Napraattopic deel 124

03-01-2020 21:30 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Niq schreef:
19-01-2020 15:49
Nou dan geloof je me niet. Hopelijk kan iemand anders je het wel doen geloven.
Want je wil me niet vertellen waar je ze dan koopt? Wat flauw, uit het feit dat ik er een topic over heb geopend kun je toch destilleren dat ik er serieus naar op zoek ben?
Am Yisrael Chai!
Schijtpapier heeft de Jumbo wel, kan je gelijk met je Piri piri scoren.
fashionvictim schreef:
19-01-2020 15:52
Want je wil me niet vertellen waar je ze dan koopt? Wat flauw, uit het feit dat ik er een topic over heb geopend kun je toch destilleren dat ik er serieus naar op zoek ben?
Ik begreep dat je al een mooie armband had gevonden.
Verder heb ik maar enkele pagina's van je topic snel doorgescrolled, want het bleek niet zo spectaculair te zijn of hoe je het dan ook precies omschreef.
Fluffyinside schreef:
19-01-2020 15:44
Ja dat klopt, maar dat vind ik wat anders dan sieraden verkopen voor een bepaalde doelgroep in een niche zaak als een juwelier.
Nu is het ineens weer een niche? Er wordt nu al door 4 mensen betoogd dat Nederlandse baby's in alle lagen van de bevolking sieraden krijgen en dragen, maar de winkels waar die verkocht worden zijn niche of geheim?
Am Yisrael Chai!
Niq schreef:
19-01-2020 15:54
Ik begreep dat je al een mooie armband had gevonden.
Verder heb ik maar enkele pagina's van je topic snel doorgescrolled, want het bleek niet zo spectaculair te zijn of hoe je het dan ook precies omschreef.
Mijn dochter wordt hopelijk nog tientallen malen jarig in haar leven en ik ben in general naar sieraden die geschikt zijn voor kinderen op zoek. Ik vraag toch niet voor niks om tips?
Am Yisrael Chai!
Ja in je topic, we zitten in napraat en hadden het over wat we zien in NL en hoe en wat en asoos. Ik wist niet dat het de bedoeling was dat ik hier linkjes neer moest gaan zetten van eventuele winkels.
Ik werk de hele dag met baby's en kleine kinderen en zie heel vaak sieraden. Het leven is niet zo zwart-wit :-)
fashionvictim schreef:
19-01-2020 15:56
Mijn dochter wordt hopelijk nog tientallen malen jarig in haar leven en ik ben in general naar sieraden die geschikt zijn voor kinderen op zoek. Ik vraag toch niet voor niks om tips?
Ik heb mijn beide kleindochters een zilveren bedelarmbandje gegeven met leuke bedeltjes eraan.
Is dat iets voor je?
laat ook maar
anoniem_63a410da8207f wijzigde dit bericht op 19-01-2020 16:05
96.01% gewijzigd
hannaa45 schreef:
19-01-2020 15:58
Ik heb mijn beide kleindochters een zilveren bedelarmbandje gegeven met leuke bedeltjes eraan.
Is dat iets voor je?
Als ze het over goud heeft bedoeld ze geen zilver.
De mensen uit het buitenland die idd goud geven vanuit religieus of cultureel oogpunt halen het vaak uit hun moederland, of via internet. Ik denk dat het gewoon niet uit kan dat dit als de standaard wordt aangeboden bij juweliers. Ik zou het allemaal niet zo persoonlijk nemen.

Ik vind kleine meisjes met armbandjes schattig.
Mijn dochters hadden ook armbandjes en mochten gaatjes schieten toen ze naar de kleuterschool gingen en er echt zelf voor kozen. Ik vind het lief staan :-)
Ze hadden ook altijd kettinkjes en strikjes en frutsels. Heerlijk, ik hou er van.
Niq schreef:
19-01-2020 15:57
Ja in je topic, we zitten in napraat en hadden het over wat we zien in NL en hoe en wat en asoos. Ik wist niet dat het de bedoeling was dat ik hier linkjes neer moest gaan zetten van eventuele winkels.
Nou, je kon mijn topic ook openen om eventueel te kunnen rellen, het zou aardig zijn om als je het dan toch open hebt en ingelogd bent, direct even te delen waar je al die sieraden dan koopt.
Am Yisrael Chai!
#gezelligheid
Fluffyinside schreef:
19-01-2020 16:00
De mensen uit het buitenland die idd goud geven vanuit religieus of cultureel oogpunt halen het vaak uit hun moederland, of via internet. Ik denk dat het gewoon niet uit kan dat dit als de standaard wordt aangeboden bij juweliers. Ik zou het allemaal niet zo persoonlijk nemen.
ik neem niks persoonlijk, mensen, waaronder jij, gaan met me zitten welles-nietessen dat het heel gangbaar is om Nederlandse baby's en peuters gouden en zilveren sieraden te geven, maar in dezelfde adem zeg je dat het niet uit kan omdat er geen vraag naar is. Dan is 1 van je beweringen toch gewoon onzin?
Am Yisrael Chai!
.
anoniem_63a410da8207f wijzigde dit bericht op 19-01-2020 18:33
0.00% gewijzigd
fashionvictim schreef:
19-01-2020 15:54
Nu is het ineens weer een niche? Er wordt nu al door 4 mensen betoogd dat Nederlandse baby's in alle lagen van de bevolking sieraden krijgen en dragen, maar de winkels waar die verkocht worden zijn niche of geheim?
Nou, aan mijn adressen heb je niets, want te ver weg. Ik heb niet eens gezocht naar een specifieke juwelier, gewoon bij een paar binnengestapt, prijs gevraagd en op maat laten maken. Dat was het.
Life is short. Eat dessert first.
*2020* schreef:
ik heb geen idee waar je woont maar ik weet wel dat ze in Beverwijk op de Bazaar speciale winkels hebben met gouden sieraden er is onlangs nog een mooie winkel geopend ik zag daar heel veel kindersieraden van goud tussen liggen. En nee ze lichten je niet op het is pas geopend.
Oh leuk, zeker een Marokkaanse of anderszins Arabische juwelier? Ik was pas in een Marokkaanse juwelier in een stad waar ik toevallig op bezoek was, en daar hadden ze ook al zoveel kinderspul.

