Seats and Sofas

20-01-2020 14:51 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Iemand hier een bank gekocht? Topic hier is van 2015..
Ik lees op Trustpilot (veel) negatieve reviews, maar voor hetzelfde geld plaatsen de tevreden klanten geen review!
Ik lees vaak opdringerige verkopers, slechte aftersales.

Toch lijkt het me dat ze niet zó lang kunnen bestaan met enkel ontevreden klanten?
Kost niks, dus hebben mensen er ook weinig verwachtingen van
Een slechte review doet dus niet zo veel

(ik vind vooral wat ze hebben, van een ongekende lelijkheid, maar dat is persoonlijk)
Elegantic schreef:
20-01-2020 14:51

Toch lijkt het me dat ze niet zó lang kunnen bestaan met enkel ontevreden klanten?
Je betaald voor wat je krijgt.

Ze bestaan zo lang omdat ze voor elke portemonnee wat hebben.
Maar hun klantenservice en retourservice is bagger.
Mijn ouders hebben er 2 jaar geleden een grote hoekbank gekocht. Was binnen een jaar helemaal door gezakt , was niet meer op te zitten. 2 keer terug geweest ( moet je zelf de hele bank mee nemen, ophalen doen ze niet) hebben 1x iets bijgevuld maar was zo weer slecht... daarna wilden ze er niks meer aan doen.
Mn ouders hebben um maar weggedaan en een nieuwe gekocht. (Ergens anders natuurlijk)
Je kan beter een jaar doorsparen en naar een goeie winkel gaan dan elke 2 jaar hier een bank kopen .
Mijn zusje heeft de bank na heel veel moeite mogen omruilen omdat er na 2 maanden al een enorme deuk in de zitkussens zat.
De andere bank werd beschadigd geleverd en daar kreeg mijn zusje de schuld van.
Na inschakelen van rechtsbijstand kreeg ze eindelijk haar geld terug.
Ik ken wat mensen die daar wat gekocht hebben en geen een is daar positief over. Ik sla die winkel dus standaard over.
Niet aan beginnen, gewoon níet doen. Wij hebben echt een dure bank bij S&S gekocht, en mén, wat een slecht ding. Is allemaal niet waar volgens hun.... Ligt aan ons.... Ik heb het opgegeven, en we hebben, ergens anders, een nieuwe bank gekocht..... Na anderhalf jaar.....
Ik ben ook op zoek naar een goede bank. Ik wil er best wat voor betalen, maar Montel vind ik lelijk, de mooie banken van meubel zaken als Goossens die zijn polyethter met vlokjes etc.

Weet iemand een echt goede meubelzaak voor banken?

Leolux design vind ik niet mooi helaas
Nog nooit een positief verhaal over dat bedrijf gehoord. Koop dan iets bij Ikea als je iets goedkoops wil.
Ze zakken heel snel door. Echt niet doen to!
Dat doorzakken en slijten van de stof ligt idd aan jezelf. Je krijgt de keus namelijk van materiaal ed. En als je dan voor alles de beste optie neemt... is de bank duurder dan welk een andere winkel :D Dus wil je voor tijdelijk een aardig bankje doen. Wil je iets blijvends dan zijn ze niet goedkoop en kun je dus prima bij een winkel kijken met betere service.
Als je in de winkel rondloopt zie je al wat de kwaliteit van de banken is... slecht...
En bovenal ook erg lelijk😱.
Toen wij vorig jaar een bank zochten stonden we binnen 5 minuten weer buiten.
Tropischvisje schreef:
20-01-2020 15:03
Ik ben ook op zoek naar een goede bank. Ik wil er best wat voor betalen, maar Montel vind ik lelijk, de mooie banken van meubel zaken als Goossens die zijn polyethter met vlokjes etc.

Ik weet niet waar je woont maar in omg leiden zit een zaak die merkbanken uit faillissementen verkoopt tegen 70% korting.
granny71 schreef:
20-01-2020 15:24
Ik weet niet waar je woont maar in omg leiden zit een zaak die merkbanken uit faillissementen verkoopt tegen 70% korting.
Oeh ga ik googelen. Zolang ze bezorgen maakt een locatie mij niet uit. Ik rij wel om te kijken. Bedankt
Ze bezorgen inderdaad. Ik zal je een pb sturen.

Pb gestuurd
Wij hebben er jaren geleden een bankstel gekocht. Verkooptechniek is inderdaad erg agressief, alleen al daarom wilde ik er gelijk weg maar mijn man wilde dat bankstel wel graag hebben. We moesten de bank ook zelf ophalen, een bezorgservice hadden ze (nog) niet. Tot slot was een van de banken ook al binnen twee jaar kapot, vreselijk slechte kwaliteit dus. Ik ben er niet positief over en dan heb ik niet eens gebruik gemaakt van de klantenservice. Ik ga er nooit meer heen.
Tropischvisje schreef:
20-01-2020 15:03

Jori banken?
Ik heb 9 jaar een S&S bank gehad die echt niet doorgezeten was. Bij het kopen van een nieuwe bank heb ik de zaak echter overgeslagen, die opdringerige sales mannetjes kon ik echt even niet hebben. Daarnaast ook rete lange levertijd en ik denk dat ik gewoon geluk heb gehad dat ik uiteindelijk vrij lang plezier van de bank heb gehad.
Toen ik 18 was gingen wij op zoek naar een bank. 18 totaal geen geld dus ja dan maar daar naar toe.Wij gingen om ons eerst te oriënteren ik wilde stof man wilde leer. loopt die verkoper na ons verhaal te hebben aangehoord als een dolle door de winkel dit is leer en dit is leer en dit ook. Na 5 minuten zagen we een bank die er wel goed uitzag. Meneer zag dat natuurlijk en zei toen de nummer 1 verkoop techniek.Als je hem nu mee neemt dan krijg je korting bla bla bla. Dus ik zei oke maar wij willen alleen maar even kijken ik wil nog graag even met mijn moeder komen. Zegt die man blijf je dat de rest van je leven doen naar mammie rennen alles je iets moet kopen. Zo ik was echt woest! Gezegd dat we igg daar nooit iets zouden kopen en ben zo weg gelopen.Nu ruim 20 jaar later heb ik er geen stap binnen gezet.En als ik alle klachten lees gaan we dat ook de komende 20 jaar niet doen.
granny71 schreef:
20-01-2020 15:31
Ze bezorgen inderdaad. Ik zal je een pb sturen.

Pb gestuurd
Ik zou hierover ook graag een pb ontvangen.
Ik heb een bank van seats and sofa's, een hele grote hoek lounge bank. Hij staat nu 2,5 jaar en hij ziet er nog netjes uit. Waar partner altijd zit zie je wel een kontafdruk in de bank maar ik hoor dat ook van mensen met een duurdere bank. Qua zitcomfort vind ik hem niet top, hij ligt daarentegen wel heerlijk.

Hiervoor had in een 2 en 3 zits van seats and sofa's, modern met leer en nepleer. Dat verschil kon je dus heel goed zien, het nepleer scheurde en bladderde af. Hij zat en lag ook echt voor geen meter. Daar had ik wel spijt van.

Wat je ook doet, ding in elk geval af. Je kan daarmee echt zo 500 euro besparen daar.
MarvelousMrsMaisel schreef:
20-01-2020 16:15
Ik zou hierover ook graag een pb ontvangen.
Gestuurd
Gelukkig heb ik er zelf nooit iets gekocht. Maar verhalen van familie/vrienden zijn niet al te positief. Bank veel te laat geleverd, verkeerde kleur poot erbij, scheve vullingen, etc. Je moet zelf terug

Ze hebben een agressieve manier van verkopen, bv. als je vandaag koopt, dan .. Mocht je er iets kopen, zorg dat je heel veel korting vraagt!
granny71 schreef:
20-01-2020 15:24
Dat zit wel op meer plekken. Ik zie het hier op Facebook ook voorbijkomen voor Groningen nl.

Voor degene die het vroeg, ga gewoon eens kijken bij verschillende meubelzaken naar wat je mooi vind en ga proefzitten. Seats en sofa's zou ik idd overslaan. Niks goedkoper dan een IKEA/Leenbakker/Profijtmeubel/Kwantum en de kwaliteit is ruk. Ik had een bank van Profijtmeubel waar vrienden 1 hadden van Seats en sofa's. Wij hebben de bank een jaar of 8 gehad, waar zij er na een jaar al doorgezakt waren en hij na een half jaar al niet goed meer zat.
Ik zou Seats & Sofas lekker overslaan en ergens anders gaan kijken, hier ook slechte ervaring. Na minder dan een jaar al geen vorm meer in de kussens en hij zit daardoor niet echt lekker meer. Voor mij gelijk de laatste keer dat ik daar iets gekocht heb.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven