Help... ex-issues

22-01-2020 14:31 68 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor alle reacties.
anoniem_394971 wijzigde dit bericht op 24-01-2020 08:55
Reden: Reacties
97.16% gewijzigd
Als je bent gescheiden blijf je vader en moeder. Ik app ex ook nog vaak. Welke jas vind je mooier en welke tas zullen we kiezen? Raar gedoe dat dat niet meer mag als je gescheiden bent. Wil ook dat hij het leuk vindt. Hij betaald er ook aan mee he.
Veel flauwe reacties, terwijl to om advies vraagt. Natuurlijk is het vervelend als je partner veel over en met ex praat. Ik spreek uit ervaring. Maar zolang duidelijk is dat je partner voor jou kiest zou ik me er niet echt druk om maken. Het wordt vanzelf minder als het goed is. En je kunt ook op een luchtige manier zo nu en dan ingrijpen. Kun je dat niet dan zit er maar 1 ding op: je grens aangeven en er consequenties aan verbinden als je partner die niet serieus neemt.
Mensch durf te leven
Hij wil zelf terug naar zijn ex. Jij bent en blijft tweede keus, tis dat het moest....
beetjegek schreef:
23-01-2020 07:27
Hij wil zelf terug naar zijn ex. Jij bent en blijft tweede keus, tis dat het moest....
Dit. Beter iets dan niets. Als ex niet wilde scheiden waren jullie nooit samen geweest. En als ex hem terug wil ben jij hem kwijt.
Wat zeggen ze ook alweer altijd? Zoals je eraan komt, kom je er ook weer vanaf. Zoiets?
-.
alma14 wijzigde dit bericht op 29-01-2020 13:39
99.63% gewijzigd
-
alma14 wijzigde dit bericht op 29-01-2020 13:38
0.00% gewijzigd
Alma14 schreef:
23-01-2020 09:06
En trek je van dat moralistische geleuter van sommige mensen hier maar niets aan. Die zijn ook niet bij hun eerste vriendje gebleven, en hebben heus wel eens dingen gedaan, die pijnlijk kunnen zijn voor anderen. Alleen geven ze dat niet toe, maar zwelgen in een heiligenstatus. En zijn dus fake.
Tuurlijk. :popcorn:
Alma14 schreef:
23-01-2020 09:03
Ik vermoed dat de ex van je man jaloers is op jou, en daarom luid en duidelijk aanwezig wil blijven in zijn leven. Door te appen, te bellen, fotootjes te sturen, contact met haar schoonmoeder te houden enz. Dat loopt de spuigaten uit. Als je op verjaardagen moet horen hoe fantastisch zij is, dan zou ik als ik jou was mijn mond maar eens opentrekken en vertellen dat je doodziek wordt, van dat geslijm en dan stap je op. En je man dient over haar op te houden. Anders zijn er 3 in het huwelijk. Hij moet ook naar anderen de grens trekken.
Dit is een gedachte die ik vaak heb over de ex van mijn partner. Zij blijft ook om de meest lullige dingen appen en bellen en accepteert domweg niet als hij zn telefoon niet opneemt. Kan dan rustig 5x achter elkaar bellen, net zolang tot hij wel opneemt. De ene keer trek ik dat beter dan de andere keer.
Ik denk dat het meer een issue is van loslaten, en niet willen loslaten en misschien niet eens bewust zijn dat ze los moeten laten. Het lijken wel verschillende werelden te blijven.

TO, ik begrijp je gevoel, het gevoel dat je nooit op de eerste plaats lijkt te staan, dat naast zijn kind zijn ex altijd voorrang heeft is echt een rotgevoel, maar..... ik denk dat hij het helemaal niet zo ziet of beleeft.
Wij praten er redelijk veel over, maar ik krijg dan toch ook regelmatig te horen dat mijn partner ook het gevoel heeft nooit helemaal op de eerste plaats te staan. En als ik eerlijk ben, er wordt ook door mijn ex veel contact gezocht over de kinderen, alleen..... ik weet heel zeker dat ik nooit naar hem terug zou gaan. Dat is mijn gevoel en het lukt me ook niet om dit bij mijn partner aan zijn verstand te brengen.

Ik ben bang dat het altijd zo zal blijven, en dat je er op moet vertrouwen dat het wel goed zit tussen jullie. Anders blijf je jezelf gek maken!
Alma14 schreef:
23-01-2020 09:03
Ik vermoed dat de ex van je man jaloers is op jou, en daarom luid en duidelijk aanwezig wil blijven in zijn leven. Door te appen, te bellen, fotootjes te sturen, contact met haar schoonmoeder te houden enz. Dat loopt de spuigaten uit. Als je op verjaardagen moet horen hoe fantastisch zij is, dan zou ik als ik jou was mijn mond maar eens opentrekken en vertellen dat je doodziek wordt, van dat geslijm en dan stap je op. En je man dient over haar op te houden. Anders zijn er 3 in het huwelijk. Hij moet ook naar anderen de grens trekken.
Hoezo jaloers. hij werd gedumpt door haar en is nog volop met haar bezig. dat maakt to jaloers. niet andersom
Het gaat helemaal niet om wat die ex doet in de OP staat: Echter.... hij blijft constant over zijn ex praten.
S-Meds schreef:
23-01-2020 09:45
Hoezo jaloers. hij werd gedumpt door haar en is nog volop met haar bezig. dat maakt to jaloers. niet andersom
Sommige mensen kunnen in zo'n geval wel degelijk jaloers zijn, ze danken hun speelgoed af maar willen niet dat een ander er plezier aan heeft.
S-Meds schreef:
23-01-2020 09:47
Het gaat helemaal niet om wat die ex doet in de OP staat: Echter.... hij blijft constant over zijn ex praten.
nog maar even een quote
Alma14 schreef:
23-01-2020 09:48
Sommige mensen kunnen in zo'n geval wel degelijk jaloers zijn, ze danken hun speelgoed af maar willen niet dat een ander er plezier aan heeft.
Dus TO baalt ervan dat hij steeds over zijn ex praat maar zij is jaloers? Nou dat is een knap staaltje van Blaming some one who has nothing te doen met het
Alma14 schreef:
23-01-2020 09:48
De enige die jaloers is dat is TO en logisch dat ze jaloers is. De man wilde niet scheiden en hij is onbetrouwbaar, dat is waar ze van uit kan gaan. Allemaal feiten.
Ze is tweede keus bij gebrek aan beter.
Hij gaat dus vreemd met jou, maar wil niet van zijn vrouw scheiden. Wat een ontzettend onaantrekkelijk feit. Dat je toen niet de handdoek in de ring hebt gegooid, daar snap ik werkelijk niets van. Maar hij is echt niet klaar met zijn ex. In zijn hoofd is hij bij jou. Zijn hart ligt bij haar. Jammer voor je.
beetjegek schreef:
23-01-2020 07:27

Dit

huismeermin schreef:
23-01-2020 08:08
Dit. Beter iets dan niets. Als ex niet wilde scheiden waren jullie nooit samen geweest. En als ex hem terug wil ben jij hem kwijt.

En dit.

Hij is nooit echt voor jou gegaan. Hij praat over zijn ex. Hij geeft zijn ex enorm veel ruimte in jullie relatie. Hij blijft reageren op berichtjes van zijn ex. Hij wilde niet scheiden van zijn ex.

Daden zeggen meer dan woorden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven