Single, we kletsen hier verder.
zondag 5 januari 2020 om 15:14
Dit topic maak ik naar aanleiding van een discussie in een ander topic.
Dit topic is bedoeld om te schrijven over het single zijn. De leuke en minder leuke kanten. Het datevermaak en dateleed.
Alles wat met single zijn te maken heeft is welkom en iedere single is welkom, zolang we maar respect hebben voor elkaar en veiligheid voorop staat.
Dit topic is bedoeld om te schrijven over het single zijn. De leuke en minder leuke kanten. Het datevermaak en dateleed.
Alles wat met single zijn te maken heeft is welkom en iedere single is welkom, zolang we maar respect hebben voor elkaar en veiligheid voorop staat.
zaterdag 18 januari 2020 om 20:20
Goed om te horen!! En ook netjes gelijk een bericht, dat is toch wel een fijn gevoel. Hopelijk binnenkort weer een nieuwe date! Qua klik en aantrekking zat het in ieder geval ook gelijk goed?
zaterdag 18 januari 2020 om 20:24
Het is inderdaad lastig om de ‘rotte appels’ uit de dating apps te filteren. Maar wat Julus zegt, het helpt wel om de verwachtingen laag te houden en verder ook de rode vlaggen op te merken. Inmiddels krijg je alle trucjes wel een beetje door, mijn valkuil is dat ik soms dan wel iets té kritisch word en snel kan afknappen. Of verwacht dat ik gelijk verliefd moet zijn.
Veel dates met verschillende mannen is niet altijd iets waar je op zit te wachten, maar het helpt wel ergens voor de ervaring. En elke date brengt je weer een stukje dichterbij en vooral steeds beter weten wat je wel en niet wil!
zaterdag 18 januari 2020 om 20:28
Klik zeker, we hebben non stop gekletst en nog zeker niet uitgepraat.
Aantrekkingskracht, hij is niet het type man waar ik normaal wat bij voel. Maar hij heeft wat en sowieso een vrolijk, schattig hoofd. En een aantrekkelijk lijf erbij. Dus ja, geloof dat dat ook wel goed zit.
Ben nog niet om, maar dat zou ook wat snel zijn na 1date. Maar er zou wat kunnen groeien.
zaterdag 18 januari 2020 om 20:45
Hoi allemaal, ik kom plots binnenvallen, sorry daarvoor! Ik ben af en toe een stille meelezer hier
Ik ben 1.5 jaar single, en sinds een jaartje via de bekende apps aan het daten. Nog niet heel succesvol... Ik heb het prima naar mijn zin als single, dus die relatie komt als die komt, maar wat ik nu zo ontzettend vervelend vind aan het daten is het volgende: wat is dat toch met al die mannen die op de x'e date zeggen dat ze het super leuk met je vinden, dat ze je nog heel graag veel vaker willen zien, en het dan echt maar een paar dagen later tóch niet leuk genoeg vonden en vaker afspreken niet zien zitten? Ik heb dit nu al een aantal keer meegemaakt, en vanavond weer. Van verliefdheid was nog geen sprake, dus het is ok, maar ik merk dat ik gewoon moedeloos en bozig word van die omslag elke keer! Het gaat er niet om dat ze niet willen verder daten, maar dat ze een paar dagen daarvoor nog zeggen dat dit wel zo is. Ik geloof zo onderhand niets meer van wat die mannen zeggen en zo wil ik er niet in staan... Herkennen jullie dit? Waarom niet gewoon eerlijk zijn, of iets kinder enthousiast zijn? Is dit lafheid van die mannen? Hoe gaan jullie ermee om?
Ik ben 1.5 jaar single, en sinds een jaartje via de bekende apps aan het daten. Nog niet heel succesvol... Ik heb het prima naar mijn zin als single, dus die relatie komt als die komt, maar wat ik nu zo ontzettend vervelend vind aan het daten is het volgende: wat is dat toch met al die mannen die op de x'e date zeggen dat ze het super leuk met je vinden, dat ze je nog heel graag veel vaker willen zien, en het dan echt maar een paar dagen later tóch niet leuk genoeg vonden en vaker afspreken niet zien zitten? Ik heb dit nu al een aantal keer meegemaakt, en vanavond weer. Van verliefdheid was nog geen sprake, dus het is ok, maar ik merk dat ik gewoon moedeloos en bozig word van die omslag elke keer! Het gaat er niet om dat ze niet willen verder daten, maar dat ze een paar dagen daarvoor nog zeggen dat dit wel zo is. Ik geloof zo onderhand niets meer van wat die mannen zeggen en zo wil ik er niet in staan... Herkennen jullie dit? Waarom niet gewoon eerlijk zijn, of iets kinder enthousiast zijn? Is dit lafheid van die mannen? Hoe gaan jullie ermee om?
zaterdag 18 januari 2020 om 20:59
Ej, wat gaaf! Hebben jullie ook gezamenlijk interesses? Dat zou misschien iets zijn voor een volgende date.Qiyara schreef: ↑18-01-2020 19:16Daar ben in weer, ik lees straks bij maar even een update. Was erg gezellig en voor beide voor herhaling vatbaar. Hij heeft nu een verjaardag anders hadden we nog een drankje gedaan.
Is ook goed, op een hoogtepunt eindigen en rustig aan doen. Ben benieuwd waar dit heen gaat![]()
Maar wat leuk dat er in ieder geval een geslaagde date is geweest dit weekend.
zaterdag 18 januari 2020 om 21:02
Klopt, geldt voor mij ook. Alles wat hevig en snel begon was niet echt gezond voor mij. Dat wil ik ook echt niet meer. Is een alarmbel voor mij als het wel gebeurt.Attraverso schreef: ↑18-01-2020 20:53Niet gelijk om zijn vind ik het beste. Dan blijf je met beide voeten op de grond, nuchter. Ik was op slag verliefd op mijn ex, blind voor zijn slechte kant. Dat moet je echt niet willen.
zaterdag 18 januari 2020 om 21:04
Ja heel veel gezamenlijke interesses. Dus dat is echt wel leuk.
Ja ben benieuwd wat onze volgende date wordt, nog niet over na gedacht.
zaterdag 18 januari 2020 om 21:10
zaterdag 18 januari 2020 om 21:32
Herkenbaar! Gelijk een mega aantrekking en vlinders is leuk, maar dan worden ook een hoop andere dingen verbloemd. Ook als de man gelijk hoteldebotel is dan heb ik mijn vraagtekens. Hoeft niet altijd natuurlijk, maar op deze manier is toch wel het fijnste
zondag 19 januari 2020 om 09:15
Ik vermoed dat die mannen gewoon blijven swipen en dan iemand 'interessanter' tegenkomen.Bloesem8 schreef: ↑18-01-2020 20:45wat is dat toch met al die mannen die op de x'e date zeggen dat ze het super leuk met je vinden, dat ze je nog heel graag veel vaker willen zien, en het dan echt maar een paar dagen later tóch niet leuk genoeg vonden en vaker afspreken niet zien zitten? . Herkennen jullie dit? Waarom niet gewoon eerlijk zijn, of iets kinder enthousiast zijn? Is dit lafheid van die mannen? Hoe gaan jullie ermee om?
Enkele keren namen ze dan later weer contact op om toch verder te daten waarvoor ik dan uiteraard bedankte en dat gaf me dan wel een beetje plezier, dat was dan toch een beetje 'wraak' nemen.
Is een vaak voorkomend fenomeen.
zondag 19 januari 2020 om 10:18
Zucht.. Moet dit even van me afschrijven. Misschien overdrijf ik, maar het zit me toch niet lekker..
Als het goed is heb ik vanmiddag die 2de date weer, maar begin lichtelijk twijfels te krijgen.
Misschien komt het wel door mijn verleden betreft vorige ex maar misschien ook niet.
We hebben best vaak contact en ik merk hierin dat het me ex ook zo ging.
Hij appt ontzettend veel, en zei ook van: als iets goed voelt kan ik er heel snel in opgaan. Maar omdat mijn ex verslaafd was, heb ik het idee dat hij ook een beetje verslaafd is aan de liefde. Hij zei vroeger verslavingsgevoelig te zijn, maar volgens mij heb je dat je hele leven die gevoeligheid.
Vooral omdat hij gisteren mij dronken appte in de bar. Allemaal typfouten en tegen mij zeggen dat hij van me hield??!
Sorry dat vond ik zo belachelijk. Dan kan hij nog wel dronken zijn maar toch.
Ik heb mezelf ook gezworen nooit meer een man te willen die dit soort makken ook weer heeft. Ik wil ook gwn niet liever iemand die dronken in een bar zit. Of overdrijf ik nu ? Begrijp me goed. Ik snap dat we niks met elkaar hebben, en hij kan gaan en staan waar hij wil, maar ik wil sowieso geen man die weer problemen heeft met een eventuele verslaving, en nu kan ik het nog afkappen. Mijn ex had echt precies tzelfde gedrag. Ik heb van mijn vorige relatie ook een knauw gekregen, waardoor ik hier zo huiverig voor ben.
Ik appte hem ook dat hij niet die onzin moet appen omdat hij dronken was, hij zei of we er morgen verder over kunnen praten. Heb daar niet meer op gereageerd. Hij zal nu wel zijn roes uitslapen, maar als hij pas laat van Zich laat horen, dus later dan de afgesproken tijdstip dat we afspreken, dan hoeft het voor mij niet meer.
Ik behoef mezelf hier echt voor.
Als het goed is heb ik vanmiddag die 2de date weer, maar begin lichtelijk twijfels te krijgen.
Misschien komt het wel door mijn verleden betreft vorige ex maar misschien ook niet.
Hij appt ontzettend veel, en zei ook van: als iets goed voelt kan ik er heel snel in opgaan. Maar omdat mijn ex verslaafd was, heb ik het idee dat hij ook een beetje verslaafd is aan de liefde. Hij zei vroeger verslavingsgevoelig te zijn, maar volgens mij heb je dat je hele leven die gevoeligheid.
Vooral omdat hij gisteren mij dronken appte in de bar. Allemaal typfouten en tegen mij zeggen dat hij van me hield??!
Ik heb mezelf ook gezworen nooit meer een man te willen die dit soort makken ook weer heeft. Ik wil ook gwn niet liever iemand die dronken in een bar zit. Of overdrijf ik nu ? Begrijp me goed. Ik snap dat we niks met elkaar hebben, en hij kan gaan en staan waar hij wil, maar ik wil sowieso geen man die weer problemen heeft met een eventuele verslaving, en nu kan ik het nog afkappen. Mijn ex had echt precies tzelfde gedrag. Ik heb van mijn vorige relatie ook een knauw gekregen, waardoor ik hier zo huiverig voor ben.
Ik appte hem ook dat hij niet die onzin moet appen omdat hij dronken was, hij zei of we er morgen verder over kunnen praten. Heb daar niet meer op gereageerd. Hij zal nu wel zijn roes uitslapen, maar als hij pas laat van Zich laat horen, dus later dan de afgesproken tijdstip dat we afspreken, dan hoeft het voor mij niet meer.
zondag 19 januari 2020 om 10:29
Spell, wat jammer dat je date zo gegaan is! Je had er vast een heel andere voorstelling van.
Qiyara, leuk dat jij wel een geslaagde date had!
Snow, als het niet goed voelt, mag je het gewoon afkappen. Door schade en schande leer je vaak erg goed wat je absoluut niet meer wil in een partner. Als deze man tekenen vertoont van gedrag waar jij allergisch voor bent, mag je het gewoon afkappen, je bent hem niks verplicht. Dat is ook de essentie van daten, toch: iemand leren kennen om te kijken of er meer in zit. Als dat niet zo, is er toch ook niks aan de hand? Volg je gevoel.
Ik had afgelopen dinsdag een date met die man die ik pas net een dagje kende van Tinder. Het was gezellig, heel veel gekletst. Er is geen vonk bij mij. Hij zocht daarna nog erg veel contact, wat ik een paar keer heb afgekapt omdat ik echt geen zin had om continue te chatten. Elkaar leren kennen doe ik toch liever face to face. Dat accepteerde hij wel gelukkig.
Hij wil graag weer afspreken maar ik heb er nog niet zoveel zin in. Kan een slecht teken zijn, of misschien wil ik het rustiger aan doen dan hij? Weet het niet goed...
Qiyara, leuk dat jij wel een geslaagde date had!
Snow, als het niet goed voelt, mag je het gewoon afkappen. Door schade en schande leer je vaak erg goed wat je absoluut niet meer wil in een partner. Als deze man tekenen vertoont van gedrag waar jij allergisch voor bent, mag je het gewoon afkappen, je bent hem niks verplicht. Dat is ook de essentie van daten, toch: iemand leren kennen om te kijken of er meer in zit. Als dat niet zo, is er toch ook niks aan de hand? Volg je gevoel.
Ik had afgelopen dinsdag een date met die man die ik pas net een dagje kende van Tinder. Het was gezellig, heel veel gekletst. Er is geen vonk bij mij. Hij zocht daarna nog erg veel contact, wat ik een paar keer heb afgekapt omdat ik echt geen zin had om continue te chatten. Elkaar leren kennen doe ik toch liever face to face. Dat accepteerde hij wel gelukkig.
Hij wil graag weer afspreken maar ik heb er nog niet zoveel zin in. Kan een slecht teken zijn, of misschien wil ik het rustiger aan doen dan hij? Weet het niet goed...
zondag 19 januari 2020 om 10:33
Oeh dit zou ook een enorme turn off zijn voor mij, dus ik begrijp je 100%!Snow2018 schreef: ↑19-01-2020 10:18Zucht.. Moet dit even van me afschrijven. Misschien overdrijf ik, maar het zit me toch niet lekker..
.
zondag 19 januari 2020 om 10:39
Snow jouw date gaat heel snel, dat vond ik al doorschemeren in je vorige berichten. Ik denk dat je alarmbellen juist zijn en je daar naar mag luisteren. Deze man vult een leegte op met jou. Daar ben je echt te goed voor! Gun jezelf een leuker type, die jou leert kennen en dan pas echt gevoelens voor je ontwikkeld omdat jij, jij bent!
Klote voor je!
Klote voor je!