Zwanger worden met IVF of ICSI (deel 8)

13-09-2019 20:48 3084 berichten
Dit is een topic voor vrouwen bij wie het zwanger worden helaas niet vanzelf gaat, en die bezig zijn met een IVF of ICSI traject. Iedereen in zo'n traject is van harte welkom om hier mee te komen schrijven.

:redrose: De stand van zaken
Wachten op start Sense, Mia_3
Prikken & slikken Blauwe_Kat, Neoflux, Nerdella, Maestro
Wachten op cryo-tp Elisboompje, piene1987, DaisyLiz
In de wachtweken (testdatum)

Leuke en handige links:
- Uitgerekende datum na IUI/IVF/ICSI berekenen: Zwangerschapsduur en uitgerekende datum
- Website Freya: www.freya.nl
- Info over SCRATCH-studie: https://www.freya.nl/scratch-studie-end ... cratching/
- Groepsblog: "IVF & ICSI weblog" → je bent van harte welkom om hier zelf ook mee te schrijven over je IVF/ICSI traject! Meeschrijven? Stuur een berichtje.
- Individuele blogs: "Wensmama" van flipje2, "Eerste kind wens" van Lampje1
- Patiënteninformatie VUmc: IVF behandeling, punctie, cryocyclus

:redrose: Bezig met behandelingen
Naam
(leeftijd(v/m)
Wens sinds MMM sinds Oorzaak Behan-deling Status
#cryo's
(36/41)
2015 halve baarmoeder, 1 werkende eileider, IVF1+2+3 mislukt, geen cryo's ICSI4 wacht op start UZ Gent, OLVG/UMC
Vienna25
(33/32)
eind 2014 begin 2016 Combi van factoren, vooral niet goed doorgankelijke eileiders, icsi2.1 mislukt ICSI 2 wachten op cryo-tp #nog 2cryo's Belgie
MamaMaria81
(38/41)
dichte eileider, PCOS, meerdere miskramen ICSI 3 2 cryo's
Jokke
(37/37)
2016 2017 geen oorzaak gevonden, 6x iui; 3x IVF mislukt IVF4 wachten op start Düsseldorf cryo
Lauwie101
(29/30)
2015 2017 zeer slecht zaad, onr cyclus, icsi1 en icsi2 mislukt (2x tp) ICSI3 Gent geen tp ICSI4 wachten op start icsi4 Spanje
DaisyLiz
(30/31)
dec 2014 jan 2016 PCOS, 2015 mk 7 wk, 2017 N* 19 weken. Via OI en IUI nu IVF. IVF 1 mislukt (6 cryo's, 5x tp, 1x biochemisch). Bezig met IVF 2 (2x biochemisch) IVF 2 11 cryo's (nog 7 over) UZ Gent, OLVG/UMC
Kasteelbewoner
(?/?)
2015 ? slechte zaadkwaliteit (spatader); icsi1 en 2 (geen cryo's) mislukt ICSI 3 -
bolletje81
(38/38)
2016 2017 dichte eileiders, lichte endometriose, ICSI1 (1xtp) mislukt ICSI 3 wachten op start ICSI3
Neoflux
(33/32)
2019 2019 erfelijk gen bij partner (50% kans op doorgeven) ,dus ICSI & PGD PGD-ICSI 2 wachten op start ICSI2
Elisboompje
(30/33)
2018 2019 ICSI 1: verse tp mislukt; 5 cryo's ICSI 1 Wachten op cryo tp (dec 2019/jan 2020)
piene1987 2016 2019 slechte zaadkwaliteit. ICSI1 dochter L* na 22w zwangerschap en een gezonde dochter nog 3 cryo's ICSI1 wachten op cryo tp nog 3
Maan1987 2012 2017 PCOS + erfelijk gen (50% kans op doorgeven) ICSI +
+PGD
wachten op start UMC utrecht, maastricht
Maestro 2018 2019 PCOS, ziekte van Addison + slechte kwaliteit zaad ICSI / IVF
Celenne 2017 2018 Extreem slechte zaadkwaliteit, 1x mk en 2x biochemisch uit ICSI 1. ICSI 3 wachten op start ICSI3
Nerdella 2009 2010 Meerdere miskramen/bbz, Factor V Leiden, verhoogde uNK-cellen. 4x IUI+1IVF IVF 1 Start met stimuleren C&C Heinsberg (DL)
nieuwe schrijvers zijn altijd welkom
ZWANGER! :yes: - De zwangeren schrijven hier gezellig verder!
(Zwanger groepje 2016-2019)
.
:redrose: Het verlengde wachtbankje (tussen test en eerste echo)
*

:heart: Hartje gezien!
*flipje2, 29 jan 2021, zwanger met ICSI+PGS (poging 1, tp3).
*Stipjepipje (30/36), 27 okt 2020, lage AMH (0,30)/hoge FSH(17), zwanger in ICSI2+ECD
*RoosjeT (39/47), okt 2020, sterk verminderde ovariele activiteit (begin overgang), zwanger in escape IUI (IVF1)

:duckie: Bevallen
■ 2020
sofie87 (IVF2), Redcurls (IVF1), Depster (IVF1), Puk32 (ICSI3), windmolen (ICSI4), HD84 (ICSI1), Yaradreamz (ICSI3), Smurf112 (ICSI3)
■ 2019
Labgeek1990 (ICSI2+PGS), Biekkie (IVF2), Zot-83 (tweeling, ICSI+ECD), miekje-5 (icsi4)
■ 2018
syrah80 (IVF1), Flipje2 (ICSI2), Taart (IVF1), Rucio (IVF2), Leonie2006 (ICSI1), Twin84 (ICSI1), Tinkerbell (IVF/ICSI1), boulu (ICSI4), mssfiddler (IVF1), Lilly1980 (ICSI1), Dreamer02 (ICSI1), Selin26 (IVF1), Sef80 (IVF1), Chevrolet (spontaan), sofie87 (IVF1), angel (IVF1), freexx (IVF3), deni308 (ICSI2)
■ 2017
piene1987 (ICSI1), lampje1 (ICSI1),zima (ICSI2), anne-1985. (IVF1), baggal (ICSI2), rosings (IVF2), tasje (IVF2), Alto (ICSI1), Soof83 (ICSI1), Lux. (IVF1), Women78 (IVF2), Luina (IVF1), Sophiever (IVF1), VeeBee (tweeling, IVF2), someone86 (ICSI4), fightster (IVF2), wollentrui (ICSI2).

Voor het aanpassen van de tabel, vraag de ouwe rotten.
(Wachtwoord kan helaas niet openbaar worden gedeeld i.v.m. misbruik van het account!)

Link naar het vorige deel van dit topic: Deel 7
anoniem_253319 wijzigde dit bericht op 18-11-2020 14:32
22.47% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
@flipje: Wat k** dat het is fout gegaan! :hug: Echt heel dichtbij... Heb je al een nieuwe afspraak?

@daisyliz: Succes met de eerste menopur!! Fijn dat je verder kunt. Blijft toch altijd spannend!

@stipje: Wauw! Gefeliciteerd met jullie nieuwe huis! Klinkt erg gaaf!! :hyper:

@lauwie: :hug: voor jou!

Hier dinsdag de tp gehad. Het was een mooie blasto, die al aan het uitkruipen was. :heart: Bollenman ging toch mee.. ik was wat verdrietig van de gesneuvelde cryo, dus het was fijn niet alleen te zijn. Ik durf er gewoon niet aan te denken dat dit de laatste kans is. Heb daarom besloten om misschien nog een poging te doen. Twijfel enorm, maar als ik het wegstreep moet ik huilen. Pff, moeilijk! :facepalm:
Bolletje, ik hoop heel erg dat je nu jullie kindje in je buik hebt. Dikke knuffel en sterkte op het wachtbankje
Sjee het gaat mij weer eens te snel hier.
Terwijl ik best snel kan lezen en denken normaliter. Maar beetje druk irl. Arme miekman ben deze week 4 avonden en 1 dag de hort op, pff wel leuke dingen maar dan mis ik het gepruttel thuis wel. Masr forummen schiet er enorm bij in.

Wat een ups en downs hier en dan ineens weer de andere kant op. Pff gefeliciteerd met mooie dingen als positief testen nieuwe huizen enz en aan de andere kant zoveel teleurstellingen en frustraties (werk, oma's enz) heel veel sterkte dappere meiden. Wat krijgen jullie toch veel voof je kiezen. Kanjers zijn jullie.

Hier: gisteren soort van ongesteld geworden t is niet veel maar miss. Zet het nog door. Wel gebeld met poli schema gekregen en ksn binnenkort langsfietsen voor medicijnen eerst de koelkast maar weer eens opruimen. Ik ben excited om te beginnen maar zie er ook wel erg tegenop dat stomme geprik en de teleurstellingen en onzekerheden. Gelukkig hiethier ook veel afleiding op werk en ook wij hebben nieuw huis (moet nog gebouwd maar zoetjesaan verkoop huidige huis plannen) en dst soort dingen.

Heel veel succes en liefs weer voor jullie allen!
Lieve meiden, zondag had ik bruinverlies. Wat had ik een verdriet... dit was foute boel. Ik heb al zo vaak opgezocht 'bruine afscheiding toch zwanger' ik werd daarna altijd ongesteld. Knop omgezet en er toch maar een fijn weekendje weg van gemaakt. Maandagavond had ik hevige buikpijn. Dan zal het de dag erna wel doorbreken dacht ik. Maar niks.. woensdag ook niet.. en gister stond ik dan toch echt met een positieve test in mijn hand.
Blij maar ook angstig, een paar maanden geleden had ik dat ook en ging het mis. Maandag is de officiele testdag en ga ik opnieuw testen. Vind het doodeng omdat de vorige keer het streepje toch al niet echt opliep. Maar ik probeer ook hoop te houden, dat het deze keer wel goed mag gaan.

Er is heel veel geschreven en ik blijf het ook altijd lastig vinden om na teleurstellingen hier goed nieuws te schrijven (ook al ben ik er nog lang niet). Ik lees zo even rustig alles na. Alvast een dikke knuffel voor de dames die 'm kunnen gebruiken :hug:
Jaaaaaaa! Sofie! Holy moly, ik ben zo blij voor je! Wat een prachtige stap in de goede richting!
Oh Sofie wat spannend! Voorzichtig gefeliciteerd, al snap ik dat je gereserveerd bent.

Lauwie hoe is het nu meis?

Miekje wat spannend dat je weer bijna gaat beginnen! Fijn dat je veel afleiding hebt, dat helpt mij ook altijd!

Bolletje ik ga heel hard duimen voor het embryo in jouw buik! Ik snap heel goed dat je nu weer twijfelt, maar ik hoop zó dat het niet nodig is.

Goed gedaan Baggal! Goed voor jezelf opgekomen!

Hier: gisteren de eerste menopur gezet. Ik vind dat mengen toch wel gedoe hoor. Ben ik de enige die zo'n ontzettende pietlut is en bang is dat er een druppeltje verloren gaat bij het mengen? :hamer:
Wow sofie wat spannend! De duimen draaien hard hier
@Lauwie: Ik wil nog even reageren op jou, heb je verhaal gevolgd afgelopen week en wat ontzettend verdrietig is dit. Ik herken het deels omdat bij onze tweede ICSI poging ook 27 follikels waren geprikt en geen enkele eicel is gevonden. Bij mij bleken ze allemaal al gesprongen te zijn. We waren zo verslagen.
Ik kan het me helemaal voorstellen bij jou, gezien het je laatste poging was, hoe heftig dit moet zijn. Ik heb heel erg met je doen, wat had ik het graag anders gezien.
Ik heb ook geen idee hoe je dit het beste door kan komen, maar ik hoop dat jullie samen hier een weg in vinden. Heel veel sterkte.
Whaaaat! Wat een super tof verhaal dit sofie. Ik dacht nog zo van, misschien is dit een innesteling maar je was zo overtuigt. En mensen met die hoopgevende verhalen kunnen dan even de prullenbak in. Maar nu gewoon toch zo! Dat dit maar een prachtkindje mag worden!

Flip, hoe gaat hebt deze dagen met jou?
Is er een bloeding opgang gekomen? Had je nog bloed uitslag? Sterkte meisje.

Lauwie, ik heb ook aan je gedacht.
Vind het zo’n rotverhaal, en zo jammer allemaal. Hoe ben je deze dagen doorgekomen?

Miekje, jullie heel veel succes met deze nieuwe poging! En gefeliciteerd met jullie huis.

Wauw bolletje, dat klinkt echt als een pracht blasto! Hopelijk groeit er een mooi kindje in je buik. Spannende dagen.

Hier nog steeds bloed en een positieve test.
We zijn bang dat het op de verkeerde plek zit. Ben zo klaar met al deze ellende.
Mn hcg uitslag was binnen bij ha maar geen arts die het kon doorgeven. Wtf! Word zoo moe van al dat leuren :"-(
Hoop maar op een vmk maar zo bang vanwege al het bloed en positieve test.
Daisyliz: Nee hoor, ik was ook altijd bang dat er iets verloren zou gaan of dat ik lucht bellen in mijn spuiten zou hebben. Mijn man was er meer bedreven in dan ik, dus die heb ik de klus vaak maar laten klaren...

Sofie: Jaaaaaaaaa!! Als ik me niet vergis was dit ook een van de laatste cryos uit deze poging. Dus even allemaal :cheer2: :cheer2: :cheer2: voor jou. Ik hoop enorm dat je echo tzt goed zal zijn.

Neo: Hoe vergaat het je in de wachtweken? Benieuwd wanneer je gaat testen.

Lauwie: Ik hoop dat je de dag gister redelijk bent doorgekomen en dit weekend tot rust kan komen. Zodat je je in de komende weken/maanden fysiek en mentaal kan voorbereiden op een nieuwe reis naar Spanje. Denk aan je. Hou je haaks!

Kreeg hier een berichtje en dank je wel van FNUK. Er wordt nu voor vervanging gezorgd en ik zal voor de overdracht zorgen. Mission accomplished.
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Sofie, ook van mij hier nog ff een cheer: :cheer: . Ben superblij voor je! En zo bijzonder na dat bruinverlies! Het kan dus toch! Internet is weer een positief verhaal rijker ;-D.

Bolletje, moeilijk hoor, die keuze, wel of niet nog een ronde. Ik ga keihard duimen dat een beslissing niet nodig zal zijn en dat deze 9 maanden blijft. Het klinkt iig als een goeie als-ie al aan het hatchen was!!

DaisyLiz, heel herkenbaar, dat kon echt m'n dag verpesten als er een drupje naast ging (terwijl het natuurlijk geen ruk uitmaakt). En ik vond het ook vreselijk gedoe dat mengen, waarom maken ze dat ook niet gewoon kant en klaar zoals gonal-f? Succes meid!

Moos, wat ontzettend ruk meid... Zo stom dat je je hcg nu niet te weten komt... Lopen je testen wel op? Verlies je alleen bloed of ook slijm/stolsels? Heb je kramp? Bij mijn bbz was het van alles, tot een mega-groot stolsel aan toe. En ik had kramp. Maar goed, dat zegt natuurlijk ook niets over jouw situatie... Ik blijf bij jou nog hoop houden dat het toch goed zit. Maar ik kan me je angst heel goed voorstellen... Toch ben je nog maar pril zwanger, en de kans dat er echt iets goed mis gaat bij een bbz is nog niet zo heel groot. Maar probeer wel alert te blijven en zodra je iets van pijn begint te voelen zou ik richting ziekenhuis gaan. Ze kunnen nu nog niet zoveel zin op een echo wsl, maar bijv. wel of je bmslv nog dik is. Bij mij was het al snel weer dun terwijl m'n hcg nog steeds opliep. Ze hebben nooit een vruchtje gezien, maar op basis daarvan was het duidelijk dat het een bbz moest zijn. Maar nogmaals, ik hoop heel erg dat het iig geen bbz is bij jou en ik blijf nog ff doorhopen dat het gewoon goed komt ondanks het bloedverlies. Sterkte!
Windmolen, wat fijn dat je even meedenkt met jouw ervaring.
Op 4w had ik de hele dag kramp en bruinverlies. En in de avond een groot bruin stolsels, echt groot! Toen dacht ik, dit was het.

Toen een dag later flink bloed, vooral steeds bij plassen, maar geen kramp.
Elke dag liep de test iets op, maar elke dag bloed wanneer ik plas. Verder komt er niks, en geen kramp.
Heb geen knaltest maar wel duidelijke test. Verder totaal geen zwangerschap symptomen alleen extreme honger.
Moet van Duitsland doorgaan met duphaston , ascal en hcg afwachten.
Wanneer denk jij dat ik het beste naar ziekenhuis kan gaan?
Hoe gaat het met jou?
Je bent nu ruim over de helft geloof ik? Lijkt mij heel bijzonder. En ook je verhaal geeft mij hoop :heart:
Oh ja wanneer begonnen bij jou de krampen windmolen?
Hoorde ook van andere die ook een gewone menstruatie hadden en achter bleek het een bbz. Hier lijkt het dus idd op een menstruatie.
Moos: Ascal is natuurlijk een bloedverdunnend middel. Ik heb legio dames voorbij zien komen (hier en elders) met bloedverlies en toch een doorgaande zwangerschap. Volgens mij had Piene destijds ook bloedverlies en inmiddels heeft ze een prachtige dreumes rondlopen... Blijft naar die onzekerheid. En wat jammer dat er geen arts was die je HCG kon doorgeven.

Bolletje: sorry - ik was gesloopt vanmiddag en was compleet aan je eerdere post voorbij gegaan. Was geen opzet. Ik snap dat je er niet aan wil dat dit eventueel jullie laatste echte kans op een kindje zou zijn. Maar je bent nog niet uitbehandeld en ik kan me voorstellen dat je misschien “gewoon” eerst even het resultaat van deze ronde wil afwachten, alvorens na te denken over hoe nu verder mocht blijken dat je niet zwanger bent. Ik hoop enorm dat je niet na hoeft te denken en dat je ons straks mag melden dat de blast zich heeft ingenesteld in je baarmoeder. Knuffel!

Roosje: Hou je het nog vol @ wacht bank?
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Moos, je hebt een pb (als het goed is...).
Lief dat jullie steeds nog aan mijn denken. Ik ben een beetje verdrietig.

Ik heb bloed geprikt, maar geen uitslag gehoord en ook geen bericht gehad van Gent. Dus eigenlijk denk ik dat het nu tot maandag blijft liggen, en ik ben zelfs een beetje bang dat ik dan misschien niet meer mag starten omdat het dan intussen al dag 6 van m'n cyclus is. :|

Dus het zal mij benieuwen..... :( :'(
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Sofie :cheer2: ik ben zo benieuwd!

Even snel, heb vanochtend een testje(of 2 :facepalm: ) gewaagd maar ik mag eigenlijk woensdag pas testen. Is dit nou een tuurstreep of beeld ik me wat in?

https://imgur.com/4fAhPv1
Neoflux ik zie ook een streepje :cheer: er gebeurt zeker iets. Spannend.
Baggel wat fijn Dat er iemand gevonden is die jou werk overneemt en ook dat je meer uren mag declareren. Was je gisteren nou ook wat eerder vrij??
Flipje wat irritant dat je de uitslag nog niet hebt en daardoor miss een extra maand moet wachten, grrrr.
Moos wat een spanning bij jou, duim hard voor je.
Daisylizz dat mengen is ook naar,denk dat vrouwen het ook echt heel precies willen doen. Meestal mengde Jokkeman het bij mij, dan had ik er minder controle over en dat voelde wel goed. Hoop dat het prikken goed gaat.
Lauwie ik denk aan je
Nee hoor Neoflux dat is geen tuur streep! Ik zie absoluut een tweede streep en er is iets gaande. Gegeven dat je nog best ver voor je NOD zit zeg ik: voorzichtig gefeliciteerd!! :yes: :yes: :yes:

Flipje: Heel begrijpelijk dat je verdrietig bent. :hug:

Miekje: spannend dat het er voor jou ook weer aankomt en je van start gaat.
Crosspost Jokke: Als ze niemand hadden gehad was ik er ook mee gestopt onder het mom: is mijn probleem niet, althans niet meer. Klinkt hardvochtig maar ik had het immers vaak genoeg aangegeven in de afgelopen weken/maanden. Ik was eerder van plan om het samen met een ander te doen, om de maand zeg maar, maar toen de organisatie van de week vroeg welke gebieden ik ook alweer deed dacht ik: nu kap ik er echt mee ha-ha. Vrijwillerswerk is goed om te doen en ik zal altijd gepassioneerd blijven als het om (in)fertiliteit gaat, maar niet als het ten koste van mezelf gaat.
Heb gister gewoon 8 uur gewerkt. Was even sprake van weekend werk, maar dat ging -gelukkig- uiteindelijk niet door. Ik heb maandag 2,5 uur extra geschreven en dinsdag mijn mandatory lunch break gedeclareerd in uren. Ik werkte vrijdag voor een andere cliënt, dus kon dat niet elders declareren voor de werkzaamheden van dinsdag. Maar ik ben tevreden met de oplossing.
Neoflux, ik vind het niet echt meer een tuurstreepje hoor:cheer: hoe ver DPO zit je nu?
Bedankt voor de berichtjes, dat geeft hoop :-D Spannend zeg, hopelijk gaan ze oplopen :)
Lilly ik zou het eerlijk gezegd niet weten want ik zit in een kunstmatige cyclus dus ik weet dan niet wat als ovulatiedag aangehouden wordt? Ik heb vorige week woensdag (de 22e) de tp van een dag 5(of 6?) gehad. Ik zou dan aanstaande woensdag op 5 februari mogen testen.

Flipje wat rot dat je niks hebt gehoord. Hopelijk mag je wel gelijk weer door maar ik weet ook niet of het te laat is. Werk je met een kunstmatige cyclus of slik je nu helemaal niks meer?
Neo, Waaaauw je hebt een streepje :hyper: voorzichtig gefeliciteerd, en hopelijk blijven ze oplopen! Je bent dus nu 10dp5dt, dus je kunt het zeker al zien. Iehhhh!! Ze doen altijd voor save 14dp5dt volgens mij maar vanaf 9 kun je het volgens mij waarnemen. Ik duim met je mee dat ie blijft oplopen! :kneel:

Sofie aaahh dat klinkt goed!! :cheer2: Ik duim met je mee dat het goed blijft gaan, spannend!!!

RoosjeT Wat leuk dat jullie ook om je heen kijken! Ja wij waren eigenlijk dus helemaal niet op zoek, maar zag het huis voorbij komen op funda (krijg elke dag de nieuwsbrief) en het was echt zo’n pareltje die maar eens in de zoveel tijd voorbij komt, dus we konden het niet aan ons voorbij laten gaan. Vol er voor gegaan (Flink over vraagprijs geboden) en gelukt! Wowwww. Hoe gaat het met jullie zoektocht?
Dat koud zijn herken ik ook, ik maak elke avond een kruikje en leg die op m’n buik, of bij koude voeten doe ik die in een mandje met deken, en stop ik m’n voeten erin. Als m’n voeten maar warm zijn, dan wordt ik zelf ook lekker warm. Wanneer mag je testen?

Daisy: Joepie wat fijn zeg dat je arts zo met je mee denkt en je prednison mag slikken ernaast. Had daar ook al eens over gelezen maar dat het in NL eigenlijk niet gedaan wordt. Heel fijn zo’n meedenkene arts! :-)-)

Lauwie wat een klap inderdaad als je dan eenmaal thuis komt in de leegte. Denk dat het goed is als je gewoon toegeeft aan wat je voelt dat je moet doen. Ook als dat is de hele dag netflixen (even aan de realiteit ontsnappen) met een bak ijs. Dat deden stippemans en ik ook na onze negatieve test. Zelfs nog McFlurrys laten bezorgen. :$ Who cares. Hoop dat het ondanks alles goed met je gaat lieverd. :hug: :heart:

Baggal ik begin teklens meer te wennen dat we hier weg gaan, ik probeer bij alles waarvan ik denk “ohh wat jammer” die gedachte te vervangen voor wat ik er straks voor terug ga krijgen, dat helpt. Ik blijk toch meer gehecht aan m’n huisje en gewoontes hier dan ik dacht, maar we krijgen er zoiets veel vetters voor terug, komt vast goed!
Goed dat je gaat stoppen bij FNUK, en dat je voor jezelf op kwam bij je opdrachtgever. Je hebt het druk genoeg en ze kunnen je op z’n minst met respect behandelen. Wel knap ook dat je het ook doet!!

Bolletje wat spannend van de tp! Snap dat je verdrietig was, vette teleurstellling, van 2 naar 1 ineens… Maarde blasto klinkt heel goed! :rolling: nu maar broeden!

Miekje voor jou ook een drukke tijd met verkopen van huis even tussendoor en weer starten met een poging. Spannend!

Getsie Moos wat een onzekerheid nou weer! Snap dat je zo bang wordt door al dat bloed.. Hopelijk is het bij jou zoals Baggal omschrijft en goed nieuws door je HCG. Wel ruk dat je nog het hele weekend door moet zonder bloeduitslag. :@@:

Flipje ook voor jou irritant wachten op de uitslag, stom dat ze dat niet nog even voor het weekend laten weten. :"-( Het is allemaal al zo onzeker, en dan nog zo’n extra weekend in spanning.. Hoe gaat het verder met je nu?

Jokke wat lief dat jokkeman het mengt voor jou. Snap dat dat wat van de spanning/controle wegneemt. Hoe is het nu met jou? Ben je een beetje klaar voor de komende poging?

Hier: vanochtend 2e meet echo. Van de 7 eitjes waren nu 4 groot genoeg voor de punctie (20mm) en 3 nog kleiner (12mm). Morgen moeten we nog een keer extra langskomen, dus nog 1 dag langer stimuleren, in de hoop dat de kleintjes nog mee gaan doen en we hopelijk iets grotere opbrengst hebben dan 4. Het viel de arts toch wat tegen (omdat we vorige keer 14 hadden, waarvan 8 groot genoeg). Maar de vorige keer waren de grootsten uiteindeiljk bij de punctie ook al gesprongen. Dus ik hoop maar dat het nu goed gaat en we niet de groten verliezen..
Stippemans werd heel nerveus van mijn update bij thuiskomst. :@@: Hij zei dus maar “we zien het wel, geen invloed op, als het weer niet lukt gaan we voor Utrecht/Finland, uiteindelijk vaak genoeg dobbelsteen gooien dan lukt het hopelijk vanzelf”. Dus voel me op zich wel relaxt, omdat we niet alles van deze poging af gaan laten hangen. :) Hopelijk helpt dat om lekker ontspannen te blijven de komende week en in de wachtweken (ervan uitgaande dat we hopelijk weer in elk geval 1 embryo hebben :worship: ).
Ja Neo! Dat is zeker een streepje. Dan blijven we samen nog hopelijk langer op het bankje. Mijn ziekenhuis geeft ook altijd 14 dagen na de tp als officiele datum ( mijne is dus komende maandag) maar ik ben dan 19dpo door 5 daags embryo, dus je hebt niet zo gek vroeg getest.

Flip, hier ook nog een dikke knuffel! Hoop dat je meteen door kan en geen ronde hoeft over te slaan. Maar blijft gewoon verdrietig :(

Stip! Gefeliciteerd met je huis! Dubbel spannende tijd nu dus. En ook wel veel afleiding. Lekker klussen, inrichten en een nieuw fijn plekje ervan maken.

Lauwie, zo'n lieve reactie op mijn nieuws. Dankjewel. En dat terwijl je zelf zoveel te verwerken hebt gehad. Ik gun je echt de hele wereld :heart:

Bolletje, dat klinkt als een prachtige blasto. Hoop zo dat ie een lekker plekje aan het zoeken is nu. Ik duim voor jou en Bollenman (vind ik zo leuk klinken haha)

Miekje, dat dubbele gevoel herken ik heel erg. Het is fijn als er actie is maar dat brengt ook angst voor teleurstellingen met zich mee. Denk dat mensen buiten een traject dat nooit helemaal gaan snappen.

Daisy, heb nooit menopur gehad maar wel vaker pregnyl moeten mengen. Weet niet of dat vergelijkbaar is maar dat vond ik altijd een stressvol gebeuren. Bang dat ik het zou omstoten enzo. Plus dat moest dan om half 12 s avonds, dan ben ik niet meer zo scherp. Wanneer heb je eerste echo? Duimen draaien!

Moos, jeetje wat een rollercoaster dit. Zoals Baggel ook al schreef, bloedverlies en positieve testen hoeven geen slecht nieuws te zijn maar snap dat je er weinig vertrouwen in hebt. Heb je nog contact gehad met het zkh?

Jeetje, er is echt ontzettend veel geschreven en deze reactie van mij doet daar niet echt recht aan maar heb niet meer tijd om uitgebreid te schrijven. Het is nog altijd druk op werk (werk dit hele weekend) en merk dat ik na de positieve test iets minder focus heb. Mijn hoofd loopt over van de emoties geloof ik.. misschien toch nog even onder een steen kruipen tot maandag ;) Maar weet dat ik aan jullie denk :hug: :redrose:
Heven een cheer voor Neo en Sophie :cheer:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven