Zwanger worden februari 2020

25-01-2020 19:56 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi,
Mijn vriend en ik willen vanaf februari voor een tweede kindje gaan, super spannend!
Wie wilt er graag mee schrijven in deze topic om ervaringen te delen 😁
@okkiepetite
Jeetje wat heftig! En inderdaad een hele mooie uitspraak! Die ga ik onthouden.

Ons zoontje was een verassing, bij het wisselen van pil zat er ineens een lief klein frummeltje :heart: allebei al wel een kinderwens, dus voor ons toen een waar cadeautje :-D

Dit keer dus echt echt bewust mee bezig, en dat is ook wel spannend! Hele andere beleving, en dat maakt het ook weer leuk!

Tabel is trouwens een goed idee! Ik heb alleen geen idee hoe dat moet :uh?:
We doen ons best :)
ik ga even kijken !
zwanger/zwanger-worden-februari-2020-me ... #p30921284

gelukt :)
Hmm ik snap niks van het schema invullen haha. Had ingelogd, maarja wat dan? :-$
@konijntje777
Ja ik zag alleen de html code, jij ook? Kon geen manier vinden om het anders in te vullen.
Ik heb uiteindelijk tussen elke <td>... </td> mijn gegevens ingevuld. Even puzzelen op welke plek. De <td> zijn de cellen in een rij, de <tr> is een nieuwe rij van de tabel.
Gelukt!
Nod nog niet ingevuld. Ik zit nu eerst te wachten op mijn menstruatie. Hopelijk heeft het verwijderen van de koperspiraal niet mijn cyclus in de war. gebracht. Iemand ervaring mee ?
Als mijn cyclus gewoon het zelfde blijft heb ik net voor carnaval mijn vruchtbare dagen, tel de weken al.af haha :-$
zullen we daar dan ook verder schrijven ;)
Okeej! :-D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven