Niet gelukkig woning (samenwonen)

12-01-2020 18:44 129 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zit momenteel niet lekker in mijn vel. Eerst woonde ik samen met mijn vriend in een woning met zijn 2en. Na een vakantie met mijn zus, bleek er door de familie van mijn vriend van alles in werking gezet te zijn tijdens mijn vakantie.

Op de 1 op de andere dag was onze woning leeggehaald en al onze spullen in een nieuwe woning gezet. In een woning met 3 verdiepingen waar een gedeelte van de familie van mijn vriend woont. Niemand die aan mij heeft gevraagd wat ik er van zou vinden. De schoonfamilie mag mij en vindt het gezellig met mij samen te wonen.

Mijn vriend en ik hebben grotendeels onze eigen ruimtes, maar wij hebben bijvoorbeeld geen eigen wc en douche. Daarvoor moet ik in het gedeelte van mijn schoonfamilie zijn.

Ik heb helemaal geen thuis gevoel hier. Na werk wil ik lekker op de bank ploffen en mijn privacy, maar dat kan hier niet. Als ik na werk thuiskom, mo3t ik door het gedeelte van mijn schoonouders. Vaak roept mijn schoonmoeder mij ook als ik in mijn eigen gedeelte ben, met de vraag of ik wil komen.

Als ik naar de wc moet, moet ik bij mijn schoonfamilie zijn. Ik vind dit niet echt een normale situatie. Mijn vriend en schoonfamilie vinden echter dat ik mij aanstel en geven aan dat ik mij gewoon op mijn gemak kan voelen. Zij begrijpen niet dat ik het vervelend vind om mijn woning als het ware te moeten delen.

Ook mijn vriend steunt mij niet. Als ik zelf met ideeën kom voor de woning zodat ik mij wat prettiger kan voelen, dan wuift hij het weg als onzin en dat ik de situatie moet accepteren.

Voor de duidelijkheid: ik ben naar de andere kant van het land verhuisd voor mijn vriend. Mijn familie en vrienden heb ik dus achter gelaten. Dit is natuurlijk mijn eigen keuze en kan ik mee leven, maar ik vind dat hier dan best iets voor tegenover mag staan (namelijk een woning waar ik mij thuis voel, that's all en volgens mij is dit niet te veel gevraagd. Mijn vriend doet dit echter af als onzin en vindt dat ik verwend ben en dan maar op mezelf moet gaan wonen.

Nu vraag ik mij af of ik mij echt aanstel?

Aub dit bericht niet quoten. Op het moment dat dit topic helemaal dood is, haal ik dit bericht misschien weg of pas ik 't aan met een soort samenvatting. Mijn vriend weet namelijk mijn account.
Meest bizarre verhaal ever. Laat maar staan hoor TO, kan hij in de reacties lezen wat wij van hem vinden. De stiekemerd. Een ruggengraatloos, respectloos moederskindje.

Hoe lang zit je daar nu al in huis?
TO, neem je eigen leven en zelfstandigheid weer in handen en vertrek zo snel mogelijk naar waar je vandaan komt, want hier wordt je zowieso niet beter van.
Weggaan.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Hoe gaat het nu??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven