Help... ex-issues

22-01-2020 14:31 68 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor alle reacties.
anoniem_394971 wijzigde dit bericht op 24-01-2020 08:55
Reden: Reacties
97.16% gewijzigd
"Alles lijkt een sprookje"

Je weet toch wel dat heel veel sprookjes niet goed aflopen?
Het lijkt me vooral heel belangrijk te weten wat je man wil, welke plaats wil hij aan deze ex-vrouw laten? En kan jij daarmee leven? Appen over een trui lijkt me nou niet echt nodig. Als mijn dochter gaat winkelen met vader stuurt ze me wel eens foto wat vind jij van deze trui? Ex stuurt ook wel eens een fotootje van kinderen als ze op een uitje zijn met hem en ik stuur bijv fotootjes van belangrijke gebeurtenissen waar hij niet bij kan of wil zijn. verder contact per mail over belangrijke dingen of als hij hier de kinderen ophaalt. Ik heb nog steeds moeite met breuk (door hem veroorzaakt, is direct bij zijn affaire gaan wonen) en zou het ook wel opnieuw willen proberen maar val hem niet lastig te pas en te oppas, belangrijke dingen per mail en daarmee uit. De partner van mijn man (ja we zijn nog niet gescheiden) praat echter ook de hele godganse dag over haar ex. Ik vind dat je best mag verwachten dat ze zich als een ex gedraagt of liever gezegd dit allebei doen want ze hoeft geen deel uit te maken van jullie dagelijkse leven zo krijgt jullie relatie geen echte kans
Ziet hij dit niet in, zou ik er zelf eigenlijk veel moeite mee hebben nog jaren zo door te leven.
Ik neem aan dat je het hier ook al wel eens met hem over hebt gehad. Hoe reageert hij dan?
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Precies.
Als hij echt met jou door wil moet hij een grens trekken. Maar misschien vindt hij het wel goed zo?
Hij wilde niet scheiden, maar ging toch stiekem met jou?
Tja, kijk niet raar op wanneer blijkt dat jullie rollen zijn / worden omgedraaid, nu of binnenkort.

Hoe je eraan komt, zo kom je er ook weer af.
"5 jaar zijn mijn vriend en ik samen. Na onstuimige eerste 3 jaren... waarin alles onduidelijk was. Stiekem zelfs :(
Zijn vrouw wou van hem scheiden, hij eigenlijk niet en hij heeft alles gedaan om hun huwelijk te redden"

Ja dit snap ik ook niet helemaal, waarom moest t stiekem, als zijn vrouw wilde scheiden?
Heul apart ja.
Doreia* schreef:
22-01-2020 15:41
Hij wilde niet scheiden, maar ging toch stiekem met jou?
Tja, kijk niet raar op wanneer blijkt dat jullie rollen zijn / worden omgedraaid, nu of binnenkort.

Hoe je eraan komt, zo kom je er ook weer af.
Ik was er vanuit gegaan dat ze aan het begin van de relatie al wel gescheiden waren, maar niet dus, TO?
..
anoniem_394971 wijzigde dit bericht op 24-01-2020 08:58
99.46% gewijzigd
was je zijn minnares in het begin?
Vraag hem eens wat hij nog van zijn ex wil. Het gaat er tenslotte niet om wat zíj wil, maar hoe hij daarmee omgaat. En daar mag je best duidelijkheid over vragen.

Appen over een trui vind ik persoonlijk geen probleem, ik ben niet zo van de zo-min-mogelijk-contact-met-je-ex-aub-fractie. Maar als de reden daarachter zou kunnen zijn dat beiden weer toenadering zoeken, mag je best even vragen hoe dat zit.
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
Hij vindt het ook vervelend, maar hij doet er wel aan mee. Ik bedoel, natuurlijk heeft hij nog contact met haar, ze is de moeder van zijn kind, maar de hele avond appen over een trui, daar is hij toch echt zelf bij. Ik ben nog gewoon getrouwd met de vader van mijn kinderen, maar zelfs hij zou geen zin hebben om de hele avond over de kleur van een trui te discussiëren. Bestel gewoon dat ding, klaar.

Ik bedoel, het komt niet over alsof hij ook maar het kleinste dingetje doet om het contact op een lager pitje te zetten.
Ik lees eruit dat ze 3 jaar een buitenechtelijke relatie hebben gehad.
Dat is voor de meeste mensen geen sprookje, maar een nachtmerrie :|
Oh, okee, zie nu je reactie. Vervelend voor je. Maar het heeft (schijnbaar) niet zoveel met jou te maken. Een beetje lomp van je schoonmoeder ook. Misschien kan je vriend haar eens zeggen dat hij niet meer elke keer over zijn ex wil praten? Die gesprekken kan hij best afkappen hoor.
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
.
anoniem_394971 wijzigde dit bericht op 24-01-2020 08:59
99.20% gewijzigd
Bloem170407 schreef:
22-01-2020 15:57
Tja... rosalind, dat is een nachtmerrie! Ik spreek uit ervaring. Mijn man (waarmee ik notabene 2 maand getrouwd was) ging vreemd met mijn zusje.
Laat ik vooropstellen dat ik gescheiden was en mijn partner in scheiding lag.
Dit was de beknopte versie.
Je kunt niet trouwen met iemand die in scheiding ligt.
Susan. Dat gevoel heb ik dus ook! En ik word maar voor gek verklaard elke keer. Don’t know... vind het lastig
Bloem170407 schreef:
22-01-2020 15:57
Tja... rosalind, dat is een nachtmerrie! Ik spreek uit ervaring. Mijn man (waarmee ik notabene 2 maand getrouwd was) ging vreemd met mijn zusje.
Laat ik vooropstellen dat ik gescheiden was en mijn partner in scheiding lag.
Dit was de beknopte versie.
Wat ik bedoel is: hoe kun je je relatie een sprookje noemen, als er duidelijk issues zijn?
hannaa45 goed lezen 😉 Dat weet iedereen en dat was ook niet het geval. Ik ben getrouwd geweest, én gescheiden nadat...
.
anoniem_394971 wijzigde dit bericht op 24-01-2020 09:00
Reden: .
98.15% gewijzigd
Laat ook maar. Bedankt voor de reacties. Met deze beknopte versie komt het niet goed over helaas.
Bloem170407 schreef:
22-01-2020 16:07
Rosalind; mijn vorige man ging vreemd met mijn zusje. Dus dat heeft niks te maken met mijn huidige relatie.
Ik heb het over het feit dat je je huidige relatie een sprookje noemt, maar dat het allemaal niet als een sprookje klinkt. Het begin van jullie relatie moest stiekem en nu kan je partner zijn ex niet los kan laten. Dus zo perfect is het allemaal niet.
Bloem170407 schreef:
22-01-2020 16:00
Susan. Dat gevoel heb ik dus ook! En ik word maar voor gek verklaard elke keer. Don’t know... vind het lastig
Je kan dit ook gewoon niet genoeg vinden he? Dus los van dat hij haar wel of niet terug wil, dat je met de situatie zoals hij nu gewoon is klaar bent.
Ga gewoon op je strepen staan als je er zoveel moeite mee hebt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven