Wat je niet hardop wilt zeggen, deel 5

woensdag 8 januari 2020 om 15:00
Dus: pesthumeur? Agressieve buien, maar te fatsoenlijk om er iets mee te doen? Uitlaatklep nodig, maar geen idee waar?
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.
Links naar vorige delen:
* Deel 1
* Deel 2
* Deel 3
En er is een deel 4 maar ik durf wel harop te zeggen dat ik gen zin heb om uit te zoeken hoe daar een linkje van te maken!
Daar gaan we weer!
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.
Links naar vorige delen:
* Deel 1
* Deel 2
* Deel 3
En er is een deel 4 maar ik durf wel harop te zeggen dat ik gen zin heb om uit te zoeken hoe daar een linkje van te maken!
Daar gaan we weer!
maandag 3 februari 2020 om 02:46
Is er wel geloof ik, maar begeleiding wisselt per dag dus ga het morgen even aankaarten.Calamitycat schreef: ↑03-02-2020 00:14Is er daar ook een patiënten vertrouwenspersoon Kohaku? Misschien kan je daarmee morgen een gesprek aanvragen?
"When you come out of the storm, you won’t be the same person who walked in. That’s what this storm’s all about.”

maandag 3 februari 2020 om 08:40

Herfstappeltaart: jaaaaaaaaaa ik word daar ook blij van!

Nog even mopperen: gast sodemieter maar op, ga uit mijn leven. Jij weet toch niet wat je wil, poor u...

maandag 3 februari 2020 om 10:44
Wat ik in het Heel-Holland-Bakttopic niet hardop durfde te zeggen: Ik vind mandarijntjes uit blik zelfs lekkerder dan verse mandarijntjes. Ze glibberen zo lekker naar binnen en er zitten geen taaie velletjes en witte dingetjes aan. Als er op mijn gebakje een vers mandarijntje zit ben ik altijd een beetje teleurgesteld.
Ik vind hier dingen van.

maandag 3 februari 2020 om 10:46
Ja! Lekker hè?Sabeltandcavia schreef: ↑03-02-2020 10:44Wat ik in het Heel-Holland-Bakttopic niet hardop durfde te zeggen: Ik vind mandarijntjes uit blik zelfs lekkerder dan verse mandarijntjes. Ze glibberen zo lekker naar binnen en er zitten geen taaie velletjes en witte dingetjes aan. Als er op mijn gebakje een vers mandarijntje zit ben ik altijd een beetje teleurgesteld.

maandag 3 februari 2020 om 11:11
maandag 3 februari 2020 om 11:13
Erg herkenbaar. Ik durf ze alleen ook niet meer te eten vanwege de uitzending die Cateau hier ook al noemt.Sabeltandcavia schreef: ↑03-02-2020 10:44Wat ik in het Heel-Holland-Bakttopic niet hardop durfde te zeggen: Ik vind mandarijntjes uit blik zelfs lekkerder dan verse mandarijntjes. Ze glibberen zo lekker naar binnen en er zitten geen taaie velletjes en witte dingetjes aan. Als er op mijn gebakje een vers mandarijntje zit ben ik altijd een beetje teleurgesteld.
Sommige dingen kun je maar beter niet weten denk ik weleens.
Dierproeven.
De kat kan heel goed aangeven of ik lekker heb gekookt.
De kat kan heel goed aangeven of ik lekker heb gekookt.

maandag 3 februari 2020 om 18:39
Kwebbeltje91 schreef: ↑03-02-2020 15:40Bah wat is het toch altijd moeilijk als je een beslissing moet nemen om een huisdier in te laten slapen..![]()

maandag 3 februari 2020 om 18:40

maandag 3 februari 2020 om 21:28
Sterkte allemaal
En nog steeds voel ik me bagger. Echt ziek ben ik al een paar jaar niet meer geweest, maar ik zit er altijd net tegenaan. Teveel weerstand om ziek te worden, te weinig weerstand om gewoon fit te blijven. Heb dus nu al vijf dagen irritante hoofdpijn, last van mijn keel, oren en stem en ben behoorlijk moe.
En ik ben er zat van

En nog steeds voel ik me bagger. Echt ziek ben ik al een paar jaar niet meer geweest, maar ik zit er altijd net tegenaan. Teveel weerstand om ziek te worden, te weinig weerstand om gewoon fit te blijven. Heb dus nu al vijf dagen irritante hoofdpijn, last van mijn keel, oren en stem en ben behoorlijk moe.
En ik ben er zat van

I'm not lazy
I'm on energy saving mode
I'm on energy saving mode