Single, we kletsen hier verder.

05-01-2020 15:14 3032 berichten
Dit topic maak ik naar aanleiding van een discussie in een ander topic.
Dit topic is bedoeld om te schrijven over het single zijn. De leuke en minder leuke kanten. Het datevermaak en dateleed.

Alles wat met single zijn te maken heeft is welkom en iedere single is welkom, zolang we maar respect hebben voor elkaar en veiligheid voorop staat.
Alle reacties Link kopieren
Still-i-Rise schreef:
12-01-2020 19:56
Nja, Julus mn collega is een vrouw.. ze speelt in meerdere reclames en toen ze bij ons kwam werken dacht ik echt dat ik haar al ergens van kende.
Zat ik savonds tv te kijken en toen viel t kwartje haha!

Mn beste vriendin heeft haar vriend via Relatieplanet gevonden, zijn inmiddels al bijna 9jr samen. Een oud collega van mij trouwens ook via Relatieplanet, ook nog steeds samen en zelfs getrouwd.
Die reclame heb ik nooit gezien maar ze is vast héél knap, grappig verhaal!!

Ik hoorde op een feestje ook iemand die zijn vriendin via relatieplanet kent. Ook al wel wat jaren geleden want inmiddels ook kinderen. Dan denk ik wel; Zoveel jaren later is het succes op die site misschien niet wat het ooit geweest is.
noumoe2019 schreef:
12-01-2020 20:00
3 maanden ja, langer dan we elkaar kennen. Ga het wel zien. Hebben afgesproken om elke week te facetimen (ivm tijdverschil nogal uitdagend) en dagelijks even iets te laten horen via app. Het is ergens wel fijn dat hij het ook lastig heeft hiermee.
Sterkte! Zie het zo; als hij terugkomt is het weer ook een stuk lekkerder en kunnen jullie samen er op uit!
Met FaceTime en appjes vliegen die maanden zo om :)
Flaffy schreef:
12-01-2020 17:48
ja klopt, we hebben elkaar 5 keer gezien en ook samen geslapen. En dat denk ik ook inderdaad, een appje is de makkelijkste manier. Lief, doe ik ook niet maar heb een paar maanden terug heftzelfde gehad (gelukkig kwam deze persoon het me wel persoonlijk vertellen) dus vind het vooral heel jammer.
Hè vervelend zeg! Ookal was het kort, soms lijkt juist dat de meeste impact te hebben omdat je echt iets aan het opbouwen bent en wellicht al wat over de toekomst had nagedacht. Met slapen erbij maakt dat het nog intenser. Hij had inderdaad wel even langs kunnen gaan, gelukkig heeft hij je verder niet aan het lijntje gehouden. Hopelijk voel je je snel weer iets beter!
noumoe2019 schreef:
12-01-2020 19:46
Echt vervelend dat die dingen zo lopen en je gaat geloven dat het er niet in zit. Lees hier veel verhalen dat veel mannen het toch lastig vinden zich te binden en nog lastiger voor ze is het ontbinden volgens mij. Ik ben eens met oude bekende op date geweest. We volgende elkaar al op social media, en hadden appcontact. Hij zei dat hij de date leuk vond en wilde me graag weer zien, ik twijfelde maar heb toch ja gezegd.
Eenmaal thuis had hij mij op alle kanalen geblokkeerd en “ontvolgd”. Echt zo weird. Kwam ik hem een half jaar geleden opnieuw tegen vroeg hij me doodleuk waarom ik nooit meer iets van me had laten horen. Totaal vaag.
Dit soort dingen zijn dus zo frustrerend! Had ook keer 2 hele leuke dates met iemand, hij stuurde berichtjes dat hij al helemaal in love was en toen had hij mij van de 1 op de andere dag gewoon genegeerd.. Om mij een paar maanden later weer toe te voegen op social media 🙄

Heel veel sterke de komende 3 maanden! Het afscheid klinkt verdrietig, maar ergens ook veelbelovend. Ben benieuwd hoe het zal gaan, gelukkig is facetimen een leuke optie en zal de tijd voorbij vliegen.
Ik denk dan dat ze in dit soort gevallen met een ander gingen daten en als dat dan niks wordt, ze jou weer gaan appen.
Vivi3338 schreef:
12-01-2020 20:38
Dit soort dingen zijn dus zo frustrerend! Had ook keer 2 hele leuke dates met iemand, hij stuurde berichtjes dat hij al helemaal in love was en toen had hij mij van de 1 op de andere dag gewoon genegeerd.. Om mij een paar maanden later weer toe te voegen op social media 🙄

Heel veel sterke de komende 3 maanden! Het afscheid klinkt verdrietig, maar ergens ook veelbelovend. Ben benieuwd hoe het zal gaan, gelukkig is facetimen een leuke optie en zal de tijd voorbij vliegen.
Je zou bijna denken dat hij dan vergeten was dat hij jou genegeerd had. Heel vreemd altijd dat soort situaties.
Vivi3338 schreef:
12-01-2020 20:32
Hè vervelend zeg! Ookal was het kort, soms lijkt juist dat de meeste impact te hebben omdat je echt iets aan het opbouwen bent en wellicht al wat over de toekomst had nagedacht. Met slapen erbij maakt dat het nog intenser. Hij had inderdaad wel even langs kunnen gaan, gelukkig heeft hij je verder niet aan het lijntje gehouden. Hopelijk voel je je snel weer iets beter!
Ja inderdaad. En juist omdat het vorige week nog zo anders was. Hij gaf net ook aan dat hij vanavond geen tijd had (dan denk ik hoe moeilijk was een kwartiertje ofzo dit weekend maar oke) en me niet langer aan het lijntje wilde houden.
Geen tijd betekent geen tijd willen vrijmaken. Enige positieve is dat hij je niet aan het lijntje wil houden. Hij had ook afspraken af kunnen houden wegens druk druk, maar je weet nu waar je aan toe bent.
Tuurlijk kan het dat iemand toch gaat twijfelen of geen diepe gevoelens heeft/ krijgt. Maar ik word altijd achterdochtig van zo’n plotselinge omslag en dan helemaal rot dat je er met een appje “even over geïnformeerd” wordt.
noumoe2019 schreef:
12-01-2020 22:16
Tuurlijk kan het dat iemand toch gaat twijfelen of geen diepe gevoelens heeft/ krijgt. Maar ik word altijd achterdochtig van zo’n plotselinge omslag en dan helemaal rot dat je er met een appje “even over geïnformeerd” wordt.
Precies dat, die omslagen vertrouw ik ook nooit zo.. Dan heb ik toch het gevoel dat het al langer speelde of de intenties vanaf het begin niet echt oprecht waren. Ik vind het soms nog wel lastig, van die afwijzingen als het over gevoel/verliefdheid gaat terwijl de dates zo leuk waren. Zelf heb ik ook wel eens iemand afgewezen door het missen van gevoelens na een paar dates, maar dit voelde we wel van beide kanten. Maar ineens zo plots, daar heb ik altijd m’n vraagtekens bij en kan ik soms te lang in blijven hangen 😅
Vivi hoe gaat het met jouw date, of nog steeds lauw?

Gisteren had ik echt veel chats lopen, dat spelletje op Happn is leuk maar ga er even mee stoppen. Heb nu teveel pratende matches.
Met 1 een date gepland voor zaterdag. Heb nog wel m'n twijfels of ik hem leuk genoeg vind, maar daar kan ik deze week nog achter komen.
Ik ga in elk geval minimaal investeren vooraf heb ik besloten. Dat kost me gewoon teveel energie.
Met de date van zaterdag weet ik sowieso dat er enorme diepgang en veel te kletsen zal zijn. Dat vind ik al het belangrijkste.
@Qiyara: Goed bezig! Maar wel fijn dat je dat al van te voren weet. Dan hebben jullie iig wel een klik toch?

@Flaffy: Lullig om het via een appje te laten weten, vooral als je zo dichtbij woont. Daar had hij idd best even 15 min voor vrij kunnen maken. Maar met zo iemand die het op deze manier beëindigt moet je ook niks willen denk ik. Zegt toch genoeg over hoe iemand is.
noumoe2019 schreef:
12-01-2020 19:52
Afscheid genomen van mijn lief, we konden zo in een aflevering van Hello, goodbye. Vind het echt nu al moeilijk om te geloven dat het stand zou kunnen gaan houden en baal van mezelf dat ik er zo weinig vertrouwen in heb. Waarschijnlijk door alle shit-ervaringen. Anyway; ik bep en leef de komende maanden als semi-single lekker met jullie mee.
Het viel me in je manier van schrijven al.op dat je niet vol vertrouwen bent. Kan het me ook wel indenken hoor, maar probeer een beetje bij de dag te leven...
Vivi3338 schreef:
12-01-2020 22:39
Precies dat, die omslagen vertrouw ik ook nooit zo.. Dan heb ik toch het gevoel dat het al langer speelde of de intenties vanaf het begin niet echt oprecht waren. Ik vind het soms nog wel lastig, van die afwijzingen als het over gevoel/verliefdheid gaat terwijl de dates zo leuk waren. Zelf heb ik ook wel eens iemand afgewezen door het missen van gevoelens na een paar dates, maar dit voelde we wel van beide kanten. Maar ineens zo plots, daar heb ik altijd m’n vraagtekens bij en kan ik soms te lang in blijven hangen 😅
Het zijn denk ik ook wel vaak heren (even uit mijn perspectief he) die misschien te graag willen. Maar dan snap ik niet zo goed dat ze het niet net wat even langer geven. Gevoel kan ook groeien. Maar goed, Tinder roept dan kennelijk.
Shiverrr schreef:
13-01-2020 06:57
@Qiyara: Goed bezig! Maar wel fijn dat je dat al van te voren weet. Dan hebben jullie iig wel een klik toch?
Geen idee nog, moet even wennen aan zijn manier van schrijven. Maar ik hou de boot ook af op WhatsApp. Vond de investering gisteren ruim voldoende en nu zie ik het zaterdag wel.

Heb in elk geval m'n chats weer beperkt tot 1.
Voorheen hield ik meerdere chats op gang, meerdere dates in een week. Geen idee hoe ik dat ooit heb kunnen volhouden :nut:
Jaren geleden deed ik dat ook, maar ik vrees dat die zin er niet meer zo is. Zaterdag dus op date? En mogelijk nog eentje? Om de paar weken een date is prima te doen, een eerste bedoel ik dan.
Iemand anders nog een date deze week?
Julus schreef:
13-01-2020 18:04
Jaren geleden deed ik dat ook, maar ik vrees dat die zin er niet meer zo is. Zaterdag dus op date? En mogelijk nog eentje? Om de paar weken een date is prima te doen, een eerste bedoel ik dan.
Nee ik heb daar ook helemaal geen zin en behoefte aan. Denk dat dit voorlopig mijn laatste date ook wordt, tenzij er nog 1 van mijn matches gaat praten die ik ook de moeite waard vind.
Ik ga in elk geval stoppen met actief zoeken en swipen. Heb ematching er net afgegooid terwijl ik nog twee maanden lidmaatschap heb.

Ben weer even klaar. Wil wel in de juiste energie zitten, nu denk ik alleen maar: vermoeiend!

Hoe bevalt parship?
Wat een top plan om de communicatie op whats app te beperken of gewoon helemaal niet te doen...! Eerst maar ‘ns live kijken, voelen, horen.

Ook benieuwd naar parship, lijkt het op ematching?
Groot gelijk, anders heeft daten weinig zin. Ik zit er ook zo in. Of er moet iemand op mijn pad komen waar ik enthousiast over ben. Er gebeurt niks op Parship, maar dat komt doordat ik geen lid ben. Sta er alleen op. Over een tijdje ga ik het actief maken en dan zie ik wel hoe dat loopt.
noumoe2019 schreef:
13-01-2020 18:27
Wat een top plan om de communicatie op whats app te beperken of gewoon helemaal niet te doen...! Eerst maar ‘ns live kijken, voelen, horen.

Ook benieuwd naar parship, lijkt het op ematching?
Ja, helemaal voor! Ga ik ook echt niet meer doen.

Over Parship kan ik nog niks zeggen. Het lijkt er wel op, je moet allerlei dingen invullen. O en alles moet goedgekeurd worden en daarna word je zichtbaar. Bij P kun je glimlachen uitdelen, een soort like. Verder weet ik nog niks
coolpack2 schreef:
13-01-2020 08:29
Het viel me in je manier van schrijven al.op dat je niet vol vertrouwen bent. Kan het me ook wel indenken hoor, maar probeer een beetje bij de dag te leven...
Klopt, je hebt gelijk. Ga ik zeker proberen. Hoop gewoon niet dat ik uit die onzekerheid zelf ga afhaken. We gaan het zien. Ondertussen gewoon leven hoor, leuke dingen met familie/ vrienden èn nog een skitrip in februari. Komt goed💪🏼
Lekker vooruitzicht en ook heel goed. Je leven gaat inderdaad door. Ik hoop dat je het enigszins los kunt laten en vertrouwt op jullie mooie klik die er al was.
Qiyara schreef:
13-01-2020 06:23
Vivi hoe gaat het met jouw date, of nog steeds lauw?

Gisteren had ik echt veel chats lopen, dat spelletje op Happn is leuk maar ga er even mee stoppen. Heb nu teveel pratende matches.
Met 1 een date gepland voor zaterdag. Heb nog wel m'n twijfels of ik hem leuk genoeg vind, maar daar kan ik deze week nog achter komen.
Ik ga in elk geval minimaal investeren vooraf heb ik besloten. Dat kost me gewoon teveel energie.
Met de date van zaterdag weet ik sowieso dat er enorme diepgang en veel te kletsen zal zijn. Dat vind ik al het belangrijkste.
Ja van het weekend wat meer gekletst! Hij zit blijkbaar met wat deadlines van werk, maar nu afgesproken om deze week een hapje te eten en bios. Wel fijn om even wat langer af te spreken, maar nog geen dag gekozen.

Hij maakte net wel opmerking (zo van; wellicht vanavond leuke ontspanning na werkdag..) waaruit ik kan opmaken dat hij vanavond wil afspreken, maar net slecht nieuws gehoord over mijn opa (darmkanker.. hij heeft al wel hoge leeftijd), dus m’n hoofd staat er even niet naar en dat moet hij maar even accepteren. Even niet leuk nu allemaal na dit nieuws, even reality check dat daten maar gewoon een bijzaak moet zijn en familie/vrienden boven alles gaat 😞
Wat naar Vivi, sterkte!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven