Peuter
donderdag 9 januari 2020 om 20:47
Ik weet het allemaal even niet meer. Ik zit hier te huilen op de bank. Ik ben een jonge moeder van vier kinderen (drie dochters en een zoon). Het probleem zit bij mijn zoontje (2 jaar). Het is de hele dag strijd. Van het opstaan tot het niet gaan slapen. Ik heb hem nu maar opgesloten in zijn slaapkamer. Dochters zijn ondertussen hier al zijn rotzooi aan het opruimen. Hij sloopt echt alles en wil helemaal niets. Wat achtergrondinformatie: vader is niet meer in beeld. Hij heeft mij verlaten voor een nieuwe liefde.

zaterdag 11 januari 2020 om 19:18
Bedankt voor alle lieve reacties. De rust is hier teruggekeerd. Ik heb uiteindelijk mijn broer gebeld en hij heeft zoon opgehaald. We hebben afgesproken dat zoon daar een week gaat logeren. Zo kan ik even tot rust komen en aandacht aan de meisjes geven. Mijn zoon kent mijn broer en schoonzus goed, dus dat is erg fijn. Ik ga ondertussen hulp zoeken en inderdaad het huis anders inrichten.

dinsdag 14 januari 2020 om 18:57
Bedankt! Ik ben ondertussen naar de huisarts geweest en hij gaat zorgen dat ik opvoedondersteuning krijg. Ook hebben we besproken hoe er meer rust kan komen. Zijn idee was om zoon een paar dagen per week naar de opvang te brengen. Zo kan ik het ook beter aan. Ik denk dat ik daar maar eens naar ga kijken.