ruiltopic deel 2, kletsen en ruilen

donderdag 16 april 2009 om 17:28
Jolantje en Lisey hebben mail!!
Varisha, jij je pakje al binnen?? Ben erg benieuwd wat je ervan vindt!!
Nog geen char boek???
Schravelvot, fijn dat de riemen je passen en dat je ze leuk vindt!! Ga voor de brievenbus liggen voor je pakje. Ben erg nieuwsgierig.
4HK, oh, dat gaat dan nog niet passen nee, hahaha. Heb ik gelijk 2 mensen met 1 pakje blij gemaakt!!
Iry, heb jij al bij mijn spulletjes gekeken??
Varisha, jij je pakje al binnen?? Ben erg benieuwd wat je ervan vindt!!
Nog geen char boek???
Schravelvot, fijn dat de riemen je passen en dat je ze leuk vindt!! Ga voor de brievenbus liggen voor je pakje. Ben erg nieuwsgierig.
4HK, oh, dat gaat dan nog niet passen nee, hahaha. Heb ik gelijk 2 mensen met 1 pakje blij gemaakt!!
Iry, heb jij al bij mijn spulletjes gekeken??
donderdag 16 april 2009 om 17:48
hondje mijn zusje had je chocola ontvangen was helemaal verbaasd... belde me op om te vragen waarom ze dat kreeg ik had toch die spullen opgestuurd? haha...
en taartje je gamecube spel was ook bij haar aangekomen ze kreeg hem tussen de middag vlak voor ze weer naar school moest dus kon vanmiddag pas spelen, weet dus nog niet of ze hem leuk vindt, maar ze was in ieder geval er erg blij mee.
fijn dat het bij jou aangekomen is varisha.
tallulah, had jij dat manicureset/apparaat geval? ter ruil? ik kan je 'winkel' nergens meer vinden....
en taartje je gamecube spel was ook bij haar aangekomen ze kreeg hem tussen de middag vlak voor ze weer naar school moest dus kon vanmiddag pas spelen, weet dus nog niet of ze hem leuk vindt, maar ze was in ieder geval er erg blij mee.
fijn dat het bij jou aangekomen is varisha.
tallulah, had jij dat manicureset/apparaat geval? ter ruil? ik kan je 'winkel' nergens meer vinden....
donderdag 16 april 2009 om 17:58
quote:Hondjewoef schreef op 16 april 2009 @ 14:00:
Hey allemaal! Fijne paasdagen gehad? Ik wel, lekker druk ook.
Daarom ga ik nu 'even' 14 pagina's bijlezen
@Zwieber: je gelooft het nooit, maar er is een pakketje naar je onderweg! Ik zal je binnenkort nog even het trackingnummer sturen.Super want ik ben bijna door alle afleveringen van seizoen 1 tm 4 heen! Dank je!
Hey allemaal! Fijne paasdagen gehad? Ik wel, lekker druk ook.
Daarom ga ik nu 'even' 14 pagina's bijlezen
@Zwieber: je gelooft het nooit, maar er is een pakketje naar je onderweg! Ik zal je binnenkort nog even het trackingnummer sturen.Super want ik ben bijna door alle afleveringen van seizoen 1 tm 4 heen! Dank je!
donderdag 16 april 2009 om 18:08
donderdag 16 april 2009 om 18:26
ik moet even mijn frustaties kwijt...
heeft met niemand hier te maken hoor...maar moet t ff kwijt..
wordt zo gek van mensen...dat ze zo egoitisch zijn en rekening met niemand houden...
ik word zo gek van het gestress...me hoofd die soms bij uit elkaar barst
wordt zo gek van de tranen...de pijn van binnen...
wordt gek van mensen die me misbruiken,terwijl ik het zelf toe laat...
word gek van ALLES...
ben boos...gefrusteerd...verdrietig...bahhhhhhhhhhhhhhhhh
wordt zo gek van mensen...dat ze zo egoitisch zijn en rekening met niemand houden...
word gek van ALLES...
ben boos...gefrusteerd...verdrietig...bahhhhhhhhhhhhhhhhh

donderdag 16 april 2009 om 18:29
quote:varisha schreef op 16 april 2009 @ 18:26:
word gek van ALLES...
ben boos...gefrusteerd...verdrietig...bahhhhhhhhhhhhhhhhhHow come Varisha? What happened?
word gek van ALLES...
ben boos...gefrusteerd...verdrietig...bahhhhhhhhhhhhhhhhhHow come Varisha? What happened?
donderdag 16 april 2009 om 18:36
quote:summerxx schreef op 16 april 2009 @ 18:29:
[...]
How come Varisha? What happened?
eigenlijk helemaal niet zoiets groots... en normaal maakt t me allemaal niks uit..maar vandaag beetje pissig...
ik zoek verkopers in de parfumerie....een nicht van wilde t zo graag doen,leek dr zo leuk dit en dat bla bla bla...dus ik langs met t marketingplan en alles... (moest 85 km rijden)... krijg ik een min of 5 voor dat ik er was een smsje: je hoeft niet te komen hoor, ik zie er toch vanaf.
Prima maar sms me dan ff in de middag...me auto rijdt niet op water :S zit zelf momenteel best wel krap...laat ze me zo ver komen...voor niks...heb dr niet eens gezien :S
en ze is niks verplicht...ik heb t dr ook niet gevraagd...ze begon zelf erover....en dan zo'n flashactie
grr
als je geen zin hebt...prima weetje...maar laat t me dan ff weten...
dus sprak dr aan op msn...begint ze met 1 of andere smoesjes...totaal niet geloofwaardig...klinklare onzin...
nou dan word ik nog bozer...ga niet tegen me liegen...
je zal dr wel niks van snappen haha...maar ben echt chagerijnig...
[...]
How come Varisha? What happened?
eigenlijk helemaal niet zoiets groots... en normaal maakt t me allemaal niks uit..maar vandaag beetje pissig...
ik zoek verkopers in de parfumerie....een nicht van wilde t zo graag doen,leek dr zo leuk dit en dat bla bla bla...dus ik langs met t marketingplan en alles... (moest 85 km rijden)... krijg ik een min of 5 voor dat ik er was een smsje: je hoeft niet te komen hoor, ik zie er toch vanaf.
Prima maar sms me dan ff in de middag...me auto rijdt niet op water :S zit zelf momenteel best wel krap...laat ze me zo ver komen...voor niks...heb dr niet eens gezien :S
en ze is niks verplicht...ik heb t dr ook niet gevraagd...ze begon zelf erover....en dan zo'n flashactie
grr
als je geen zin hebt...prima weetje...maar laat t me dan ff weten...
dus sprak dr aan op msn...begint ze met 1 of andere smoesjes...totaal niet geloofwaardig...klinklare onzin...
nou dan word ik nog bozer...ga niet tegen me liegen...
je zal dr wel niks van snappen haha...maar ben echt chagerijnig...
donderdag 16 april 2009 om 18:55
haha gekkert 
ik ben nu pakjes aan t maken....kan ik ook ff me gedachten op 0 zetten...en dat terwijl t zulks heerlijk weer is....tis niks voor mijom me zo te voelen terwijl de zon schijnt haha
oow ja trouwens wilde je nog ruilen??want na je mailtje dat ik mijn kamers leeg moest maken en geen dingen meer moest verzamelen heb ik niks meer van je gehoord haha

ik ben nu pakjes aan t maken....kan ik ook ff me gedachten op 0 zetten...en dat terwijl t zulks heerlijk weer is....tis niks voor mijom me zo te voelen terwijl de zon schijnt haha
oow ja trouwens wilde je nog ruilen??want na je mailtje dat ik mijn kamers leeg moest maken en geen dingen meer moest verzamelen heb ik niks meer van je gehoord haha