Entertainment alle pijlers

Married at first sight (RTL4) 2020

05-01-2020 22:08 1745 berichten
Alle reacties Link kopieren
Maandag 6 januari begint het nieuwe seizoen.
Wie kijkt er met me mee?

Geen spoilers plaatsen graag.
cateye wijzigde dit bericht op 09-01-2020 14:25
Reden: Goede tip van een medeforummer gekregen.
25.79% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik denk juist dat Thierry gaat afhaken bij Sanne. Hij vind haar mooi maar ik denk dat ze elkaar intellectueel niet uitdagen. En dat Thierry intelligenter is. En dat ze weinig gemeen hebben. Maar goed, ik weet het niet hè, psychologie van de koude grond hier :proud:
Always look on the bright side of life
Flowerspowers schreef:
14-01-2020 15:18
Ik denk juist dat Thierry gaat afhaken bij Sanne. Hij vind haar mooi maar ik denk dat ze elkaar intellectueel niet uitdagen. En dat Thierry intelligenter is. En dat ze weinig gemeen hebben. Maar goed, ik weet het niet hè, psychologie van de koude grond hier :proud:
Maar waar baseer je het op dat Thierry intelligenter is dan?
Alle reacties Link kopieren
lise1985 schreef:
14-01-2020 15:36
Maar waar baseer je het op dat Thierry intelligenter is dan?
Negens op, zo vind ik hem overkomen. Komt misschien ook omdat Sanne echt de hele tijd met haar mond wijd open lacht en praat.
Always look on the bright side of life
Alle reacties Link kopieren
Flowerspowers schreef:
14-01-2020 15:18
Ik denk juist dat Thierry gaat afhaken bij Sanne. Hij vind haar mooi maar ik denk dat ze elkaar intellectueel niet uitdagen. En dat Thierry intelligenter is. En dat ze weinig gemeen hebben. Maar goed, ik weet het niet hè, psychologie van de koude grond hier :proud:
Ze is operatie of anesthesie assistent. Dom is ze dus niet, maar wie weet :proud:
Alle reacties Link kopieren
Wenkie&Henkie houden de gemoederen bezig: https://www.tvgids.nl/nieuws/shownieuws ... l-of-niet/
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
Flowerspowers schreef:
14-01-2020 15:18
Ik denk juist dat Thierry gaat afhaken bij Sanne. Hij vind haar mooi maar ik denk dat ze elkaar intellectueel niet uitdagen. En dat Thierry intelligenter is. En dat ze weinig gemeen hebben. Maar goed, ik weet het niet hè, psychologie van de koude grond hier :proud:
Ja! Ik denk dat dus ook...
Ik zie al die positieve verhalen en reacties over hun maar ik had ook meteen het gevoel dat dit als een sisser gaat aflopen.

Hij is ook iets te enthousiast en ik zie het al helemaal gebeuren dat zij het dan uiteindelijk wel een kans wil geven en dat hij dan ineens afhaakt, maar ja puur een gevoel.
yesss wijzigde dit bericht op 14-01-2020 19:55
17.25% gewijzigd
yesss schreef:
14-01-2020 19:50
Ja! Ik denk dat dus ook...
Ik zie al die positieve verhalen en reacties over hun maar ik had ook meteen het gevoel dat dit als een sisser gaat aflopen.
Bij Maxime en echtgenoot was dat ook zo. Begon heel veel belovend en was uiteindelijk niks.
Alle reacties Link kopieren
watdachtjehiervan schreef:
14-01-2020 19:51
Bij Maxime en echtgenoot was dat ook zo. Begon heel veel belovend en was uiteindelijk niks.
Hardlopers zijn vaak doodlopers of hoe zeg je dat.. ken het uit eigen ervaring en hij doet me daar iets teveel aan denken.

Maar vanavond weer kijken :proud:
Alle reacties Link kopieren
Sabeltandcavia schreef:
14-01-2020 19:42
Wenkie&Henkie houden de gemoederen bezig: https://www.tvgids.nl/nieuws/shownieuws ... l-of-niet/
:proud: Heerlijk geschreven weer.
...
watdachtjehiervan schreef:
14-01-2020 19:51
Bij Maxime en echtgenoot was dat ook zo. Begon heel veel belovend en was uiteindelijk niks.
Dat vond ik vanaf het begin al niet veelbelovend.
Flowerspowers schreef:
14-01-2020 15:18
Ik denk juist dat Thierry gaat afhaken bij Sanne. Hij vind haar mooi maar ik denk dat ze elkaar intellectueel niet uitdagen. En dat Thierry intelligenter is. En dat ze weinig gemeen hebben. Maar goed, ik weet het niet hè, psychologie van de koude grond hier :proud:
Dit.
Vanavond dan eindelijk Sjantal en Henk, zin an :-D :popcorn:
Alle reacties Link kopieren
Nou zal het dan eindelijk wezen...Henkie & Wenkie
Alle reacties Link kopieren
Henk heeft intussen overal haar gekregen van het wachten ...
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
Sabeltandcavia schreef:
14-01-2020 20:37
Henk heeft intussen overal haar gekregen van het wachten ...
:proud:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
Zelfs zeiken over het bruidsboeket. Arme, arme Henk .....
Zo grappig dat de ene gast in jurk met glitters en hakken komt en de andere gast in spijkerbroek met blouse.
Alle reacties Link kopieren
De kleding van sommige gasten :facepalm:
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Twitter is er ook weer bij:

Henk zoekt een Chantal Janzen-achtig type. Bijna goed!
👍#MAFS


C....Cruella? #mafs

Dat dacht ze ook bij het maken van die brauwen, wat als het lukt ? #mafs
Ik vind hier dingen van.
Ik weet niet wie erger gaat schrikken, Henk of Sjettàl :mrgreen:
Alle reacties Link kopieren
Echt iemand moet die Chantal maar vooral Henk in bescherming nemen en de bruiloft stoppen. Iemand van het programma moet inzien dat ze duidelijk veel te instabiel is en dat iemand heeft zitten slapen bij de psychologische screening.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Alle reacties Link kopieren
Thierry en Sanne zijn ouders geworden van hun eerste kind tegen de tijd dat Sjetal en Henk de eenliedjeszanger gaan trouwen #mafs

Eenliedjeszanger :rofl:
Ik vind hier dingen van.
Er is maar 1 tweepersoonsbed in het hotel. Was dat vorige seizoenen niet anders? Heb toen wel eea gekeken maar er staat me iets van bij met aparte bedden of dat bepaalde stellen dat zo wilden.
IBIopviva schreef:
14-01-2020 20:47
Echt iemand moet die Chantal maar vooral Henk in bescherming nemen en de bruiloft stoppen. Iemand van het programma moet inzien dat ze duidelijk veel te instabiel is en dat iemand heeft zitten slapen bij de psychologische screening.
En de sexuologe had gay Thierry moeten spotten....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven