Wat je niet hardop wilt zeggen, deel 5

woensdag 8 januari 2020 om 15:00
Dus: pesthumeur? Agressieve buien, maar te fatsoenlijk om er iets mee te doen? Uitlaatklep nodig, maar geen idee waar?
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.
Links naar vorige delen:
* Deel 1
* Deel 2
* Deel 3
En er is een deel 4 maar ik durf wel harop te zeggen dat ik gen zin heb om uit te zoeken hoe daar een linkje van te maken!
Daar gaan we weer!
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.
Links naar vorige delen:
* Deel 1
* Deel 2
* Deel 3
En er is een deel 4 maar ik durf wel harop te zeggen dat ik gen zin heb om uit te zoeken hoe daar een linkje van te maken!
Daar gaan we weer!
zaterdag 1 februari 2020 om 18:47
Kohaku schreef: ↑01-02-2020 15:33Oh wat een goed nieuws CC! Betekent dit dan wel alsnog dat er wat uit je blaas moet worden verwijderd? Of waren dat de poliepen?
On topic: Ik weet dat ik af ben gevallen ja, ik weet het. Ik wil geen koekje extra. Nee dat weet ik zeker. Anorexia geneest niet van een extra koekje.![]()

De tumor in mijn blaas moet inderdaad nog verwijderd worden. Over een aantal weken word ik opgeroepen voor de operatie. In mijn darmen waren het twee goedaardige poliepen, die zijn nu weggehaald.
Dierproeven.
De kat kan heel goed aangeven of ik lekker heb gekookt.
zaterdag 1 februari 2020 om 18:55
Zoals ik al in m’n eerdere post schreef, dingen die vervangen worden in de maaltijd pakketten. Dit keer het pakket voor burrito’s. Maaltijd pakket voor couscous is helemaal uit de schappen. In geen enkele supermarkt meer te vinden. Daar is nu het vers pakket voor terug (dat is de enige goede verandering). De echte glacé’s zijn uit de schappen gehaald. Er zijn wel roze koeken maar minder suiker, binnenkort gaat de chicken tonight uit het assortiment omdat de fabrikant er vanaf wil. De Hak had hele lekkere appelmoes met kaneel, ook weg. Deze was voor mij een goed product omdat ik daar het deksel goed van kon openen. Met andere potjes heb ik er meer moeite mee. Sommige pasta saus zijn van receptuur veranderd en heeft minder zout. Dat proef je best wel.
Zelfs het brood is minder lekker door vermindering van zout. Voor mij best veel veranderingen in een te korte tijd. Dus ik vind dat ik er best even over mag klagen

zaterdag 1 februari 2020 om 21:12

zondag 2 februari 2020 om 10:38
God, wat voel ik mij ellendig.
Zwanger met daarbovenop een fikse verkoudheid waardoor ik al 2 nachten niet normaal doorslaapt. Ga keurig slapen om 22:00 uur maar zie het gerust 2:00 uur worden. Vannacht ook nog eens overgeven en een verstopte neus waar je u tegen zegt.
Sorry werk dat ik vanmorgen af moest bellen terwijl ik vanmorgen moest werken en ik weet dat er een probleem is met mensen omdat een collega appte om 6:00 uur dat ie ziek is en of ik het even kon doorgeven.
En ik voel mij schuldig dat ik ziek ben omdat ik lees op de werkapp dat er iemand gezocht wordt voor een hele makkelijke cliënt. Maar het lukt me niet. Dit is niet eens mijn werkweekend maar val in voor een collega.
Mijn hoofd doet zeer, ben moe en ik heb zere borsten.
En het spijt me ukkie. Ik zal proberen wat in mijn maag te houden. Zolang het maar met jou goed is kan ik alles aan.
Sorry dames moest het even kwijt
En CC: ik leef met je mee. Ik geef je een digitale knuffel
kan ik jou ook niet aansteken.
Zwanger met daarbovenop een fikse verkoudheid waardoor ik al 2 nachten niet normaal doorslaapt. Ga keurig slapen om 22:00 uur maar zie het gerust 2:00 uur worden. Vannacht ook nog eens overgeven en een verstopte neus waar je u tegen zegt.
Sorry werk dat ik vanmorgen af moest bellen terwijl ik vanmorgen moest werken en ik weet dat er een probleem is met mensen omdat een collega appte om 6:00 uur dat ie ziek is en of ik het even kon doorgeven.
En ik voel mij schuldig dat ik ziek ben omdat ik lees op de werkapp dat er iemand gezocht wordt voor een hele makkelijke cliënt. Maar het lukt me niet. Dit is niet eens mijn werkweekend maar val in voor een collega.
Mijn hoofd doet zeer, ben moe en ik heb zere borsten.
En het spijt me ukkie. Ik zal proberen wat in mijn maag te houden. Zolang het maar met jou goed is kan ik alles aan.
Sorry dames moest het even kwijt

En CC: ik leef met je mee. Ik geef je een digitale knuffel

zondag 2 februari 2020 om 13:10
Hoe meer ik over Balin lees, hoe bijzonderderder ik hem vind Cateau!
Ik heb toch al heel lang katten maar voor de televisie hebben ze nog geen van allen interesse (gehad).
Lindy, wat vervelend zeg, veel beterschap!
Moon, wat lief van je ex-collega's. Maar je was jarig begrijp ik? Dan van mij met terugwerkende kracht ook van harte gefeliciteerd!

Lindy, wat vervelend zeg, veel beterschap!

Moon, wat lief van je ex-collega's. Maar je was jarig begrijp ik? Dan van mij met terugwerkende kracht ook van harte gefeliciteerd!

Dierproeven.

zondag 2 februari 2020 om 13:16
Ik heb apps op de tv met vogeltjes en vissen en die heb ik hem laten zien, sindsdien zit hij met grote regelmaat tv te kijken.Calamitycat schreef: ↑02-02-2020 13:10Hoe meer ik over Balin lees, hoe bijzonderderder ik hem vind Cateau!Ik heb toch al heel lang katten maar voor de televisie hebben ze nog geen van allen interesse (gehad).
Lindy, wat vervelend zeg, veel beterschap!![]()
Moon, wat lief van je ex-collega's. Maar je was jarig begrijp ik? Dan van mij met terugwerkende kracht ook van harte gefeliciteerd!![]()

zondag 2 februari 2020 om 17:45
dank jeCalamitycat schreef: ↑02-02-2020 13:10Hoe meer ik over Balin lees, hoe bijzonderderder ik hem vind Cateau!Ik heb toch al heel lang katten maar voor de televisie hebben ze nog geen van allen interesse (gehad).
Lindy, wat vervelend zeg, veel beterschap!![]()
Moon, wat lief van je ex-collega's. Maar je was jarig begrijp ik? Dan van mij met terugwerkende kracht ook van harte gefeliciteerd!![]()
don't worry about getting older... you'll still do enough stupid things... only slower...
zondag 2 februari 2020 om 20:54
Het gaat best redelijk hoor. Ik heb nu al twee hele dagen geen ziekenhuis aan de binnenkant gezien, da's toch best een prestatie!

Wel behoorlijk last van mijn darmen. Het laxeren, PDS en de stress van de afgelopen week is geen goede combinatie. Het wil er nu niet meer uit...

Dierproeven.

zondag 2 februari 2020 om 23:42
Ik zit in een kliniek opgenomen dus ja , hulp is er, alleen voel ik me op het moment niet serieus genomen door de begeleiding..Calamitycat schreef: ↑02-02-2020 22:38Lieve Kohaku, heb je hulp, is er iemand met wie je kunt praten?
Wat ontzettend naar dat je je zo voelt![]()
"When you come out of the storm, you won’t be the same person who walked in. That’s what this storm’s all about.”
maandag 3 februari 2020 om 01:06