Seats and Sofas
maandag 20 januari 2020 om 14:51
Iemand hier een bank gekocht? Topic hier is van 2015..
Ik lees op Trustpilot (veel) negatieve reviews, maar voor hetzelfde geld plaatsen de tevreden klanten geen review!
Ik lees vaak opdringerige verkopers, slechte aftersales.
Toch lijkt het me dat ze niet zó lang kunnen bestaan met enkel ontevreden klanten?
Ik lees op Trustpilot (veel) negatieve reviews, maar voor hetzelfde geld plaatsen de tevreden klanten geen review!
Ik lees vaak opdringerige verkopers, slechte aftersales.
Toch lijkt het me dat ze niet zó lang kunnen bestaan met enkel ontevreden klanten?
maandag 20 januari 2020 om 14:55
Mijn ouders hebben er 2 jaar geleden een grote hoekbank gekocht. Was binnen een jaar helemaal door gezakt , was niet meer op te zitten. 2 keer terug geweest ( moet je zelf de hele bank mee nemen, ophalen doen ze niet) hebben 1x iets bijgevuld maar was zo weer slecht... daarna wilden ze er niks meer aan doen.
Mn ouders hebben um maar weggedaan en een nieuwe gekocht. (Ergens anders natuurlijk)
Je kan beter een jaar doorsparen en naar een goeie winkel gaan dan elke 2 jaar hier een bank kopen .
Mn ouders hebben um maar weggedaan en een nieuwe gekocht. (Ergens anders natuurlijk)
Je kan beter een jaar doorsparen en naar een goeie winkel gaan dan elke 2 jaar hier een bank kopen .
maandag 20 januari 2020 om 14:55
maandag 20 januari 2020 om 14:59
maandag 20 januari 2020 om 15:03
maandag 20 januari 2020 om 15:07
Dat doorzakken en slijten van de stof ligt idd aan jezelf. Je krijgt de keus namelijk van materiaal ed. En als je dan voor alles de beste optie neemt... is de bank duurder dan welk een andere winkel
Dus wil je voor tijdelijk een aardig bankje doen. Wil je iets blijvends dan zijn ze niet goedkoop en kun je dus prima bij een winkel kijken met betere service.
maandag 20 januari 2020 om 15:24
Ik weet niet waar je woont maar in omg leiden zit een zaak die merkbanken uit faillissementen verkoopt tegen 70% korting.Tropischvisje schreef: ↑20-01-2020 15:03Ik ben ook op zoek naar een goede bank. Ik wil er best wat voor betalen, maar Montel vind ik lelijk, de mooie banken van meubel zaken als Goossens die zijn polyethter met vlokjes etc.
Weet iemand een echt goede meubelzaak voor banken?
Leolux design vind ik niet mooi helaas
maandag 20 januari 2020 om 15:29
maandag 20 januari 2020 om 15:43
Wij hebben er jaren geleden een bankstel gekocht. Verkooptechniek is inderdaad erg agressief, alleen al daarom wilde ik er gelijk weg maar mijn man wilde dat bankstel wel graag hebben. We moesten de bank ook zelf ophalen, een bezorgservice hadden ze (nog) niet. Tot slot was een van de banken ook al binnen twee jaar kapot, vreselijk slechte kwaliteit dus. Ik ben er niet positief over en dan heb ik niet eens gebruik gemaakt van de klantenservice. Ik ga er nooit meer heen.
maandag 20 januari 2020 om 15:59
Jori banken?Tropischvisje schreef: ↑20-01-2020 15:03Ik ben ook op zoek naar een goede bank. Ik wil er best wat voor betalen, maar Montel vind ik lelijk, de mooie banken van meubel zaken als Goossens die zijn polyethter met vlokjes etc.
Weet iemand een echt goede meubelzaak voor banken?
Leolux design vind ik niet mooi helaas
maandag 20 januari 2020 om 16:14
Ik heb 9 jaar een S&S bank gehad die echt niet doorgezeten was. Bij het kopen van een nieuwe bank heb ik de zaak echter overgeslagen, die opdringerige sales mannetjes kon ik echt even niet hebben. Daarnaast ook rete lange levertijd en ik denk dat ik gewoon geluk heb gehad dat ik uiteindelijk vrij lang plezier van de bank heb gehad.
maandag 20 januari 2020 om 16:14
Toen ik 18 was gingen wij op zoek naar een bank. 18 totaal geen geld dus ja dan maar daar naar toe.Wij gingen om ons eerst te oriënteren ik wilde stof man wilde leer. loopt die verkoper na ons verhaal te hebben aangehoord als een dolle door de winkel dit is leer en dit is leer en dit ook. Na 5 minuten zagen we een bank die er wel goed uitzag. Meneer zag dat natuurlijk en zei toen de nummer 1 verkoop techniek.Als je hem nu mee neemt dan krijg je korting bla bla bla. Dus ik zei oke maar wij willen alleen maar even kijken ik wil nog graag even met mijn moeder komen. Zegt die man blijf je dat de rest van je leven doen naar mammie rennen alles je iets moet kopen. Zo ik was echt woest! Gezegd dat we igg daar nooit iets zouden kopen en ben zo weg gelopen.Nu ruim 20 jaar later heb ik er geen stap binnen gezet.En als ik alle klachten lees gaan we dat ook de komende 20 jaar niet doen.
maandag 20 januari 2020 om 16:17
Ik heb een bank van seats and sofa's, een hele grote hoek lounge bank. Hij staat nu 2,5 jaar en hij ziet er nog netjes uit. Waar partner altijd zit zie je wel een kontafdruk in de bank maar ik hoor dat ook van mensen met een duurdere bank. Qua zitcomfort vind ik hem niet top, hij ligt daarentegen wel heerlijk.
Hiervoor had in een 2 en 3 zits van seats and sofa's, modern met leer en nepleer. Dat verschil kon je dus heel goed zien, het nepleer scheurde en bladderde af. Hij zat en lag ook echt voor geen meter. Daar had ik wel spijt van.
Wat je ook doet, ding in elk geval af. Je kan daarmee echt zo 500 euro besparen daar.
Hiervoor had in een 2 en 3 zits van seats and sofa's, modern met leer en nepleer. Dat verschil kon je dus heel goed zien, het nepleer scheurde en bladderde af. Hij zat en lag ook echt voor geen meter. Daar had ik wel spijt van.
Wat je ook doet, ding in elk geval af. Je kan daarmee echt zo 500 euro besparen daar.
maandag 20 januari 2020 om 16:17
Gestuurd
maandag 20 januari 2020 om 16:27
Gelukkig heb ik er zelf nooit iets gekocht. Maar verhalen van familie/vrienden zijn niet al te positief. Bank veel te laat geleverd, verkeerde kleur poot erbij, scheve vullingen, etc. Je moet zelf terug
Ze hebben een agressieve manier van verkopen, bv. als je vandaag koopt, dan .. Mocht je er iets kopen, zorg dat je heel veel korting vraagt!
Ze hebben een agressieve manier van verkopen, bv. als je vandaag koopt, dan .. Mocht je er iets kopen, zorg dat je heel veel korting vraagt!
maandag 20 januari 2020 om 16:47
Dat zit wel op meer plekken. Ik zie het hier op Facebook ook voorbijkomen voor Groningen nl.
Voor degene die het vroeg, ga gewoon eens kijken bij verschillende meubelzaken naar wat je mooi vind en ga proefzitten. Seats en sofa's zou ik idd overslaan. Niks goedkoper dan een IKEA/Leenbakker/Profijtmeubel/Kwantum en de kwaliteit is ruk. Ik had een bank van Profijtmeubel waar vrienden 1 hadden van Seats en sofa's. Wij hebben de bank een jaar of 8 gehad, waar zij er na een jaar al doorgezakt waren en hij na een half jaar al niet goed meer zat.
maandag 20 januari 2020 om 16:51