Wat moet ik doen?
dinsdag 7 januari 2020 om 20:49
dinsdag 7 januari 2020 om 21:09
MeisjeVanDeBuurt schreef: ↑07-01-2020 19:36Ik zou geen seks met een man willen voor het huwelijk. Maar met een vrouw voelt wel fijn, terwijl het eigenlijk net zo fout, of dubbel zou fout is volgens mijn religieuze achtergrond. Ik ben een complex persoon met tegenstrijdige waardes en normen, waardoor het denk zo vreemd overkomt bij anderen. Niemand die mij ook echt werkelijk begrijpt, maar dat heb ik allang geaccepteerd. Als ik het zelf maar begrijp of goed bij voel.
Lijkt me vrij duidelijk dat dat nou precies is waar het aan schort
dinsdag 7 januari 2020 om 21:30
dat is ook mijn indrukSilverShadow schreef: ↑07-01-2020 18:52Verloren lust inhalen
Ja het klinkt allemaal raar en fout en dat is het ook.
dinsdag 7 januari 2020 om 22:41
Ik weet dat ik niet denk zoals velen denken, maar dat hoeft toch niet direct te betekenen dat er wat aan mij mankeert?abracadabra schreef: ↑07-01-2020 20:49To... als ik je posts zo lees... je denkwijze is echt geen normale denkwijze. Ik denk dat met je zelf in de knoop zitten een zwaar understatement is. Je gedachtes en je beredeneringen kloppen niet. Heb je hulp? Heb je een diagnose? Want daar zou ik me drukker om maken als ik jou was.
Iedereen heeft wel een andere mening of denkwijze over bepaalde zaken. Daar zeg je dan toch ook niet tegen dat ie niet spoort of wat dan ook.
Als ik een topic had geopend over mijn mentale toestand had ik het begrepen. Maar ik geef wel toe dat mijn topics vaak misschien gewoon niet begrepen worden, want in t algemeen is er gewoon niks aan de hand met me hoor. Tuurlijk zijn er wel wat dingetjes die iedereen ook heeft, maar niks extreems lig.
dinsdag 21 januari 2020 om 20:50
Ze heeft me weer voor de zoveelste keer verwijderd. Doordat ik de laatste dagen afstandelijk ben geweest en al heb aangegeven dat het te maken heeft met drukte vanwege tentamens waarbij ik nu pas begin met leren. Zij vond dit onzinnig doordat ze zelf wel altijd de tijd neemt om te reageren ook al heeft ze het druk.
Wat vinden jullie hiervan? Ik vind het beetje onzin en drukte is in allerlei manieren anders. Als ik aan het leren ben leg ik mijn telefoon weg voor afleidingen en leren gaat gewon niet samen met constant reageren op een berichtje heel de dag door.
Daarnaast denk ik dat het ook gezond kan zijn om elkaar even de ruimte geven ipv dwingend iedere dag een gesprek te voeren terwijl daar even geen tijd of behoefte aan is.
Wat denken jullie? Zo laten en even de tijd voor mezelf nemen en na de drukte haar contacteren, of haar benaderen en weer uitleg geven maar dan komen dezelfde irritaties weer deze twee weken even? Terwijl ik daar even geen zin in heb en mn hoofd ook niet staat om iemand tevreden te houden en iedere dag aandacht geven heel de dag door?
Wat vinden jullie hiervan? Ik vind het beetje onzin en drukte is in allerlei manieren anders. Als ik aan het leren ben leg ik mijn telefoon weg voor afleidingen en leren gaat gewon niet samen met constant reageren op een berichtje heel de dag door.
Daarnaast denk ik dat het ook gezond kan zijn om elkaar even de ruimte geven ipv dwingend iedere dag een gesprek te voeren terwijl daar even geen tijd of behoefte aan is.
Wat denken jullie? Zo laten en even de tijd voor mezelf nemen en na de drukte haar contacteren, of haar benaderen en weer uitleg geven maar dan komen dezelfde irritaties weer deze twee weken even? Terwijl ik daar even geen zin in heb en mn hoofd ook niet staat om iemand tevreden te houden en iedere dag aandacht geven heel de dag door?
dinsdag 4 februari 2020 om 12:12
MeisjeVanDeBuurt schreef: ↑21-01-2020 20:50Ze heeft me weer voor de zoveelste keer verwijderd. Doordat ik de laatste dagen afstandelijk ben geweest en al heb aangegeven dat het te maken heeft met drukte vanwege tentamens waarbij ik nu pas begin met leren. Zij vond dit onzinnig doordat ze zelf wel altijd de tijd neemt om te reageren ook al heeft ze het druk.
Ik denk dat je het contact gewoon lekker moet verbreken. Misschien ook wat aan jezelf werken?