Napraattopic deel 124
vrijdag 3 januari 2020 om 21:30
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

zaterdag 18 januari 2020 om 16:25
Gelukkig mag dit wel weer besproken worden.

zaterdag 18 januari 2020 om 16:27
Ik zit nogal in de communicatie-fase geloof ik.
Misschien verklaart dat mijn vraag:
Moeten wij je reactie vertalen naar een jaloers toontje met samengeknepen billen, of is je reactie oprecht?
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
zaterdag 18 januari 2020 om 16:30
Je kan ook die keiharde uiteindes van dat touwtje om de muts aan te snoeren (is daar een naam voor?) vergulden.Lady*Voldemort schreef: ↑18-01-2020 16:27Mooi woord, napraar
Ik moet zo even weg, een paar gouden manchetknopen scoren voor zoonlief. Die staan vast heel leuk op zijn hoodie.
Dat is hipper.
En als je dan zo’n kreng hard genoeg tegen je tand aanmeet heb je naast pijn misschien een gouden tand.
En je verliest het minder snel.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.

zaterdag 18 januari 2020 om 16:35
Nestels?
Ik vind het wel wat, gouden nestels. Lijkt me een mooie nieuwe traditie.

zaterdag 18 januari 2020 om 17:42
Ik zou bijna roepen “gat in de markt!” “Patent” “Aandelen”, maar jij weet waar mijn huis woont.Lady*Voldemort schreef: ↑18-01-2020 16:35Nestels?
Ik vind het wel wat, gouden nestels. Lijkt me een mooie nieuwe traditie.
https://www.volkskrant.nl/nieuws-achter ... ~b54c2c66/
zaterdag 18 januari 2020 om 18:20
Maar waar moeten we het hier dan over hebben?Lady*Voldemort schreef: ↑18-01-2020 16:15Jongens, hier is toch al een topic voor? Ga daar lekker spoilerloos zitten zwatelen.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

zaterdag 18 januari 2020 om 20:05
Ik ben zelf een kleuter van 1,90 m.Betty_Slocombe schreef: ↑18-01-2020 19:11Over dat er heel veel vrouwen zijn die graag over hun man klagen, maar eigenlijk vooral willen laten zien hoe grootmoedig zij zijn, dat ze de nukken van een kleuter van 1.90 accepteren. Ofzo.

David Dunning
David Dunning

zaterdag 18 januari 2020 om 20:11
Niks, ik reageerde eigenlijk alleen op die 1,90 m.
Had je 2 m. geschreven, of zelfs 1,91 m, dan was er niks gebeurd.
David Dunning
David Dunning