Help... ex-issues

22-01-2020 14:31 68 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor alle reacties.
anoniem_394971 wijzigde dit bericht op 24-01-2020 08:55
Reden: Reacties
97.16% gewijzigd
Wacht hij lag 3 jaar in scheiding en was stiekem met jou, terwijl hij de scheiding wilde voorkomen?
zimi schreef:
22-01-2020 16:28
Wacht hij lag 3 jaar in scheiding en was stiekem met jou, terwijl hij de scheiding wilde voorkomen?
Juist, dit haal ik er ook uit. Vreemd volk...
Hij lult dus uit zijn nek. Zegt het 1, doet het ander.
Ik denk dat hij zijn ex terugwil. Je was jaren een geheim. Hij koos al die tijd voor zijn ex. Jij was iemand voor erbij. Je hebt jaren op de reservebank gezeten. En je zit dat eigenlijk nog steeds. Als zijn ex niet had willen scheiden, dan had je geen relatie met hem gehad. Dan was je slechts de minnares gebleven.
Ik vrees dat dit het is. Zijn ex heb je erbij gekregen. En nog even en dan duikt hij weer met haar het bed in.
Doreia* schreef:
22-01-2020 15:41
Hij wilde niet scheiden, maar ging toch stiekem met jou?
Tja, kijk niet raar op wanneer blijkt dat jullie rollen zijn / worden omgedraaid, nu of binnenkort.

Hoe je eraan komt, zo kom je er ook weer af.
Dit. Jij koos ervoor om met een bezette man iets te beginnen. Dan zul je nooit heel comforatabel op de bank zitten.
Ammiedammie schreef:
22-01-2020 17:47
Ik denk dat hij zijn ex terugwil. Je was jaren een geheim. Hij koos al die tijd voor zijn ex. Jij was iemand voor erbij. Je hebt jaren op de reservebank gezeten. En je zit dat eigenlijk nog steeds. Als zijn ex niet had willen scheiden, dan had je geen relatie met hem gehad. Dan was je slechts de minnares gebleven.
Ik vrees dat dit het is. Zijn ex heb je erbij gekregen. En nog even en dan duikt hij weer met haar het bed in.
Denk ik ook...
Nou ja, je weet dat hij niet te vertrouwen is. Dat heb je eerste rang meegemaakt toen hij met jou vreemd ging.
Dus ja, hij zal het vast heel gezellig hebben met zijn ex waarvan hij niet eens wilde scheiden.
Oh en jullie zijn 2 jaar echt samen en hij heeft 1 kind en jij hebt er twee, niet samen 3.
Lillybit schreef:
22-01-2020 18:06
Oh en jullie zijn 2 jaar echt samen en hij heeft 1 kind en jij hebt er twee, niet samen 3.
:thumbsup:
Die kinderen binden ze nu eenmaal samen. Voorgoed. Dat wil niet zeggen dat hij weer een partner in haar gaat zien.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
5 jaar zijn mijn vriend en ik samen. Na onstuimige eerste 3 jaren... waarin alles onduidelijk was. Stiekem zelfs :(
Zijn vrouw wou van hem scheiden, hij eigenlijk niet en hij heeft alles gedaan om hun huwelijk te redden.

Tja, wat wil je precies horen van ons?
retrostar schreef:
22-01-2020 18:19
Die kinderen binden ze nu eenmaal samen. Voorgoed. Dat wil niet zeggen dat hij weer een partner in haar gaat zien.
Hij wilde de scheiding niet...?
retrostar schreef:
22-01-2020 18:19
Heb je de OP weer maar half gelezen?
dus je was eerst de bijvrouw
toen wilde de hoofdvrouw scheiden
de man wilde niet scheiden
maar de vrouw wel
dus ging de man met de bijvrouw verder
en alle kinderen werden er in meegetrokken
en nu is iedereen happiedepeppie
S-Meds schreef:
22-01-2020 18:27
maar de vrouw wel
:mrgreen:
S-Meds schreef:
22-01-2020 18:27
maar de vrouw wel
Ja, beter dan niks natuurlijk.
Luci_Morgenster schreef:
22-01-2020 18:36
Ja, beter dan niks natuurlijk.
totdat er een nieuw speeltje voor handen is...
of tenzij de hoofdvrouw terug wil

dan ben je als bijvrouw gewoon alleen maar een eh bij vrouw
Hij is niet trouw en jij hebt geen respect voor het huwelijk. Jullie passen goed bij elkaar.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
viva-amber schreef:
22-01-2020 18:45
Hij is niet trouw en jij hebt geen respect voor het huwelijk. Jullie passen goed bij elkaar.
ik denk dat dat niet waar is. Onbetrouwbaar zijn is geen hobby die je kan delen denk ik. Het zegt wel iets over de houdbaarheid van de relatie
Gedeelde interesses :-D
Julus schreef:
22-01-2020 19:05
Gedeelde interesses :-D
gelukkig hebben ze samen wel drie kinderen

drie kinderen en onbetrouwbaar,
dat zijn al twee gedeelde interesses
Plus 1 puinhoop en een gedeelde obsessie voor de ex
Julus schreef:
22-01-2020 19:10
Plus 1 puinhoop en een gedeelde obsessie voor de ex
match made in heaven

als je in god gelooft
Nee want God verhoede..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven