Help... ex-issues
woensdag 22 januari 2020 om 17:47
Ik denk dat hij zijn ex terugwil. Je was jaren een geheim. Hij koos al die tijd voor zijn ex. Jij was iemand voor erbij. Je hebt jaren op de reservebank gezeten. En je zit dat eigenlijk nog steeds. Als zijn ex niet had willen scheiden, dan had je geen relatie met hem gehad. Dan was je slechts de minnares gebleven.
Ik vrees dat dit het is. Zijn ex heb je erbij gekregen. En nog even en dan duikt hij weer met haar het bed in.
Ik vrees dat dit het is. Zijn ex heb je erbij gekregen. En nog even en dan duikt hij weer met haar het bed in.
woensdag 22 januari 2020 om 17:55
Dit. Jij koos ervoor om met een bezette man iets te beginnen. Dan zul je nooit heel comforatabel op de bank zitten.
woensdag 22 januari 2020 om 17:57
Denk ik ook...Ammiedammie schreef: ↑22-01-2020 17:47Ik denk dat hij zijn ex terugwil. Je was jaren een geheim. Hij koos al die tijd voor zijn ex. Jij was iemand voor erbij. Je hebt jaren op de reservebank gezeten. En je zit dat eigenlijk nog steeds. Als zijn ex niet had willen scheiden, dan had je geen relatie met hem gehad. Dan was je slechts de minnares gebleven.
woensdag 22 januari 2020 om 18:36
woensdag 22 januari 2020 om 18:44
totdat er een nieuw speeltje voor handen is...
woensdag 22 januari 2020 om 19:02
ik denk dat dat niet waar is. Onbetrouwbaar zijn is geen hobby die je kan delen denk ik. Het zegt wel iets over de houdbaarheid van de relatieviva-amber schreef: ↑22-01-2020 18:45Hij is niet trouw en jij hebt geen respect voor het huwelijk. Jullie passen goed bij elkaar.