Beverwijkse bazaar is sowieso wel een leuk idee om eens naartoe te gaan, dank voor je tip!
Am Yisrael Chai!
Iemand nog iets leuks gedaan vandaag? Ik heb nog geen daglicht gezien (ja vanuit mijn bank vanachter het glas ja) Ik had de hele dag al zin om naar het museum hier te gaan. Is niet gelukt. En nu vind ik dat de dag om is. Dus ga ik maar zomibo'rellen (als in: zondag middag borrelen, voor degene die mij verkeerd begrepen hadden :- ) )
anoniem_394759 wijzigde dit bericht op 19-01-2020 16:16
14.73% gewijzigd
*2020* schreef:
Als ze het over goud heeft bedoeld ze geen zilver.
Oh, wist ik niet.
Niet zo ver terug gelezen.
Mijn kleinkinderen hebben allebei een kleurtje en ze waren er blij mee en dus stond het mooi!
Ik had bedeltjes gekocht die precies bij hun interesses pasten.
fashionvictim schreef:
19-01-2020 16:01
Nou, je kon mijn topic ook openen om eventueel te kunnen rellen, het zou aardig zijn om als je het dan toch open hebt en ingelogd bent, direct even te delen waar je al die sieraden dan koopt.
Te rellen? Wilde gewoon weten waar we het over hadden hier. Maar ik zie al dat de plaatsen zijn verschoven.
doornroosje9 schreef:
19-01-2020 16:05
Nou, aan mijn adressen heb je niets, want te ver weg. Ik heb niet eens gezocht naar een specifieke juwelier, gewoon bij een paar binnengestapt, prijs gevraagd en op maat laten maken. Dat was het.
Jij woont in België toch? In mijn topic werd ook al genoemd dat in België wel meer keuze was.
Am Yisrael Chai!
fashionvictim schreef:
19-01-2020 16:06
Jij woont in België toch? In mijn topic werd ook al genoemd dat in België wel meer keuze was.
Ja, België. Ah, dat zou wel kunnen idd. Hier kan je alles gewoon op maat laten maken, dat kan vast bij jullie ook.
Life is short. Eat dessert first.
fashionvictim schreef:
19-01-2020 16:05
Oh leuk, zeker een Marokkaanse of anderszins Arabische juwelier? Ik was pas in een Marokkaanse juwelier in een stad waar ik toevallig op bezoek was, en daar hadden ze ook al zoveel kinderspul.

Beverwijkse bazaar is sowieso wel een leuk idee om eens naartoe te gaan, dank voor je tip!
er is een speciale goudhal. Kijk maar even op de website.
doornroosje9 schreef:
19-01-2020 16:08
Ja, België. Ah, dat zou wel kunnen idd. Hier kan je alles gewoon op maat laten maken, dat kan vast bij jullie ook.
Ik laat inderdaad weleens sieraden speciaal maken maar dat is beduidend duurder dan gewoon iets massa-productie kopen. Los van kinderen heb ik het idee dat sieraden en zeker gouden sieraden sowieso niet zo heel populair zijn in Nederland. Wel veel dingen als van die Pandora armbanden of Esprit of Michael Kors nep-meuk, maar betaalbare sieraden van echt goud zijn volgens mij sowieso moeilijker te krijgen.
Am Yisrael Chai!
*2020* schreef:
19-01-2020 16:10
er is een speciale goudhal. Kijk maar even op de website.
Ga ik zeker doen!
Am Yisrael Chai!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven