Wat je niet hardop wilt zeggen, deel 5

woensdag 8 januari 2020 om 15:00
Dus: pesthumeur? Agressieve buien, maar te fatsoenlijk om er iets mee te doen? Uitlaatklep nodig, maar geen idee waar?
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.
Links naar vorige delen:
* Deel 1
* Deel 2
* Deel 3
En er is een deel 4 maar ik durf wel harop te zeggen dat ik gen zin heb om uit te zoeken hoe daar een linkje van te maken!
Daar gaan we weer!
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.
Links naar vorige delen:
* Deel 1
* Deel 2
* Deel 3
En er is een deel 4 maar ik durf wel harop te zeggen dat ik gen zin heb om uit te zoeken hoe daar een linkje van te maken!
Daar gaan we weer!
maandag 3 februari 2020 om 21:55
Dank je! Hoop dat het bij jou intussen ook weer wat beter gaat.
I'm not lazy
I'm on energy saving mode
maandag 3 februari 2020 om 23:48
Jij ook veel sterke Calamitycat.
dinsdag 4 februari 2020 om 09:10
Ik gun het je, echt waar, maar ik baal er wel van dat ik alweer naast het net vis (oké, niet helemaal, maar een soort van). Totnutoe gaat het altijd zo. Leuk voor bovenin, maar niet leuk genoeg voor de eerste plek. En eerlijk is eerlijk, maar ik vind mezelf beter. Alleen jouw onderwerp was origineler.
En mail nou gewoon verdorie eens. Ik wil weten waar ik aan toe ben.
En mail nou gewoon verdorie eens. Ik wil weten waar ik aan toe ben.
'I like to have powerful enemies. Makes me feel important.'

dinsdag 4 februari 2020 om 11:51
Wat goed!! 6 kg!! Knap hoor!!

Ik doe het je niet na.
Eindelijk mag ik je morgen zien! Hoop dat alles goed is en dat ik je over 7 maandjes jou mag vasthouden

dinsdag 4 februari 2020 om 12:18
Sommige mensen hebben de neiging om alles negatief te benaderen, niets van aantrekken en gewoon blij blijven met je -6 kilo. Goed gedaan hoor!
Dierproeven.
De kat kan heel goed aangeven of ik lekker heb gekookt.
De kat kan heel goed aangeven of ik lekker heb gekookt.
dinsdag 4 februari 2020 om 13:30
dinsdag 4 februari 2020 om 16:03
Hier ook.

¡Apagando las luces!
dinsdag 4 februari 2020 om 16:13
dinsdag 4 februari 2020 om 16:20

En sommige mensen weten gewoon niet wat positief zijn is!
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
dinsdag 4 februari 2020 om 17:42

dinsdag 4 februari 2020 om 20:02
Toch vind ik het knap dat hij heel beleefd zei dat hij echt al 9 jaar was en dus niet thuishoorde in het eerdere groepje 6-8 jaar, demonstreerde dat hij een hele mooie strik kon maken van zijn judoslip en een mooie buiging maakte met ‘namasté’. Ook bleef hij volhardend als een strontvliegje op de rug van dat meisje hangen dat gewoon opstond terwijl zoon nog verwoede pogingen ondernam om haar in een klemgreep te nemen.
Het is zo zielig om te zien dat hij te klein, te licht en te fladderig is voor zowat iedere sport met leeftijdsgenootjes. Maar hij staat er wel weer na iedere worp, knal of greep, inclusief knalrode nagellak op zijn teennagels, te shinen in zijn nieuwe pakje. “Had je die voeten van die anderen gezien? Ik had de mooiste voeten”. En zo is het. Ook al eindigen we steevast onderop, altijd blijven shinen jongen.
Het is zo zielig om te zien dat hij te klein, te licht en te fladderig is voor zowat iedere sport met leeftijdsgenootjes. Maar hij staat er wel weer na iedere worp, knal of greep, inclusief knalrode nagellak op zijn teennagels, te shinen in zijn nieuwe pakje. “Had je die voeten van die anderen gezien? Ik had de mooiste voeten”. En zo is het. Ook al eindigen we steevast onderop, altijd blijven shinen jongen.

dinsdag 4 februari 2020 om 20:18
lemoos2 schreef: ↑04-02-2020 20:02Toch vind ik het knap dat hij heel beleefd zei dat hij echt al 9 jaar was en dus niet thuishoorde in het eerdere groepje 6-8 jaar, demonstreerde dat hij een hele mooie strik kon maken van zijn judoslip en een mooie buiging maakte met ‘namasté’. Ook bleef hij volhardend als een strontvliegje op de rug van dat meisje hangen dat gewoon opstond terwijl zoon nog verwoede pogingen ondernam om haar in een klemgreep te nemen.

dinsdag 4 februari 2020 om 23:47
Man, gooi die oogkleppen af! Zie je niet hoe ongelukkig je vrouw is? Jullie lijken recht op het ravijn af te stevenen en je lijkt wel gas bij te geven.
Niet alleen is jullie seksleven al maanden niet-bestaand. Ook die kleine dingen zijn er niet meer. Te moe om op de bank je arm om je vrouw te slaan? Bullshit. Het is dat jullie samen een jonge dochter hebben, anders was ze al lang bij je weg gegaan. Maar alsnog komt dat punt volgens mij steeds dichterbij...
Niet alleen is jullie seksleven al maanden niet-bestaand. Ook die kleine dingen zijn er niet meer. Te moe om op de bank je arm om je vrouw te slaan? Bullshit. Het is dat jullie samen een jonge dochter hebben, anders was ze al lang bij je weg gegaan. Maar alsnog komt dat punt volgens mij steeds dichterbij...
I'm not lazy