Dit gaat te ver

04-02-2020 11:14 76 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames,

Ik zit met onderstaande enorm .. en kan er in mijn omgeving niet over praten dus deel het graag met jullie.. hopelijk zijn jullie niet te judgemental.

Ik heb een gezin etc dus dat is mijn achtergrond..

zo'n 3 jaar geleden kwam een bekende man hier een bedrijfje oprichten met sportactiviteiten. Ik heb geholpen met het werven van leden en de ruimte fatsoeneren en meegedacht in hoe hij zich hier kon positioneren.

Het concept sloeg aan en inmiddels draait hij een succesvolle business. Door de jaren heen zijn we dikke maatjes geworden. Met overall ook veel onschuldig geflirt soms maar bleef altijd oppervlakkig. Destijds was meneer vrijgezel na een jarenlange relatie en hij beweerde nooit naar haar terug te willen.. maar zijn ex zag dat het bedrijf waar zij niet in geloofde inmiddels uitgroeide tot een succes en ineens stond ze wel weer op de stoep bij hem.

Na een jaar verteld hij me dat ze min of meer weer samenzijn.. ik vond niet dat zij om de juiste redenen hem weer op zocht maar wie ben ik..
Zijn onschuldige geflirt destijds met mij sloeg om in gevoelens en ging dieper.. keer op keer kapte hij het af en zocht me dan weer op.. ik was een periode kwetsbaar en vond zijn aandacht fijn.. maar wetende ook dat hij nooit voor me zou gaan ben ik proberen afstand te nemen van hem.. meneer ging ondertussen vrolijk een nieuwe relatie aan met zijn ex en heel zijn social media staat vol met kwijlberichten over haar.. maar onder tussen kan hij het niet laten om ook contact te blijven zoeken met mi.

Eind vorig jaar zijn ze verloofd en vertelde hij me ook dat ie nu echt serieus moest worden en zijn gedrag niet meer kon.. mijn gedacht was fijn.. Dit houdt dus op.. en dus ook het gespeel met mijn gevoelens .. die waren er van mijn kant zeker een beetje gekomen namelijk door al die aandacht.

Niets bleek minder waar.. nu maanden voor zijn bruiloft blijft hij me opzoeken.. zeggen dat ie over me fantaseert, elk zakelijk contact buigt ie om in iets seksueels.. en ik ben het zat.

Ik voel me de gebruikte snol en na zon actie van hem kan ik weer aanzien hoe hij een megaromatische post online zet met zn griet.. ze moest eens weten waaraan ze eeuwige trouw gaat beloven ..

Dit frustreert me enorm.. maar weet niet wat ik er mee kan.
Kruip niet zo in die slachtofferrol, je bent er zelf bij.
ik geef mn bek ook maar een douw
Je hebt een gezin zeg je. Betekent dat dat je ook een man hebt?
Zo ja, dan begrijp ik niks van je verhaal.
Je bent jaloers.

Maar je hebt een eigen man, een eigen gezin. Richt je daar eens op.
Je voelde je kwetsbaar en vond zijn aandacht fijn, daar zit het knelpunt, als je problemen hebt of je kwetsbaar voelt is een of ander flirtirg type niet de oplossing maar een vlucht, een fantasiewereld waarin alles leuker lijkt, de oplossing is kijken wat er in je omgaat, wat jij wil, hoe jezelf weer gelukkig kan worden en met wie, met je gezin, alleen of eventueel met een andere partner. Waar is je man en je gezin in dit verhaal, wil je die voor een flirt zonder serieuze bijbedoelingen opzij zetten? Heeft hij je dingen beloofd? Ik zou alle contact afkappen en je op jezelf en je kids focussen, blijf niet in je fantasie hangen. En als die andere meid ervoor kiest om met hem te trouwen en eventueel ongelukkg zou worden is dat niet jouw zaak
Wat gaat te ver? Jij bent veel te ver gegaan en bent nog jaloers op hem ook.
Hij wil je alleen on the side. Verder ben je niets voor hem. Dus krabbel even aan je k*t en doooor.
beetjegek schreef:
04-02-2020 11:57
Hij wil je alleen on the side. Verder ben je niets voor hem. Dus krabbel even aan je k*t en doooor.
Wat heeft haar kat ermee te maken?
Ik heb een gezin etc dus dat is mijn achtergrond..
Ik voel me de gebruikte snol

Laat dat gebruiken maar weg. Je was er zelf bij.
anoniem_387962 wijzigde dit bericht op 04-02-2020 12:03
26.77% gewijzigd
pamelacourson schreef:
04-02-2020 12:00

:biggrin:
Waarom volg je hem op social media en waarom heb je nog contact met hem?

Ga eens naar een goede psycholoog, je hebt kleine kinderen, topics geopend over paniekaanvallen en dat het je allemaal teveel werd, ondertussen ben je dus ook druk bezig geweest met deze meneer.

Al die tijd en (negatieve) energie die je in hem steekt kun je ook in jezelf steken zodat je erachter komt waarom jij zo'n fixatie op zo'n loser hebt en hem niet gewoon kunt ontvolgen/op de negeer zetten. of aan je eigen relatie gaan werken als je die hebt.
pamelacourson schreef:
04-02-2020 12:00
Wordt ze misschien ontspannen van😬
beetjegek schreef:
04-02-2020 12:05
Wordt ze misschien ontspannen van😬
:biggrin:
granny71 schreef:
04-02-2020 11:23
Waarom is het belangrijk om te vermelden dat het om een bekende Nederlander gaat?
Bekende voor ons bedoel ik .. sorry
sylviejjj schreef:
04-02-2020 12:19
Bekende voor ons bedoel ik .. sorry
Reageer je ook inhoudelijk? Ik ben namelijk benieuwd wat je man van dit alles vindt en waarom je in de slachtofferrol kruipt terwijl je zelf hartstikke fout bezig bent.
Je hebt een gezin.... je flirt was vrijgezel en heeft nu een relatie.
Laat hem met rust en stort je op je gezin.
Of je nu een “gebruikte snol” bent of niet, kunnen wij niet over oordelen. Dat kun je alleen bij jezelf nagaan.
Heb je een partner? Zo ja, leuk voor hem of haar, zo nee, uithuilen en verder gaan.
Life is short. Eat dessert first.
Las net je andere topics/reacties;

Blijkbaar moet je weer naar een psycholoog, zou slim zijn..bedoel het niet verkeerd,voordat je weer paniekaanvallen gaat krijgen nl. en indd ben jij zelf wel trouw???
Met overall ook veel onschuldig geflirt

Dan zou ik gewoon geen overall meer aantrekken, probleem meteen opgelost.
Je hebt een man en een kind van ongeveer 5 jaar?

maar wetende ook dat hij nooit voor me zou gaan ben ik proberen afstand te nemen van hem

Dus als hij dat wel gedaan had, was je bij je man weggegaan?

Je weet dat het gras altijd groener LIJKT bij anderen?
Life is short. Eat dessert first.
doornroosje9 schreef:
04-02-2020 12:21
Heb je een partner? Zo ja, leuk voor hem of haar, zo nee, uithuilen en verder gaan.

Ze zegt in de OP "Ik heb een gezin etc"

Geen idee wat de etc inhoudt maar man en kinderen etc?
En 2 katten.
PoesinBoots schreef:
04-02-2020 12:26
Ze zegt in de OP "Ik heb een gezin etc"

Geen idee wat de etc inhoudt maar man en kinderen etc?
Ja, man en kind
Ik ben zo benieuwd wat dan de etcetera is?
Dit bedoelde ik dus met judgemental.. ik krijg hier weer een partij puin op me gegooid vanuit hier.. niet normaal.. oude topics erbij betrekken over een psychisch kloteprobleem .. lekker iemand pakken op een zwak punt.. chapeau!

Ik wil hier niet het slachtoffer gevonden worden.. ik heb het hier over een vriendschap die vanuit mans kant als meer beschouwd wordt.. en iedereen heeft ups en downs in een relatie waardoor je soms in een zwakke positie bent. Ik heb al een paar keer de grens aangegeven maar die ziet hij blijkbaar niet. Hij is niet mijn baas maar door zakelijke overeenkomsten waar ik niet over uitweid kom ik nog wekelijks met hem in aanmerking .. is gewoon een rotsituatie, ik probeer uit alle macht de boel thuis bij elkaar te houden want daar speelt veel meer dan jullie weten..

Ik kan dit niet naar buiten gooien, dat zou zo veel meer ellende veroorzaken.. maar blijkbaar is dit ook niet de plek.
Waarom ga jij nog met deze man om? Richt je op je eigen leven en gezin. Scheelt een hoop frustratie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven