Napraattopic deel 124

03-01-2020 21:30 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Malinois schreef:
18-01-2020 12:15
Oh ja, He díd have sexual relationships with that woman. Mocht je het nieuws uit 1995 nog willen terugkijken
En Jezus gaat ook dood.
In de bijbel.
Hoewel daar wel een beetje vaag over gedaan wordt.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Solomio schreef:
18-01-2020 12:18
En Jezus gaat ook dood.
In de bijbel.
Hoewel daar wel een beetje vaag over gedaan wordt.

Niet vaag. Hij gaat dood. Maar hij staat weer op daarna. Logisch toch?
Marana schreef:
18-01-2020 12:24
Niet vaag. Hij gaat dood. Maar hij staat weer op daarna. Logisch toch?
Maar is hij dan oud geworden en doodgegaan daarna? Dat staat nergens geschreven. En zo niet, waar is hij dan? Vragen, vragen...
Life is short. Eat dessert first.
doornroosje9 schreef:
18-01-2020 12:25
Maar is hij dan oud geworden en doodgegaan daarna? Dat staat nergens geschreven. En zo niet, waar is hij dan? Vragen, vragen...

Eh... Hemelvaart?
Ik leer nog elke dag bij op dit forum. Zo heb ik vandaag bijvoorbeeld geleerd dat je relatie geen kans van slagen heeft als je elkaar niet bepotelt in hun slaap.
RikM schreef:
18-01-2020 12:34
Ik leer nog elke dag bij op dit forum. Zo heb ik vandaag bijvoorbeeld geleerd dat je relatie geen kans van slagen heeft als je elkaar niet bepotelt in hun slaap.

Wat heeft dat nou voor zin als ze slapen?
Such fun!1
RikM schreef:
18-01-2020 12:34
Ja, aanranding is heel goed voor je relatie.
AllyMcBeal schreef:
18-01-2020 10:22
Het Netflix topic is bedoeld om ideeën op te doen van series die je wilt gaan kijken. Is toch idioot als er in zo'n topic wordt verklapt hoe het afloopt.
Uiteraard vertel je wel waar het in het algemeen over gaat maar niet dat de hoofdpersoon in aflevering 3 al onthoofd wordt zeg maar.

Eens.
En verder #teamNouschi.
En ben verbaasd dat deze discussie weer gevoerd wordt.
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
RikM schreef:
18-01-2020 12:28
Eh... Hemelvaart?
Ik vroeg me vroeger echt wel eens af wat er met die Jezusfiguur gebeurd is. Want hij schijnt echt bestaan te hebben.
MarindaH schreef:
18-01-2020 12:38
Wat heeft dat nou voor zin als ze slapen?

Lees het topic maar. ;)
doornroosje9 schreef:
18-01-2020 12:46
Ik vroeg me vroeger echt wel eens af wat er met die Jezusfiguur gebeurd is. Want hij schijnt echt bestaan te hebben.

Ik stel me voor dat het net zoals bij Yoda ging: gewoon poef, weg.

(sorry voor de spoiler)
Het belangrijkste was dat hij water in wijn kon veranderen. Want de wijn raakte op en Maria maakte zich daar terecht zorgen over.
Geen bijzonderheden
RikM schreef:
18-01-2020 12:50
Lees het topic maar. ;)

Geen idee welk topic....
Such fun!1
yette schreef:
18-01-2020 09:53
Klopt, dus dan vraag je of je het kan vertellen. Maar dat geldt wat mij betreft voor als je het irl hebt over een serie/film die je beiden boeit.

Wat internet betreft, vind ik dat de verantwoordelijkheid voor krijgen van informatie, ligt bij degene die de informatie ontvangt. Wie de afloop niet wil weten, maar nog niet heeft gekeken, moet zich simpelweg niet mengen in de conversatie van mensen die dat onderwerp willen bespreken. Ook als ze nastreven niks te zullen verklappen, is het voor enthousiastelingen lastig om niks door te laten schemeren. Nogal suf als je die mensen dan zelf opzoekt.
Dit vooral
Als ik bijvoorbeeld "Wie is de mol" volg en ik kijk een aflevering uitgesteld, dan zorg ik dat ik niet in het topic over die aflevering kijk. Want hoe kun je nou een topic over WIDM schrijven, zonder te spoileren?

Dus als je nog een heel seizoen wilt kijken van een serie, laten we Game of Thrones nemen, waarvan je weet dat die serie al afgelopen is en je wilt niet weten wat er gebeurt, dan kijk je dus niet in dat topic. Zo moeilijk lijkt me dat niet.
En andersom: als je geen zin hebt te serie verder te kijken, maar je wilt wel weten hoe het afloopt, kijk je juist in dat topic, ook wel handig. :twisted:
Later is nu
Coerage schreef:
18-01-2020 12:44
Eens.
En verder #teamNouschi.
En ben verbaasd dat deze discussie weer gevoerd wordt.
Niet zo veel anders als de eindeloze discussie over nickhinten, gebrek aan ervaring van moderators die eigenlijk stagiaires zijn enz.
Het is net als the Bold and the beautiful. Je hoeft het niet te volgen om op de hoogte te zijn waarover het gaat. Om de zoveel tijd gebeurd er toch hetzelfde.
anoniem_392700 wijzigde dit bericht op 18-01-2020 13:23
21.40% gewijzigd
yasmijn schreef:
18-01-2020 12:56
Het belangrijkste was dat hij water in wijn kon veranderen. Want de wijn raakte op en Maria maakte zich daar terecht zorgen over.
:rofl:

Kon je eigenlijk ook je voorkeur nog aangeven?
Later is nu
MarindaH schreef:
18-01-2020 13:18
Geen idee welk topic....

Gaat over dat wakkerbeffentopic in Seks. Daar zitten er wel een paar, hoor.
RikM schreef:
18-01-2020 12:52

(sorry voor de spoiler)
Ja, dat moet haast wel.
Dreamer schreef:
18-01-2020 13:22
:rofl:

Kon je eigenlijk ook je voorkeur nog aangeven?
Nee, zover ging het sprookje niet.
Geen bijzonderheden
yasmijn schreef:
18-01-2020 13:28
Nee, zover ging het sprookje niet.

Jeetje, zit je daar een beetje met een ton wijn, die je niet lust. Ook zonde.
Later is nu
RikM schreef:
18-01-2020 12:52

(sorry voor de spoiler)

ja, die films moet ik dus nog kijken hè :sarcastic:

(grapje, denk niet dat ik ze ooit ga kijken, dus dankje, nu weet ik hoe het afloopt)
Later is nu
RikM schreef:
18-01-2020 13:26
Gaat over dat wakkerbeffentopic in Seks. Daar zitten er wel een paar, hoor.

Omg, daar ga ik toch niet 10 pagina's in lezen :sick:
Such fun!1
Dreamer schreef:
18-01-2020 13:29
Jeetje, zit je daar een beetje met een ton wijn, die je niet lust. Ook zonde.
Maar je dronk het toch gewoon, want anders kwam je die tijd niet door met mensen die over het water liepen en vissen uitdeelden. Was een rare tijd...
doornroosje9 schreef:
18-01-2020 13:34
Maar je dronk het toch gewoon, want anders kwam je die tijd niet door met mensen die over het water liepen en vissen uitdeelden. Was een rare tijd...
Als je niet dronk, zag je dat inderdaad allemaal niet.
De bob die de ezel bestuurde had het lang niet zo gezellig .
AllyMcBeal schreef:
18-01-2020 10:22
Het Netflix topic is bedoeld om ideeën op te doen van series die je wilt gaan kijken. Is toch idioot als er in zo'n topic wordt verklapt hoe het afloopt.
Uiteraard vertel je wel waar het in het algemeen over gaat maar niet dat de hoofdpersoon in aflevering 3 al onthoofd wordt zeg maar.
En dan gaat de serie verder zonder hoofdpersoon? of schuift iedereen een treetje op, op de spelersladder?
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven