Het Kasteel

18-03-2009 19:49 3004 berichten

Tsss. Zomaar door forumtechniektiepjes uit ons oude huis gekieperd!

**snuft**

9123 posts in ons oude Kasteel. Bij deze: een nieuw Kasteel.

**fluit om de butler**

Schiet eens op met die koffers, Joh!

Ze staan in de hal van het Oude Kasteel!

Mims, Lil, Suup, Bloes, Darly, M'anas, komen jullie je kamer kiezen?
Alle reacties Link kopieren
quote:tilalia2 schreef op 15 april 2009 @ 00:01:

En die Mops... MK wil nooit weg. Kreeg natte ogen toen we zeiden dat kinderen het huis ook uitgaan. Zei niks over auto's. Wel iets over een zwik van 'haar' baby's die dan best op haar kamer konden wonen

Tja, Mops wil dan weer geen kinderen.

Het is veel te lastig om een pappa te vinden, zegt ze. Mmmm, volgens mij heeft ze iets te veel vrijgezelle moeders in haar omgeving..

Oh Lil, wat lastig, die Zoonproblemen, Dat snijdt door je heen. Hele dikke kus voor jou, meid...

Kus ook voor Marie, trots op jou/jullie van werk.

Hier nooit koffiezetproblemen. Oploskoffie heeft ook zijn voordelen, hihi....

Zeg, die butler, kan die niet even mijn tuintje schoffelen....
Wat wilde ik nou toch typen?
*strompelt Het Kasteel binnen en ploft met een vuurtorenrood hoofd op de sofa*

Jeeez...net weer voor het eerst in 4 weken ge-thaibokst. Ben kapot! Verdulleme wat heb ik toch een k-conditie daar moet ik echt iets aan gaan doen voor de zomer!

*roept naar de butler om een extra kussen en een Aa-drankje*
Oe en Appeltaartdate smste net...we gaan zaterdag bandjes kijken...
Lil, wat jammer dat Zoonverdriet dieper zit dan de standaard-kinderprobleempjes Zou babbelen met zo'n haptomevrouw (als die van Het Oudste Bloesje) iets kunnen zijn?

Als Mops bij ons komt loosjeeren draait ze misschien wel bij qua lastig papa's vinden

**gooit Darly een tubetje spriroflor toe, voor morgen. Spierpijndag***

Leuke dag hier. Lekker gewerkt, daarna met MK naar creche, waar MK lekker ging ;lunchen bij de kleine kindjes en ik een 'oudergesprek' had met Jom's mentor. Altijd leuk om te horen dat ie het goed doet en daarna dat MK zo'n lekkere kletskous is lekker in tuin geklooid (althans, Jom en MK. Een bakje met water is een mooie uitvinding. Minigieterjes trouwens ook) en een lief jurkje voor MK gemaakt. Bijna gemaakt, moeten nog schouderbandjes aan maar die kan ik er niet zomaar opzetten zonder eerst te meten.

En ik poog mijn senseo aan te melden voor de de Grote TerughaalActie, maar de site lust me niet. Zal wel druk zijn, daar
Tila, je hebt mail.

O jongens jongens jongens, we zijn inene helemaal bezig met het Project Nieuw Huis. Dat ene huis dat we op het oog hadden, werd niets. Maar inmiddels hebben we maar liefst 3 alternatieven (waarvan 1 in Provinciedurrup, Bloes, maar dat vind ik wel een ingewikkelde keuze. Het huis echter is je reinste glamour en toen ik heeeeeeeeeeeeeel goed keek, zag ik ineens mijn naam op de deur verschijnen :-))). Ik word er helemaal opgewonden van, we zijn zo toe aan een nieuwe fase!

Door de opwinding en om bij te komen van alle drukte, ga ik morgen lekker een paar uur op mijn kont in de sauna zitten. En mijn nagels laten doen, ofzo, even niksen!
.
Oh wat spannend M'anas. En leuk in provinciedorrup, is een leuk dorrup.Hou ons op de hoogte. Enne lekker zeg sauna morgen, heb je best wel verdiend.

Ik zet trouwens zo even een naam in de kelder volgens mij hebben we een gezamenlijke kennis via jouw werk.

Tila wat lekker zeg tuin klooien met kindjes, ik weet dat broer ook zo blij was met minituingereedschap voor neef. Zeker nu met buitenhuisje (genoemd naar hun en ook Tila d'er oude woonwijk) en neef ook een eigen tuintje heeft.

Darly Ik dacht dat appeltaart inmiddels al oudbakken was, maar in de herkansing dus, en nu echt?

Mims, jij mag de butler vanavond

Had vanavond stamkroegavond, was weer een bijzondere gelegenheid enne Lil ik had je toch en bepaalde reactie voorspeld van degene die ik vorig week nogal bruut had afgewezen? Hij stelde niet teleur . Hij was mij zo opzetelijk aan het negeren en ondetussen in de gaten houden of ik dat wel in de gaten had dat het anderen opviel. Oh wat zijn mannen toch vreselijk voorspelbaar. Althans deze man.

Verder dag from hell met verbreking van een telefoonrecord, Ik heb tussen tien en half 1 nonstop aan de telefoon gezeten en daarna ging ie eveneens met zekere regelmaat. En ik moest een hoop andere dingen doen, maar dat lukte daardoor niet helemaal.

Nou ja zo maar eens richting bedje, want morgen naar andere werkplek, maar niet te vroeg heb ik besloten.

Truste meiden
Oooh, M'anas, wat spahannend! En wat nemen jullie snel actie! Enneh: glamourhuizen zijn leuk. In Belgie woonden we in een vergane-glamour-huis en dat was gewoon leuk.

(behalve dan die waterleidingen )

Suup, wat grappig, dat ze hun Tuinhuys zo genoemd hebben! Prachtnaam!

Dat wereldje waar je in zit... ik smul elke keer weer van je berichten, echt waar

Darly, heb je ook echt zin in de appeltaartdate? Want hij laat wel hele lange stiltes vallen...
Moguh.

*zet koffie neer*
**neemt koffie**

Ook mogge!
Zo leuk, mobiel forummen. Sta nog op station, tis drama met trein. Als ik ooit op schiphol beland wordt dat zeker een starbucksbezoekje.
Gelukt, Suup?

Tila, ik reed langs Übervinex vanmorgen in ijselijke vroegte, voelde je me zwaaien

M'nas: doe eens wat fundalinken in de Kelder, ik ben echt heelheel nieuwsgierig!! Klinkt goed (sauna ook!).

Nu weer werken na afspraken, moet nog even op gang komen. En mis de zon.
Ja gelukt inclusief de machiatto caramell van de starbucks, daar word ik zo blij van. Toen ik op kantoor aankwam was er taart en straks zijn er broodjes. En het lijkt wat rustiger dan gisteren das ook fijn.

Werkse nog Lil. Zon komt wel weer terug
Lil, als het rond zessen was, ben ik er zelf wakker van geworden!

Er is nu toch zon? Beetje heiig, maar het is wel lekker warm.

Suup, ik kan nu helemaal niet zien dat je mobiel inernet! Er staat geen icoontje naast je av.

Ja, m'anas, fuundalinkjes! Leuk!

Ben dol op mooi weer, echt waar, maar de hooikoorts giert door mijn lijf. Zat vanmorgen op de fiets, ogen liepen volledig leeg, snot, niezen, the works. Moet er maf uitgeizen hebben
O getsie, hooikoorts: Zoon heeft het ook zo erg. Piepend en snuivend snotterd hij de lente door. Maar als ik zie wat er allemaal aan stuifspul oa op de auto ligt moet het ook wel heel erg zijn nu, als je daar gevoelig voor bent.

Zó vroeg was het niet Tila ;) (maar wel vrij kort daarna, snif).

Nu breekt hier wel weer beetje zon door, maar moet ik eigenlijk nog werken voordat ik die bolle-met-de-staartjes weer ophaal. Gaat zo lekker met mijn meisje, ze wordt echt nog steeds steeds leuker. Als de papa maar een beetje in de buurt is, is het echt een superkind.
Goeiemorgen!

Wat fijn, Lil, dat het zo lekker gaat met LaDotta.

Kunnen ze bij kindjes iets doen aan hooikoorts, qua medicijnen? Of mag dat nog niet? Het is idd heel erg momenteel, zag ik aan de pollenkalender. Zonnebril en pet op, elke avond haar goed uitspoelen, slaapkamer zoveel mogelijk luchten als de zon en de wind er niet op staan, etc.

Gister nog wat achterstallige staartjes Belgie administratie gedaan. Genant dat we dat zo lang hebben laten liggen... maar goed, is nu geregeld.

**zet koffie neer**

De Kroeg gaat op slempweekend , toch? Veel plezier!
Ja, ze kunnen wel wat doen: Zoon heeft dagelijks al neusspray en drankje en lijkt wel iets te helpen. Over maand of wat weer kno arts.

Jaaaa, Slemp is in aantoch! Moet alleen nog een heleboel doen voor die tijd, dus ik ga maar gauw aan de slag.....

Als ik jullie niet meer 'spreek': fijn weekend!
Veel plezier met slempen!
Slempse!

Pfff ben vrij vandaag, maar zit groot deel van de dag alsnog telefoontjkes af te handelen. Nog niet eens tijd gehad om hier even rustig te posten. Het moet niet gekker worden .

Hapje eten met de mama vanavond. Morgen tutteldagje en zondag activiteit van werk waar ik moet zijn en misschien komt er ook nog ineens pers op af (daar gingen deel telefoontjes over). Collegaatje komt morgenavond hier pitten omdat we al heel vroeg op locatie hier in de buurt moeten zijn. En verder blijf ik zo'n snotkop hebben die iets minder wordt als ik een kruidvatpilletje tegen hooikoorts neem. Ik heb dus voor maandag maar even een afspraak bij de huisarts gemaakt want leuk hoor zelfzorgmedicijnen, maar als het hooikoorts is wil ik dat wel even officieel weten Ik zal toch niet ineens allergisch voor mijn kat geworden zijn? *haartjes omhoog*
Goeiemorgen!

**zet koffie neer**

De cheersers zijn nu aan het slempen Ik hoop dat ze net zulk lekker weer hebben als wij hier!

Suup, allergien bouwen op dus het zou kunnen, maar ik denk dat hooikoorts een reeele optie is. Bloedtestje en je weet het.

Lekker aan het tuttelen? Of slaap je nog?

Ik ben trots op Lief. Lief hoorde in november dattie een nieuwe functie zou krijgen en had daar een salarisverhoging bij onderhandeld. En toen kwam de kredietcrisis en werden alle promoties, salarisverhogingen etc wereldwijd gecanceled. Lief balen, maar ja, crisis, dus wel begrijpelijk.

Heeft ie gister gehoord dattie em toch gekregen heeft! Met terugwerkende kracht! Extra poen is altijd fijn, maar ik vind het ook heel fijn dat ie toch iets van officiele waardering krijgt voor z'n inzet
Mogguh,

*neemt koffie*.

Net wakker en wat schijnt de zon leker zeg

Helemaal goed.

Is heel benieuwd hoe de cheersers het hebben.

Wat fijn zeg voor lief en met terugwerkende kracht is ook lekker. Heb je in 1 keer ineens zoveel extra geld op je rekening. Fijn Gaat het apart of gaan jullie iets leuk ermee doen? (Nieuwe senseo bv

Darly vanavond appeltaartdate toch? Zin in?

M'anas hoe is het met de huizenjacht?

Ik ga eens bedenken wat ik ga (be)tuttelen.

Ik heb nog wat oud wit brood en ga in ieder geval zo eens wentelteefjes maken heb ik ineens zo'n zin in
Ja vanavond ga ik met Appeltaart-date naar een cd-presentatie van een of ander bandje. Ben benieuwd. Door al die radiostiltes en dat gedoe lijkt het bijna weer een eerste date :-S

Goed van Lief Tila! Nou ja, hij werkt er hard genoeg voor toch! En wat extra geld is uiteraard nooit weg.

Slempze Lil!

Hoe gaat het met Bloes en M'anas?

Ga nu maar boodschappenlijstje maken....wat zal ik eten vanavond...
Even een snelle ego-post:

we hebben een H

we hebben een U

we hebben een I

we hebben een S

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Niet het glamourhuis in woonplaats van Bloesem wegens te veel nadelen, maar een ander huis in een wijk waar ik altijd al graag wilde wonen, achter het huis van een van mijn beste vriendinnetjes (die ongeveer joelend aan de telefoon hing: "Ooooooooo, dat wordt heel vaak rosé in de tuin en we kunnen elkaar helpen met de kinderen en elkaars schoenen lenen en en en en....". Het IS ook leuk, want haar dochter is dikke vriendinnen met De Freule (dat vind ik altijd grappig, zij en ik kennen elkaar al 300 jaar, zo mooi om te zien dat onze dochters dan ook bevriend met elkaar zijn).

Het is geen glamourhuis, maar wel erg ruim en toen we binnen liepen keken we elkaar aan en dachten allebei hetzelfde: het voelt als thuis. Yesssssssss!
.
En wat gaat het worden qua eten Darly?

Veerl plezier met de date straks. Doe voorzichtig he? *kijkt moederlijk bezorgd* Zo betrouwbaar lijkt ie nit te zijn....

Iedereen verder lekker van het mooie weer aan het genieten?

Wat een feest he zo'n zonnetje. Ik ben lekker in de stad aan het banjeren geweest. Een vn onze wethouders had de toppers (n wat nadere songfestivaldeelnemers) naar de stad weten te krijgen en er was een rondtour. Daar viel ik (min of meer gepland) letterlijk in. Erg grappig.

Nu nog een beetje huisje opruimen, want straks komt collega.

Laters.
OOOOOOOOH wat gaaf!

Klinkt goed zeg.

Van harte!

Waneer en zo?
Poffertjes :-)

Ja ik pas zeker op Suup! Hij heeft wel wat credits verspeeld de afgelopen tijd.

Gefeliciteerd M' anas!!!! En wat snel ook!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven