Dit gaat te ver

04-02-2020 11:14 76 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames,

Ik zit met onderstaande enorm .. en kan er in mijn omgeving niet over praten dus deel het graag met jullie.. hopelijk zijn jullie niet te judgemental.

Ik heb een gezin etc dus dat is mijn achtergrond..

zo'n 3 jaar geleden kwam een bekende man hier een bedrijfje oprichten met sportactiviteiten. Ik heb geholpen met het werven van leden en de ruimte fatsoeneren en meegedacht in hoe hij zich hier kon positioneren.

Het concept sloeg aan en inmiddels draait hij een succesvolle business. Door de jaren heen zijn we dikke maatjes geworden. Met overall ook veel onschuldig geflirt soms maar bleef altijd oppervlakkig. Destijds was meneer vrijgezel na een jarenlange relatie en hij beweerde nooit naar haar terug te willen.. maar zijn ex zag dat het bedrijf waar zij niet in geloofde inmiddels uitgroeide tot een succes en ineens stond ze wel weer op de stoep bij hem.

Na een jaar verteld hij me dat ze min of meer weer samenzijn.. ik vond niet dat zij om de juiste redenen hem weer op zocht maar wie ben ik..
Zijn onschuldige geflirt destijds met mij sloeg om in gevoelens en ging dieper.. keer op keer kapte hij het af en zocht me dan weer op.. ik was een periode kwetsbaar en vond zijn aandacht fijn.. maar wetende ook dat hij nooit voor me zou gaan ben ik proberen afstand te nemen van hem.. meneer ging ondertussen vrolijk een nieuwe relatie aan met zijn ex en heel zijn social media staat vol met kwijlberichten over haar.. maar onder tussen kan hij het niet laten om ook contact te blijven zoeken met mi.

Eind vorig jaar zijn ze verloofd en vertelde hij me ook dat ie nu echt serieus moest worden en zijn gedrag niet meer kon.. mijn gedacht was fijn.. Dit houdt dus op.. en dus ook het gespeel met mijn gevoelens .. die waren er van mijn kant zeker een beetje gekomen namelijk door al die aandacht.

Niets bleek minder waar.. nu maanden voor zijn bruiloft blijft hij me opzoeken.. zeggen dat ie over me fantaseert, elk zakelijk contact buigt ie om in iets seksueels.. en ik ben het zat.

Ik voel me de gebruikte snol en na zon actie van hem kan ik weer aanzien hoe hij een megaromatische post online zet met zn griet.. ze moest eens weten waaraan ze eeuwige trouw gaat beloven ..

Dit frustreert me enorm.. maar weet niet wat ik er mee kan.
Niets.. gewoon negeren..

Ieder contact direct afkappen . Jij laat je gebruiken.. jij trapt er iedere keer weer in..
Tja, je bent jaloers. Afstand nemen voor je eigen gemoedsrust dus.
tja
Ik voel me de gebruikte snol
Hoezo, ben je erop in gegaan dan? Je hebt toch een gezin?
Ik denk ook dat jij de stap moet zetten om het voor eens en altijd af te kappen. Anders blijf je in de zelfde situatie zitten. Hij is het niet waard, en heeft een keuze gemaakt, maar ook weer niet. Maak de definitieve keuze ook voor hem.
Alle contact verbreken en doorgaan met je leven.
Je doet het jezelf aan door er in mee te blijven gaan. En waarom ben jij een snol? Of ben je met hem naar bed geweest?
Waar is je gezin in dit verhaal?
Waarom is het belangrijk om te vermelden dat het om een bekende Nederlander gaat?
Fijn voor je man dat je er weer helemaal voor hem bent.
Waarom blijf je überhaupt met hem omgaan? Je hebt toch alleen geholpen met het opzetten van dat bedrijfje, je werkt toch niet voor hem of zo? Kap het dan gewoon af als zijn gedrag je stoort, desnoods reageer je nergens meer op of je blokkeert hem.

Wat betreft zijn ex: hoe weet je zo zeker om wat voor redenen ze is teruggekomen? Ik snap dat 'meneer was vrijgezel en beweerde...' niet zo, hij is daar toch geen verantwoording over schuldig, alleen maar omdat hij oppervlakkig met je flirtte? Volgens mij is het altijd wel duidelijk geweest dat het nooit iets zou worden. Je hebt zelf nota bene een gezin. Vanwaar dan dat verontwaardige ge-'meneer'?
susan wijzigde dit bericht op 04-02-2020 11:25
6.38% gewijzigd
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
granny71 schreef:
04-02-2020 11:23
Waarom is het belangrijk om te vermelden dat het om een bekende Nederlander gaat?
BN-er? Een bekende van haar.
Weet jij zelf wel wat jij wil?
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Niq schreef:
04-02-2020 11:25
BN-er? Een bekende van haar.
Ik lees het anders
Neem je verantwoordelijkheid naar je jonge gezin. Ongelooflijk hoe je als moeder dit gedrag vertoont.

Werk aan je eigen relatie en gezin en sta niet open voor geflirt.
because wijzigde dit bericht op 04-02-2020 11:32
84.95% gewijzigd
Je bent er zelf toch bij?
We used to be friends...
Je hebt niet te flirten en meer te willen als je thuis een fijn gezin hebt zitten. Of heb je geen fijn gezin?
Je hebt een gezin, zeg je. Het was onschuldig geflirt, zeg je. Ik vermoed dat er wel wat meer gebeurd is, waarom zou hij anders steeds verder gaan en zeggen dat hij over je fantaseert. Waarom zou hij voor jou moeten gaan als het niet serieus iets was? Jij was/bent het speeltje voor zijn ego. Als hij je baas is en bekend...kun je er altijd nog met een #metoo een slaatje uitslaan. Is hij je baas niet, blokkeer hem gewoon.
Je hebt zelf een gezin...bedoel je daarmee ook een man of probeer je dat vakkundig te verzwijgen?

Ik zou wat zakelijker worden als ik jou was...het lijkt erop dat zijn bekendheid jouw verstand in de weg zit.

Zo een 8 maanden geleden was je nog huismoeder met een drukke man. Nu heb je ineens een rol een goedlopend bedrijf..weet je dat wel zeker, ben je niet gewoon een klant van?
viva-amber wijzigde dit bericht op 04-02-2020 11:36
29.39% gewijzigd
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Je bent er zelf bij geweest, het is niet alleen van 1 kant gekomen. Jij laat het toe. Dus hoe zo gebruikt?

Je bent een volwassen vrouw, dus je kan heel goed aangeven tot hoe ver jij wilt gaan en wat je wel of niet van hem wilt horen. Kap het dus af.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Je hele leven doe je af met een zin. Ik heb een gezin en dat is mijn achtergrond.
Maar dat is schijnbaar al jaren bijzaak. Alles staat in het teken van hem, het gezellige geflirt, zinderende seks, leuke en lieve berichtjes.
Gaat hij potverdorie ineens een relatie aan met zijn ex en deze relatie wordt nog serieus ook. Hoe durft hij! Voor de buitenwereld doet hij net alsof zij de ware is, terwijl jij (dit verzin ik erbij) in een auto met beslagen ramen je weer eens neemt.

Misschien vergis ik me, maar hij doet toch hetzelfde als jij? Gewoon in ieder geval een iemand erbij hebben? Gewoon naast je relatie?
Snol, ja misschien voel je je zo. Maar zo netjes ben je toch niet bezig? Het allerbelangrijkste in je leven, je gezin lijkt onbelangrijk, terwijl je heimelijke liefde dat wel is. Hoe zou jij zoiets benoemen?
Ik geef haar groot gelijk om bij hem terug te gaan als ze eerst een goede relatie hadden en dat het ernaar uitziet dat het een hoop ellende wordt. En als dan blijkt dat het goed uitpakt is het fijn als je die goede relatie weer voort kan zetten.
"Ze moest eens weten waaraan ze eeuwige trouw gaat beloven .."

Heb jij jouw partner nooit trouw beloofd? Of geldt het niet na het aangaan van een relatie? Je klinkt niet alsof je een open relatie hebt met je partner, dus ben jij geen haar beter dan die meneer.

Je klinkt erg jaloers, je bent niet gebruikt, en je bent geen haar beter dan hij. Je zit op het verkeerde forum voor medelijden in dit geval.
Ja hij is niet netjes bezig, en jij ook niet. Je hebt een gezin, zie dit als dé kans om het af te kappen, vooral voor jezelf.

Dikke streep eronder.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven