Peuter

09-01-2020 20:47 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik weet het allemaal even niet meer. Ik zit hier te huilen op de bank. Ik ben een jonge moeder van vier kinderen (drie dochters en een zoon). Het probleem zit bij mijn zoontje (2 jaar). Het is de hele dag strijd. Van het opstaan tot het niet gaan slapen. Ik heb hem nu maar opgesloten in zijn slaapkamer. Dochters zijn ondertussen hier al zijn rotzooi aan het opruimen. Hij sloopt echt alles en wil helemaal niets. Wat achtergrondinformatie: vader is niet meer in beeld. Hij heeft mij verlaten voor een nieuwe liefde.
Vroeg ik me ook af TO. Hoe is het gisteren 'afgelopen' en hoe is het nu met jou en zoontje?
Bedankt voor alle lieve reacties. De rust is hier teruggekeerd. Ik heb uiteindelijk mijn broer gebeld en hij heeft zoon opgehaald. We hebben afgesproken dat zoon daar een week gaat logeren. Zo kan ik even tot rust komen en aandacht aan de meisjes geven. Mijn zoon kent mijn broer en schoonzus goed, dus dat is erg fijn. Ik ga ondertussen hulp zoeken en inderdaad het huis anders inrichten.
Fijn dat broer en schoonzus inspringen. Sterkte TO
Fijn TO, goed dat je om hulp hebt gevraagd bij familie en goed dat je verdere hulp gaat zoeken. Fijn dat je daar nu ook even de rust voor hebt om dat te regelen.
Zet 'm op!
Grote stappen zeg, heb je nu ook het gevoel dat je opgelucht de draad straks weer kunt oppakken samen met die veranderingen?
Bedankt! Ik ben ondertussen naar de huisarts geweest en hij gaat zorgen dat ik opvoedondersteuning krijg. Ook hebben we besproken hoe er meer rust kan komen. Zijn idee was om zoon een paar dagen per week naar de opvang te brengen. Zo kan ik het ook beter aan. Ik denk dat ik daar maar eens naar ga kijken.
Wat goed TO, flinke stappen! :cheer:
Jij soms wat rust zal fijn zijn voor jou, maar een dagje wat anders (ander speelgoed, vriendjes etc) en daarna een fittere vrolijker moeder zal ook fijn zijn voor zoon. Goed gedaan!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven