Napraattopic deel 125

27-01-2020 09:03 3033 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
En dan vragen ze dus als je speciaal wil hebben, curry of ketchup? Kan ik geen keuze maken dus vraag ik om beide en dan kan dan ineens niet, omdat het bakje te klein is :bonk:
Niq schreef:
01-02-2020 18:01
En dan vragen ze dus als je speciaal wil hebben, curry of ketchup? Kan ik geen keuze maken dus vraag ik om beide en dan kan dan ineens niet, omdat het bakje te klein is :bonk:
O jee, het wordt nog ingewikkelder. Ik blijf dus gewoon curry ketchup zeggen, voor de zekerheid.
Life is short. Eat dessert first.
Die is ook het lekkerst.

Maar wat nou als ze alleen curry en ketchup hebben. Welke kies jij dan?
Niq schreef:
01-02-2020 18:08
Die is ook het lekkerst.

Maar wat nou als ze alleen curry en ketchup hebben. Welke kies jij dan?
Zie je, ik ben nu al in de war. Curry als in dat gele spul? Of curry als in ketchup?
Curry, die rode glazige gekruide, of ketchup de normale rode.
Geel is Joppie ;)
Curry, altijd curry. Als dat er niet is, gewone ketchup.
En je hebt ook nog Wimpie. Die is dacht ik oranje.
doornroosje9 schreef:
01-02-2020 18:13
Curry, altijd curry. Als dat er niet is, gewone ketchup.
Duidelijk.
Goddank dat ik in België woon. :proud:
Wimpie heb ik alleen nog maar in de winkel gezien hoor, niet in de snackbar ;)
Afbeelding
Wimpiesaus, de saus die iedereen kent uit eigen keuken! Een zoet pittige saus met een extra ‘bite’ door de cherry peppers, die heerlijk smaakt bij frites, snacks of gefrituurde vis.
Nog nooit van gehoord!
Maar nu wel!
Viva, je leert er elke dag bij. ;-D
:yes:
Gewoon mayo/fritessaus. Andere sauzen, muv satésaus liever niet. En voor de Belgen, zoete mayo moet ik.
doornroosje9 schreef:
01-02-2020 18:20
Nog nooit van gehoord!
Ik ook niet.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Kerchup. Curry is zoete troep. Gelukkig is gewone ketchup in mijn regio de norm. Maar elders vergeet ik wel eens om het erbij te zeggen en dan is de teleurstelling groot. Lust het echt niet.
(ben wel gek op thaise en indiase curries).
.
Mayo, curry en uitjes.
Maar sinds dat topic van die advocaat die met z'n volle zaadballen een frietkot wil beginnen, hoef ik even niet meer.
Ketchup of pinda bij de friet, curry bij de tosti's.

Mocht ik ooit een frietje gaan halen bij de advocaat prefereer ik een frietje zonder.
Nog iets geks : in een snackbar in Brabant moest ik betalen voor een zakje mosterd bij mijn kroket. Is dat normaal daar? Hier krijg je zoveel zakjes mosterd als je wil. Gratis.
.
Oh, en wat ook echt heel erg lekker is: bananensaus. Ziet er uit en is te gebruiken als ketchup, maar dan gemaakt van bananen in plaats van tomaten. Vooral de pittige variant is echt heel fijn. Te verkrijgen bij de toko.
impala schreef:
01-02-2020 19:31
Nog iets geks : in een snackbar in Brabant moest ik betalen voor een zakje mosterd bij mijn kroket. Is dat normaal daar? Hier krijg je zoveel zakjes mosterd als je wil. Gratis.
Dat heb ik nog nooit ergens meegemaakt, ook niet in Brabant. Ik weet niet anders of er staat gewoon ergens een bak met zakjes mosterd waar je naar believen in kunt graaien.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven