Napraattopic deel 124

03-01-2020 21:30 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
charlottew88 schreef:
14-01-2020 20:35
Die Hoezoos is volgens mij zo'n werkgever die verwacht dat als je een ongeluk krijgt en je beide benen en 1 arm er af liggen, dat je hop hop ze er zelf weer aannaait. Voldoende inzet, betrokkenheid en collegialiteit dat moet je hebben als werknemer.
Ja.
Dreamer schreef:
14-01-2020 08:28
Mijn vader is net overleden. Kwam extra hard binnen :'-(
Sterkte!
Lady*Voldemort schreef:
14-01-2020 19:35
Sorry Malinois, maar ik vind de titel van je hondentopic echt zó goor. Ik ruik gewoon de stront :rofl:
Een hond weg doen is echt een no go.
Je kat de deur uit doen is dan weer geen probleem blijkbaar. Tja.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Lady*Voldemort schreef:
14-01-2020 19:35
Sorry Malinois, maar ik vind de titel van je hondentopic echt zó goor. Ik ruik gewoon de stront :rofl:
:proud: sorry
AeonOfWinter schreef:
14-01-2020 21:21
Een hond weg doen is echt een no go.
Je kat de deur uit doen is dan weer geen probleem blijkbaar. Tja.

Even vluchtig gelezen daar maar dat laatste zie ik niet toch?

Ik heb ooit eens een leuke man laten lopen. Bleek allergisch voor katten.
Oké. Doei.
Djeez ik ben ook niet helemaal helder meer. Zapp naar sbs6 omdat er een programma over oranje komt dus ik denk voetbal, leuk! Het kwartje valt pas na 5 minuten na een bezoek van WA aan een universiteit oid. Pffff.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Solomio schreef:
14-01-2020 20:38
Ik heb medisch advies nodig. Niks acuuts, kan makkelijk wachten tot morgen (of nog later), maar ik wil het NU weten.
Ik begrijp ineens die topics.
Verpak het een beetje en shoot.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Nouschi schreef:
14-01-2020 21:34
Djeez ik ben ook niet helemaal helder meer. Zapp naar sbs6 omdat er een programma over oranje komt dus ik denk voetbal, leuk! Het kwartje valt pas na 5 minuten na een bezoek van WA aan een universiteit oid. Pffff.
Pavlovprobleempje? :rofl:
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
PoesinBoots schreef:
14-01-2020 21:30
Even vluchtig gelezen daar maar dat laatste zie ik niet toch?

Ik heb ooit eens een leuke man laten lopen. Bleek allergisch voor katten.
Oké. Doei.
Klopt, was in een ander topic even geleden. Vond het nogal opvallend, vandaar.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
AeonOfWinter schreef:
14-01-2020 22:47
Klopt, was in een ander topic even geleden. Vond het nogal opvallend, vandaar.

Ah.

Maar stom volk heb je overal. Helaas.
Weer een dame die heel verliefd is op een geweldige man. Er is echter één klein dingetje. Hij rost haar af en toe in elkaar.
Puritanism:
„The haunting fear that someone, somewhere, may be happy”
(HL Mencken)
oudebaas schreef:
14-01-2020 23:18
Weer een dame die heel verliefd is op een geweldige man. Er is echter één klein dingetje. Hij rost haar af en toe in elkaar.
Joh, ze zijn zooo verliefd. Wat maakt het dan uit dat je mss over een paar jaar doodgeslagen wordt? Dan heb je toch die paar geweldige jaren gehad.
Life is short. Eat dessert first.
doornroosje9 schreef:
14-01-2020 23:20
Joh, ze zijn zooo verliefd. Wat maakt het dan uit dat je mss over een paar jaar doodgeslagen wordt? Dan heb je toch die paar geweldige jaren gehad.
Zo is dat. Je moet er wat voor over hebben. Voordeel is ook dat je niet voor je pensioen hoeft te sparen.
Puritanism:
(HL Mencken)
Ja, echte liefde doet nu eenmaal pijn :flirting:
oudebaas schreef:
14-01-2020 23:22
Zo is dat. Je moet er wat voor over hebben. Voordeel is ook dat je niet voor je pensioen hoeft te sparen.
Precies, alleen maar voordelen.
Life is short. Eat dessert first.
En dan lees ik in de relatiepijler ook een vrouw die klaagt over een hele saaie man. Nou, die meppende vriend is in elk geval niet saai. Dat scheelt ook weer.
Puritanism:
(HL Mencken)
oudebaas schreef:
14-01-2020 23:18
Onvoorwaardelijke liefde enzo.
Meaui.
:flirting:
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
charlottew88 schreef:
14-01-2020 20:35
Die Hoezoos is volgens mij zo'n werkgever die verwacht dat als je een ongeluk krijgt en je beide benen en 1 arm er af liggen, dat je hop hop ze er zelf weer aannaait. Voldoende inzet, betrokkenheid en collegialiteit dat moet je hebben als werknemer.

Nee joh, die zit met een schoteltje bij de Hema.
Nous, ik krijg door :fortune: dat er volgende week een nieuw seizoen van The Ranch is.
Star² schreef:
15-01-2020 07:42
Nous, ik krijg door :fortune: dat er volgende week een nieuw seizoen van The Ranch is.
:cheer2: Bedank je doorgeefluik maar even! :mrgreen:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Die oogcontact in de trein mevrouw, dat soort mensen wil je toch door elkaar rammelen om er iets van initiatief in los te krijgen.... zit een béétje in m’n allergie.
Nee dan die met een vijf weken oude baby die wil gaan daten. Ik heb de rest van de post maar niet eens gelezen.
Love hurts.

Enzo.
Geen bijzonderheden
Star² schreef:
15-01-2020 09:50
Nee dan die met een vijf weken oude baby die wil gaan daten. Ik heb de rest van de post maar niet eens gelezen.
Een ongepland kindje uit een fwb relatie. Ik ben een duivels persoon en vraag me daarom direct af wie dat kindje niet had gepland, als ik zoiets lees.
(6)
Malinois schreef:
15-01-2020 09:46
Die oogcontact in de trein mevrouw, dat soort mensen wil je toch door elkaar rammelen om er iets van initiatief in los te krijgen.... zit een béétje in m’n allergie.
Haha, precies dit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven