VRLK
woensdag 15 april 2009 om 22:16
woensdag 15 april 2009 om 22:36
woensdag 15 april 2009 om 22:44
Nee, wij gaan 5 juli. We zouden eigenlijk de 4e gaan, maar dan hebben mijn schoonouders hun 40 jarig huwelijksfeest, waarvoor ik bruidstaart ga maken. Zie het niet zitten om dat tussen het inpakken door allemaal te doen, dus moet in juni alvast voorbereidend bezig gaan zijn. Plus nog wat opdrachten. En daarnaast zijn bij ons de weken vlak voor de zomervakantie op het werk altijd heel druk.
woensdag 15 april 2009 om 23:27
donderdag 16 april 2009 om 10:24
Dochter stralend aan verjaardags-ontbijt en -gelukkig- dolblij met cd-speler/radio voor op haar kamer (en dat scheelt toch, 50 euro nu of 150 euro voor de nintendo ). Was zelf helemaal ontregeld, want wel traktaties meegegeven, maar geen lunchboterhammen. Zojuist dus nog even gemaakt en gebracht met een morrende BNJMN die eigenlijk wilde slapen.
Drop, doe maar een datumprikker, dat is vast makkelijker. Ik kan overigens het laatste weekend zeker niet, het eerste weet ik even niet uit mijn hoofd.
Ben hondsmoe, zou bijna denken dat ik zwanger ben (wat niet zo is, net ongesteld geweest nl.) en ik weet niet zo goed hoe ik mijn energie weer beetje terug moet vinden. Helpt ook niet echt om nu tig dagen festiviteiten te hebben (vandaag school, morgen NSO, zaterdag partijtje, zondag familie), maar goed, wordt vast ook leuk.
Drop, doe maar een datumprikker, dat is vast makkelijker. Ik kan overigens het laatste weekend zeker niet, het eerste weet ik even niet uit mijn hoofd.
Ben hondsmoe, zou bijna denken dat ik zwanger ben (wat niet zo is, net ongesteld geweest nl.) en ik weet niet zo goed hoe ik mijn energie weer beetje terug moet vinden. Helpt ook niet echt om nu tig dagen festiviteiten te hebben (vandaag school, morgen NSO, zaterdag partijtje, zondag familie), maar goed, wordt vast ook leuk.
donderdag 16 april 2009 om 13:43
donderdag 16 april 2009 om 15:12
Da's waar, ben natuurlijk pas net begonnen met werken, ook al voelt dat anders .
Morrie, ik kolf nooit overdag (en om precies te zijn, nooit gedaan sinds ik werk en daarmee nu dus helemaal niet meer), maar voed wel op donderdag, zaterdag en zondag. Gaat altijd prima. Andere dagen krijgt BNJMN dus poedermelk overdag.
Morrie, ik kolf nooit overdag (en om precies te zijn, nooit gedaan sinds ik werk en daarmee nu dus helemaal niet meer), maar voed wel op donderdag, zaterdag en zondag. Gaat altijd prima. Andere dagen krijgt BNJMN dus poedermelk overdag.