Zwanger worden februari 2020
vrijdag 31 januari 2020 om 22:12
@okkiepetite
Jeetje wat heftig! En inderdaad een hele mooie uitspraak! Die ga ik onthouden.
Ons zoontje was een verassing, bij het wisselen van pil zat er ineens een lief klein frummeltje
allebei al wel een kinderwens, dus voor ons toen een waar cadeautje
Dit keer dus echt echt bewust mee bezig, en dat is ook wel spannend! Hele andere beleving, en dat maakt het ook weer leuk!
Tabel is trouwens een goed idee! Ik heb alleen geen idee hoe dat moet
Jeetje wat heftig! En inderdaad een hele mooie uitspraak! Die ga ik onthouden.
Ons zoontje was een verassing, bij het wisselen van pil zat er ineens een lief klein frummeltje
Dit keer dus echt echt bewust mee bezig, en dat is ook wel spannend! Hele andere beleving, en dat maakt het ook weer leuk!
Tabel is trouwens een goed idee! Ik heb alleen geen idee hoe dat moet
zaterdag 1 februari 2020 om 10:09
zaterdag 1 februari 2020 om 12:25
Gelukt!
Nod nog niet ingevuld. Ik zit nu eerst te wachten op mijn menstruatie. Hopelijk heeft het verwijderen van de koperspiraal niet mijn cyclus in de war. gebracht. Iemand ervaring mee ?
Als mijn cyclus gewoon het zelfde blijft heb ik net voor carnaval mijn vruchtbare dagen, tel de weken al.af haha
Nod nog niet ingevuld. Ik zit nu eerst te wachten op mijn menstruatie. Hopelijk heeft het verwijderen van de koperspiraal niet mijn cyclus in de war. gebracht. Iemand ervaring mee ?
Als mijn cyclus gewoon het zelfde blijft heb ik net voor carnaval mijn vruchtbare dagen, tel de weken al.af haha