Trouwen in 2020!

26-09-2018 18:09 2409 berichten
Ik kon niet een soortgelijk actief topic vinden dus bij dezen een nieuwe :) . Ik ben recentelijk ten huwelijk gevraagd en heb ja gezegd :cheer2: . Het lijkt me leuk om met andere vrouwen te praten over waar te beginnen, het uitzoeken van een jurk, hoe jullie het samen aanpakken etc.

Dus, vertel! En misschien kunnen we er zo nog wat extra van genieten, voorkomen dat we IRL nergens anders meer over praten en voorkomen dat we terecht komen in het "verschrikkelijke feesten en partijen"-topic :applause: :hihi: :cheer: !
anoniem_374675 wijzigde dit bericht op 26-09-2018 18:16
28.77% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Iets in deze trant:
https://images.app.goo.gl/1yAp611w6jcWvLnp8
'Happiness is only real when shared'.
Mooi :flirting: !
Ik ga waarschijnlijk geen sluier dragen. Ik heb lang haar, wat ik half opgestoken wil gaan dragen met een haarsierraad erin verwerkt. Pumps worden het hier niet. Ik vind het wel mooi (die van jou zijn echt prachtig Kokoro!), maar mijn man is net zo lang als ik en ik wil niet boven hem uit torenen op onze bruiloft. Ik heb witte kanten ballerina's gescoord bij Van Haren die ik onder mijn jurk (fit and flare) wil gaan dragen. Voor 2 tientjes :hihi:

We zijn al getrouwd in het land waar we nu wonen (19-09-'19), wat hier zo hoort als je samenwoont en bovendien was het zo makkelijker om voor mij een verblijfsvergunning te regelen. We gaan onze bruiloft echter in Nederland vieren, en een persoonlijke ceremonie houden waarin we geloften afleggen en ringen gaan uitwisselen. We maken er verder een tuinfeest van met barbecue en feest 's avonds.
zilli wijzigde dit bericht op 31-01-2020 15:12
Reden: .
0.95% gewijzigd
Ik breek weer even in; hebben jullie leuke tips voor websites waar ze o.a. handschoenen verkopen? Jurk, oorbellen, stola zijn binnen, maar wil nu nog handschoenen en wellicht iets voor in mijn haar.

weddingdeco ken ik, maar daar hebben ze geen handschoenen.

Bedankt :)
Honey, you should see me in a crown
Voor wie er nog toffe schoenen zoekt, ik vind deze echt heel gaaf allemaal:

https://rachelsimpsonshoes.co.uk/collec ... e-inspired
Honey, you should see me in a crown
Eurus schreef:
01-02-2020 18:19
Voor wie er nog toffe schoenen zoekt, ik vind deze echt heel gaaf allemaal:

https://rachelsimpsonshoes.co.uk/collec ... e-inspired
Prachtig!
Vriend was gisteren voor een pak gaan kijken maar het was geen succes. Een uur na de afspraak was hij nog niet geholpen en uiteindelijk hebben ze maar iemand van het magazijn er op gezet die dus nul gevoel voor mode had.
En vriend houdt al niet van shoppen dus dat was echt een slechte ervaring.
Geen idee Eurus, een burleske winkel misschien?

Apple, wat onwijs sneu! En onprofessioneel. Laat hij een recensie achter? Mijne heeft zn pak op bijenkorf gescoord. Hij is zelf heel kritisch en was heel tevreden. Misschien is dat ook een optie voor jouw H2B.
Ik zei ook al dat hij een recensie achter moest laten maar had hij geen zin in.
Hij draagt voor zijn werk vaak pakken dus hij wil nu echt wel iets bijzonders. Hij zal dus wel naar een speciaalzaak moeten.
Gelukkig heeft hij door zelf in de winkel te neuzen wel twee merken gezien die hem aanspreken dus nu op zoek naar een winkel die die ook allebei verkoopt.
Daar wil ik trouwens niet mee zeggen dat het pak van jouw aanstaande niet bijzonder is!
Alleen de Bijenkorf heeft vaak een iets meer basic stijl.
Dit is het pak van mijn verloofde:
..

Doe maar niet quoten :D .

Fijn dat hij wel een paar mooie opties gezien heeft! Het kan best lonen om op een bruidsbeurs om korting te vragen. Mijn verloofde had bijna een extra pak gekocht, zo mooi was de aanbieding :rofl: .
anoniem_390311 wijzigde dit bericht op 03-02-2020 11:57
23.19% gewijzigd
Mooi pak! Zeker voor een strand bruiloft!
Maar dit is inderdaad meer het type pak dat mijn vriend sowieso al in de kast heeft hangen. Hij zat meer aan zoiets te denken (ook niet quoten aub):

*poef*
anappleaday wijzigde dit bericht op 03-02-2020 15:06
17.09% gewijzigd
Mooi pak Kokoro! Ik vind het pak dat Apple noemde ook heel mooi. Ik denk dat het heel persoonlijk is wat passend is qua stijl en uitstraling, hangt ook af van de bruiloft en locatie. Gaan jullie aanstaande echtgenoten een stropdas dragen bij hun pak?

Volgens mij is dit het pak dat mijn man gaat dragen (ennn weg is ie weer ;) )

Het ziet er alleen heel anders uit als hij het draagt. Ik vind het pak op de foto een beetje saai; in het echt is ie zoveel mooier! De kleur van het pak lijkt bv veel frisser in het echt. Ook draagt hij er een mooi wit overhemd bij, wat ook heel anders staat. En mijn man heeft een donkerder uiterlijk dan het model op de foto (zwart haar en bruine ogen, en een donkerdere huid). Hier nog twijfel over de stropdas. Grappig dat het zoveel uitmaakt wie het draagt en hoe het wordt gestyled. Maar dat geldt natuurlijk ook voor bruidsjurken.
zilli wijzigde dit bericht op 03-02-2020 15:22
5.04% gewijzigd
Ja precies! Ik vind dat mijn jurk ook echt niet uit de verf komt op het model van de foto's.

Prachtig pak zeg. Wel echt iets bijzonders. Laten we na onze bruiloften ook een foto op pb sturen ^^. Ben zó benieuwd hoe iedereen eruit gaat zien. Hoe alles samen komt.

Mijn verloofde wilde iets wat hij daarna ook nog aan kan of op internationale congressen kan dragen.
Jaaa goed idee! Ik ben ook ontzettend benieuwd.

Hier was het idee ook om het pak evt bij andere gelegenheden nog te kunnen dragen. Man draagt in het dagelijks leven nooit een pak, wel vaak een nette broek en overhemd naar zijn werk. Een pak is dus sowieso iets bijzonders voor hem. Driedelig is niet echt zijn ding en bovendien willen we een tuinfeest ervan maken, waar tweedelig volgens ons beter bij past.
Ik vind 2-delig veel mooier en vlotter dan 3-delig.
Apple, in zoiets zie ik mijn lief ook wel trouwen! Erg chic!
Kokoro, prachtig pak en helemaal perfect voor een strandbruiloft!

Hier wordt het driedelig, dat vind ik het mooist voor een trouwpak. Tweedelige pakken draagt mijn vriend al vaak bij etentjes en feestjes. Al zijn mannelijke familie en vrienden zullen in pak komen en een deel waarschijnlijk zelfs driedelig. Mijn vriend moet dan natuurlijk wel herkenbaar zijn als bruidegom ;-)
Yugen schreef:
03-02-2020 14:53
Apple, in zoiets zie ik mijn lief ook wel trouwen! Erg chic!
Kokoro, prachtig pak en helemaal perfect voor een strandbruiloft!

Hier wordt het driedelig, dat vind ik het mooist voor een trouwpak. Tweedelige pakken draagt mijn vriend al vaak bij etentjes en feestjes. Al zijn mannelijke familie en vrienden zullen in pak komen en een deel waarschijnlijk zelfs driedelig. Mijn vriend moet dan natuurlijk wel herkenbaar zijn als bruidegom ;-)
Dit hebben wij dus ook. Ik denk dat dat heel erg af hangt wat de gom normaal dagelijk aan heeft en hoe de rest van de bruiloft er uit gaat zien (qua sfeer en qua kleding van gasten).
Vriend had wel het oorspronkelijke plan om een pak te kopen dat twee-delig (dus zonder vest) ook nog op andere momenten komt maar hij zei al na zaterdag dat dat waarschijnlijk ook niet gaat lukken. Tenzij hij op die momenten ook wil opvallen :proud:
Dus toen zei ik dat hij dan maar moet gaan promoveren. :proud:
Ik vind het allebei mooi. Tweedelig of driedelig. Sowieso, een lekker opgedirkte man <3 .

Ik zit eraan te denken de mijne te vragen wat poeder op te doen voor de foto's :proud: . Waar wij trouwen is het minstens 30 graden overdag. Dan glimt'ie in alles! Ben benieuwd wat ie daarvan vindt haha. Daarnaast wil ik ook graag dat hij zijn nette 4-5 dagen baardje heeft. Zo knap is ie dan :love: . #Bridezilla!
Een poeder moet kunnen toch? Misschien ook advies vragen aan de fotograaf?
Mijne heeft altijd een heel korte baard dus dat zal voor de bruiloft ook wel zijn. Moet hij wel goed timen met het trimmen :proud:

Het lijkt me heel leuk om achteraf de fotos te delen! Ik heb even geen beeld over de timing van iedereens grote dag.

Ik heb deze zaterdag een vrijgezellenfeest van een vriendin en merk dat ik nu ook wel heel benieuwd ben naar mijn eigen feest. Ik kan er nooit zo goed tegen als ik weet dat er een verrassing gaat komen. :proud:
Ik kom even binnenvallen. Kan/wil het met niemand anders delen, dus hier is dan de perfecte plek ;)
Mijn vriend heeft zijn email laten zien dat hij een verlovingsring heeft gekocht!! Hahahaha hij is zo'n heerlijke flapdrol die werkelijk niks voor zich kan houden :lol: ik had het liever niet geweten (word er helemaal zenuwachtig van, wanneer is het aanzoek???). Maar het is wel typisch vriend :heart:
Kokoro schreef:
05-02-2020 08:30
Ik vind het allebei mooi. Tweedelig of driedelig. Sowieso, een lekker opgedirkte man <3 .

Ik zit eraan te denken de mijne te vragen wat poeder op te doen voor de foto's :proud: . Waar wij trouwen is het minstens 30 graden overdag. Dan glimt'ie in alles! Ben benieuwd wat ie daarvan vindt haha. Daarnaast wil ik ook graag dat hij zijn nette 4-5 dagen baardje heeft. Zo knap is ie dan :love: . #Bridezilla!
Haha! Nou een beetje poeder is niet erg denk ik. Denk dat ik dat hier wel voor elkaar zou krijgen. Goeie trouwens! Wij houden de bruiloft in Nederland, maar in de zomer kan het daar ook warm zijn.

Hier had manlief bedacht dat ie een ander, langer kapsel wilde. Dus liet ie zijn haar groeien. Ik dacht "oh God neeeeeee" en hoopte vurig dat het een fase zou zijn en dat ie voor de bruiloft zich zou realiseren dat het toch geen succes zou zijn, en naar de kapper zou gaan.
Dat is gisteren gebeurd, woehoeee! En ik heb niet eens hoeven zeuren. Hij heeft het een maand of 4 volgehouden, maar hij was het spuugzat geworden en is gisteren naar de kapper geweest. :biggrin:

Ik ben trouwens echt een sucker voor als een man een pak draagt. Knappe vent + netjes verzorgd + mooi pak = :flirting:
zilli wijzigde dit bericht op 05-02-2020 10:31
0.08% gewijzigd
AnAppleADay schreef:
05-02-2020 09:28
Een poeder moet kunnen toch? Misschien ook advies vragen aan de fotograaf?
Mijne heeft altijd een heel korte baard dus dat zal voor de bruiloft ook wel zijn. Moet hij wel goed timen met het trimmen :proud:

Het lijkt me heel leuk om achteraf de fotos te delen! Ik heb even geen beeld over de timing van iedereens grote dag.

Ik heb deze zaterdag een vrijgezellenfeest van een vriendin en merk dat ik nu ook wel heel benieuwd ben naar mijn eigen feest. Ik kan er nooit zo goed tegen als ik weet dat er een verrassing gaat komen. :proud:
Leuk! Spannend hoor, weten dat er iets komt, maar niet wat en wanneer precies. Zou ik ook niet zo goed tegen kunnen denk ik.

Ik ga er vanuit dat ik geen vrijgezellenfeest zal hebben. Ik woon niet in Nederland en mijn vriendinnen wel, beetje lastig.
Zanahoria schreef:
05-02-2020 10:02
Ik kom even binnenvallen. Kan/wil het met niemand anders delen, dus hier is dan de perfecte plek ;)
Mijn vriend heeft zijn email laten zien dat hij een verlovingsring heeft gekocht!! Hahahaha hij is zo'n heerlijke flapdrol die werkelijk niks voor zich kan houden :lol: ik had het liever niet geweten (word er helemaal zenuwachtig van, wanneer is het aanzoek???). Maar het is wel typisch vriend :heart:
Haha, leuk hoor! En spannend, ook al weet je dat het gaat komen.
Gefeliciteerd Zanahoria!

Je verwachtte het al wel een beetje toch? Ik kan me herinneren dat je in het begin van dit topic ook had geschreven maar dat jullie het hadden uitgesteld.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven