Napraattopic deel 124
vrijdag 3 januari 2020 om 21:30
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zaterdag 18 januari 2020 om 12:18
En Jezus gaat ook dood.
In de bijbel.
Hoewel daar wel een beetje vaag over gedaan wordt.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

zaterdag 18 januari 2020 om 12:25

zaterdag 18 januari 2020 om 12:28
doornroosje9 schreef: ↑18-01-2020 12:25Maar is hij dan oud geworden en doodgegaan daarna? Dat staat nergens geschreven. En zo niet, waar is hij dan? Vragen, vragen...
Eh... Hemelvaart?

zaterdag 18 januari 2020 om 12:38

zaterdag 18 januari 2020 om 12:44
AllyMcBeal schreef: ↑18-01-2020 10:22Het Netflix topic is bedoeld om ideeën op te doen van series die je wilt gaan kijken. Is toch idioot als er in zo'n topic wordt verklapt hoe het afloopt.
Uiteraard vertel je wel waar het in het algemeen over gaat maar niet dat de hoofdpersoon in aflevering 3 al onthoofd wordt zeg maar.
Eens.
En verder #teamNouschi.
En ben verbaasd dat deze discussie weer gevoerd wordt.
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.

zaterdag 18 januari 2020 om 12:52
doornroosje9 schreef: ↑18-01-2020 12:46Ik vroeg me vroeger echt wel eens af wat er met die Jezusfiguur gebeurd is. Want hij schijnt echt bestaan te hebben.
Ik stel me voor dat het net zoals bij Yoda ging: gewoon poef, weg.
(sorry voor de spoiler)
zaterdag 18 januari 2020 om 13:18
Dit vooralyette schreef: ↑18-01-2020 09:53Klopt, dus dan vraag je of je het kan vertellen. Maar dat geldt wat mij betreft voor als je het irl hebt over een serie/film die je beiden boeit.
Wat internet betreft, vind ik dat de verantwoordelijkheid voor krijgen van informatie, ligt bij degene die de informatie ontvangt. Wie de afloop niet wil weten, maar nog niet heeft gekeken, moet zich simpelweg niet mengen in de conversatie van mensen die dat onderwerp willen bespreken. Ook als ze nastreven niks te zullen verklappen, is het voor enthousiastelingen lastig om niks door te laten schemeren. Nogal suf als je die mensen dan zelf opzoekt.
Als ik bijvoorbeeld "Wie is de mol" volg en ik kijk een aflevering uitgesteld, dan zorg ik dat ik niet in het topic over die aflevering kijk. Want hoe kun je nou een topic over WIDM schrijven, zonder te spoileren?
Dus als je nog een heel seizoen wilt kijken van een serie, laten we Game of Thrones nemen, waarvan je weet dat die serie al afgelopen is en je wilt niet weten wat er gebeurt, dan kijk je dus niet in dat topic. Zo moeilijk lijkt me dat niet.
En andersom: als je geen zin hebt te serie verder te kijken, maar je wilt wel weten hoe het afloopt, kijk je juist in dat topic, ook wel handig.

Later is nu

zaterdag 18 januari 2020 om 13:21
Niet zo veel anders als de eindeloze discussie over nickhinten, gebrek aan ervaring van moderators die eigenlijk stagiaires zijn enz.
Het is net als the Bold and the beautiful. Je hoeft het niet te volgen om op de hoogte te zijn waarover het gaat. Om de zoveel tijd gebeurd er toch hetzelfde.
anoniem_392700 wijzigde dit bericht op 18-01-2020 13:23
21.40% gewijzigd

zaterdag 18 januari 2020 om 13:30
zaterdag 18 januari 2020 om 13:34

zaterdag 18 januari 2020 om 13:41
Als je niet dronk, zag je dat inderdaad allemaal niet.doornroosje9 schreef: ↑18-01-2020 13:34Maar je dronk het toch gewoon, want anders kwam je die tijd niet door met mensen die over het water liepen en vissen uitdeelden. Was een rare tijd...
De bob die de ezel bestuurde had het lang niet zo gezellig .
zaterdag 18 januari 2020 om 13:42
En dan gaat de serie verder zonder hoofdpersoon? of schuift iedereen een treetje op, op de spelersladder?AllyMcBeal schreef: ↑18-01-2020 10:22Het Netflix topic is bedoeld om ideeën op te doen van series die je wilt gaan kijken. Is toch idioot als er in zo'n topic wordt verklapt hoe het afloopt.
Uiteraard vertel je wel waar het in het algemeen over gaat maar niet dat de hoofdpersoon in aflevering 3 al onthoofd wordt zeg maar.
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert