan Knorrie. Schorrie heeft een vriendje te spelen en ze zijn 'met de lego' (ze willen niet buiten spelen, want ze hebben zich in hun hoofd gehaald dat daar bijen zijn ......). Knorrie ligt er bij op zijn buik en kijkt zijn ogen uit. Zo schattig!

Die bijen zijn blijkbaar een issue. Gisteren vertelde Schorrie vanuit het niets aan de slager dat als je een bij zag, je doodstil moest blijven staan, anders prikt 'ie je. Blijkbaar heeft de juf daar aandacht aan besteed...
Ik klets nog even gezellig verder hoor .

Ik ben namelijk van mijn geloof gestapt (en me weer bewezen als laggard ) en heb de lelijkste schoenen ever, op Crocs na, besteld. Birkenstock slippers. Wit parelmoeren. Ik denk dat ze heerlijk zullen zitten .
Haha, Birckenstock is heel fancy toch, tegenwoordig? Die teenslippers dan he, of heb je van die kleppertjes?

Ik heb zitten denken om die dichte Birckenstock slippers te kopen, Dyanne Beekman (?) heeft ze ook, dus ook stylish verantwoord.

Heb je dit in parelmoer?

Ik wil dus eigenlijk wel zoiets, lijkt me heerlijk zitten (heel de dag in de winkel) maar is helemaal niet charmant en eigenlijk vind ik allen kleuren lelijk. Misschien bestaan ze ook in zilver ofzo.

En deze doen me aan mijn moeder denken zo'n 30 jaar geleden:

maar dan met zo'n klepperende houten zool.
laggard (the ~)

sukkel (de ~ (m)), slak (de ~), teut (bijv.nw. / bijw.), hannes (de ~ (m)), treuzelaar (de ~ (m)), talmer (znw.), sijsjeslijmer (de ~ (m)), treuzelkous (znw.), achterblijver (de ~ (m)), uitvaller (de ~ (m)), achtergeblevene (de ~)

Ik vermoede het al, maar kende het woord niet.

En eigenlijk zoek ik slippers die ik vorige jaar en het jaar daarvoor had. Brede leren band, beetje schuin weglopend en dan wel een leren teenslipperding. Nou, op deze omschrijving kom ik echt nergens maar ze zaten héérlijk!
Ongeveer die bovenste Pebbles, maar dan is de schoen ook wit, dus niet zo kurkerig. Ze staan op deze site: de derde

Ik snap wel wat jij bedoelt, zulke sandalen zouden toch ook nog wel gewoon verkrijgbaar moeten zijn?
quote:Morrie schreef op 15 april 2009 @ 14:51:

Ik ben namelijk van mijn geloof gestapt (en me weer bewezen als laggard ) en heb de lelijkste schoenen ever, op Crocs na, besteld. Birkenstock slippers. Wit parelmoeren. Ik denk dat ze heerlijk zullen zitten .

Nietes, birkenstocks zijn echt wel lelijker dan crocs hoor!

Ik zag pasgeleden eens (dat wist ik dus helemaal niet) dat er ook heel andere crocs bestaan dan het geijkte bekende lelijke model. En vind ik er helemaal niet zo verkeerd uitzien:

Beetje jammer alleen dat crocs failliet is of aan het gaan is.

Zo, iedereen genoten van het lekkere weer vandaag! Wij wel, heerlijk dagje hier gehad. Boef had een vriendje te spelen (nog even en hij heeft de hele klas gehad, wat spreken die kleuters veel af tegenwoordig zeg!) en ik was alweer bang voor dezelfde taferelen als de vorige keren (dwarse boef die niks wil en alles verstiert en een vriendje of vriendinnetje dat met grote ogen zit toe te kijken en voor wie ik/vent het dan nog maar een beetje leuk moet zien te maken). Maar niks. Dit joch is een jaar ouder, was duidelijk te merken en ze hebben heerlijk met water in de tuin geklooid. Eerst de waterbaan en toen ik het gekregen lelijke plastic speelhuis met sop onderhanden nam, moesten de heren ook en hebben ze alles wat ze konden vinden met hun sponzen schoongemaakt. Geweldig, ik had geen kind aan ze!

Verder met Schurk naar CB geweest, alles goed (hij is mini, maar groeit wel goed op zijn eigen lijntje verder) en oudergesprek bij kdv en ook daar alles in orde. Fijn dat hij daar nu toch gesettled is en het naar zijn zin heeft. Pak van ons hart!

Zo, had wel bijgelezen, maar ben bijna alles alweer vergeten. Drop had volgens mij een examen of tentamen vandaag, toch? Zo ja: ging het goed??

Trouwens, als je even een minuut of 7 de tijd hebt, moet je onderstaand filmpje uit de Britse Idols eens bekijken. Helemaal geweldig vind ik hem, kippenvel.

hier
Hahaha Athena, datzelfde had ik met Birkenstock. Dat daar dus ook andere modellen verkocht worden!

Schorrie had ook een kind dat ouder is te spelen, bijna 2 jaar zelfs. En ze speelden onwijs leuk met elkaar. Schorrie deed ook normaal, het viel mij ook echt op. En hier waren de jongens ook met water buiten (nadat ik ze had moeten beloven dat als er een bij kwam, ik hem weg zou jagen....), het vriendje was vooral erg enthousiast toen ik zei dat ze de plantjes water mochten geven. Echt fijn dat je nu al werkzaamheden kunt delegeren . Jammer wel dat hij een emmer water over zijn broek gooide en ik dus een natte broek en dito sokken aan de moeder moest meegeven aan het eind van de middag.

Pffff, boekhouding is weer gedaan, en gelijk de eerste 2 facturen voor dit kwartaal ook, ik ga het nu echt echt echt goed bijhouden. Nu nog een envelop vinden waar het in past, en gelijk even ziektekosten declaraties van vorig jaar versturen. Dan kan dat allemaal mijn hoofd uit.
Hehehe, dat bijhoudvoornemen ken ik ergens van...maar ik verdring het gewoon.

Hier trouwens ook natte kleding hoor, het zijn jongens en dus zaten ze elkaar natuurlijk na een kwartier met sponzen achterna. Maar ik had gelukkig nog een 3/4 broek in grote maat (122) voor Boef liggen die het joch even aankon terwijl zijn broek op de waslijn lag. En met dit ideale weer was het ding (en zijn shirt) met een kwartier droog.

He maar dat birkenstockding dat jij nu gekocht hebt is toch gewoon het klassieke model Morrie? Tenminste, daarvan ken ik dan weer alleen maar die.
Jammer genoeg kom ik er net achter dat we niet genoeg postzegels meer hebben. Ben ik nog niet klaar....

Ik weet niet wat jij met het klassieke model bedoelt, maar het is het model waarvan ik wist dat het bestond. Die slippers met van die kurken onderkanten zeg maar (alleen hebben de mijne geen kurken onderkant).

Heb blijkt dat ze ook andere modellen hebben, en zelfs normale schoenen. Dat wist ik niet.

Hier werden ze om kwart voor 3 nat, of althans, toen kwam ik er achter en het jochie zou om 3 uur opgehaald worden. Ik heb nog als de wiedeweerga zijn broek aan de lijn gehangen maar hij was niet meer op tijd droog. Ik kon dus niet net doen alsof er niets gebeurd was .
Ik ken deze, die heb jij nou toch in het wit besteld?

Maar zag ook al wel op jouw site dat ze ook allemaal andere modellen hebben, die doen me erg denken aan waarop mijn vader graag placht en pleegt rond te hobbelen in de tuin.

Getver, ik probeer foto's van het kaartje te halen om op de site te zetten, maar het ding werkt niet mee. Vista zuigt! Heb soms echt heimwee naar oude klaptop met XP.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven