Wat je niet hardop wilt zeggen, deel 5

08-01-2020 15:00 3085 berichten
Dus: pesthumeur? Agressieve buien, maar te fatsoenlijk om er iets mee te doen? Uitlaatklep nodig, maar geen idee waar?
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.

Links naar vorige delen:
* Deel 1
* Deel 2
* Deel 3

En er is een deel 4 maar ik durf wel harop te zeggen dat ik gen zin heb om uit te zoeken hoe daar een linkje van te maken!

Daar gaan we weer!
Ik voel me nu net zo’n trut als dat ik jou vond.

Zo irritant dat jij mijn gezelschap weer opzocht. Ik was er zo blij mee dat je een tijd lang niets van je liet horen.
Alle reacties Link kopieren
Met buikpijn de klok proberen stil te zetten omdat ik niet wil gaan.
don't worry about getting older... you'll still do enough stupid things... only slower...
:nope: :rofl:
Niet op je navigatie vertrouwen, maar op de borden!

3de keer in 2 weken dat er in de regio een vrachtwagen zich klemrijd onder een te lage brug.
geneet van 't laeve
Wat zijn jullie toch vervelende mannetjes. Echt heel kinderachtig zoals jullie vandaag bezig waren. Ik had je koppie onder moeten duwen en je niet meer boven moet laten komen. En gelukkig ben ik niet de enige die zich heeft gestoord aan jullie kinderachtige gedrag. Gedraag je toch eens als fatsoenlijke volwassenen/senioren ipv van kleuters :@
Zal het vaak voorkomen dat er losse volwassenen naar open dagen komen? Of dat mensen DRIE KEER aangeven dat het kind naast hen toch echt voor de open dag komt maar dat dat gebbetjes zijn?
Ik ben geneigd na docent nummer 6 jullie stomme school links te laten liggen, zo debiel jullie reageerden op mijn kind die inderdaad nogal klein is.
Het kind stelde notabene een vraag en dan een 'ahhh' en gewoon geen antwoord geven.
En dan zo achterlijk blijven doen als ik, andere ouders aangeven dat ook gewoon voor de open dag komt.
Misschien kinderachtig maar het geeft geen goed beeld. Het was dat kind serieus geïnteresseerd bleef maar ik wilde gewoon weg.
Heb het aangegeven bij vertrek en kreeg toen een ' ja maar dat zie je ook niet, misschien hihi iets van een button'.
Ja op je oog ja.
Hoe kan het dan dat op de andere open dagen van andere scholen wel normaal wordt gedaan, natuurlijk wordt er even geknipperd en zie je mensen zich soms herpakken, maar dat er maar in blijven hangen en blijven negeren, bizar.
Wat naar Groepje! Hoe was kind er zelf onder?

Dat men zich vergist lijkt me tot daar aan toe maar dat ze zich niet herpakken daarna en/of excuses aanbieden vind ik niet zo'n positief teken voor zo'n school.

Het was vier maanden geleden dat ik bij de gespreksgroep was. Geen onwil maar twee keer een begrafenis in de betreffende week en een keer te druk met mijn opleiding. Ik ging ook overwegen om te stoppen. Want mensen die je eens in de maand spreekt, hoeveel heb je daar nou precies mee?

Maar vandaag.... wat een goede gesprekken. Wat waren we weer eerlijk tegen elkaar. Wat fijn dat we elkaar al zo lang kennen. En voor het eerst heb ik gejankt. Ik, die alles altijd wel met droge ogen kan vertellen, was in tranen. Waardoor ik voor mezelf ook nú precies voel wat er eigenlijk aan de hand is.

Ik heb me flinkt kut gevoeld afgelopen weken. Omdat alles afgelopen leek te zijn. Mijn klas, mijn muziekgroep, mijn oude vrijwilligerswerk. De familiebanden verwaterd. Alles tegelijk, ofzo.

Maar nu ben ik trots op mij en mijn groepsgenoten. Wat zijn we kwetsbaar, wat zijn we eerlijk. En wat doen we ons best om die ene keer per maand te komen.

Mijn contactpersoon gaat met pensioen. Dan krijg ik voor de vijfde keer iemand nieuws. Ik weet niet of ik daar gebruik van ga maken. Maar bij de groep blijf ik!!
Je kunt méér.
:heart: :heart: :heart: Vooral met het lezen van teletekst is het gezellig. :P

Afbeelding
Het-groepje schreef:
05-02-2020 13:47
Zal het vaak voorkomen dat er losse volwassenen naar open dagen komen? Of dat mensen DRIE KEER aangeven dat het kind naast hen toch echt voor de open dag komt maar dat dat gebbetjes zijn?
(....)
Hoe kan het dan dat op de andere open dagen van andere scholen wel normaal wordt gedaan, natuurlijk wordt er even geknipperd en zie je mensen zich soms herpakken, maar dat er maar in blijven hangen en blijven negeren, bizar.
Wat een domme school. Op een Open Dag doe je tegen iedereen vriendelijk en geïnteresseerd. Geen idee of Pietje gewoon heel klein is, maar wel in groep 7 of 8 zit, of dat Pietje echt nog maar 7 is, maar mee is met een grote zus verderop. Iedereen mag mijn quizje doen/mijn spel proberen/onze boeken bekijken/vragen stellen. Echt een gemiste kans van deze school. Goed dat je het gezegd hebt, stom dat ze er niets mee doen. Arrogantie ten top.
Ontopic: joh, jij bent hoogbegaafd en dat is hartstikke prima, maar zou je me dan ook kunnen uitleggen hoe het komt dat ik een miljoenmiljard keer intelligenter ben?
Stomme darm. Normaal produceer je dagelijks een mooie letter, maar zodra dat potje klaar staat in het toilet omdat er een stukje letter moet worden ingeleverd voor onderzoek ga je op slot. Ik wil poepen, verdorie!
Ik vind hier dingen van.
Wetende dat ik vanaf 1 juli stop met werken en vanaf 1 november geen baan meer heb, was ik toch nog wel gemotiveerd om mijn werk te doen. Ik wil de collega's die het gaan overnemen niet met zooi laten zitten. Maar na deze opmerking is mijn motivatie toch wel een stuk minder geworden. Zoek het lekker uit met je zooi, ik ga lekker een lange zomervakantie houden!!
Wat sneu het groepje! Maar wat een kanjer heb je dat hij zich zo opstelt! Wel erg vreemd van die school, de ene brugger lijkt nog echt een basisscholier, de ander eerder laatsteklasser, en alles ertussenin dus ze zouden toch beter moeten weten, rare opstelling dit.
don't worry about getting older... you'll still do enough stupid things... only slower...
Vanavond om 22.55 uur op Nederland 2 heb je 2doc: Cat stories. Een docu over katten en de vraag wat mensen beweegt er een liefdesrelatie mee aan te gaan.

Voor de liefhebbers. :)
Cateautje schreef:
05-02-2020 19:18
Vanavond om 22.55 uur op Nederland 2 heb je 2doc: Cat stories. Een docu over katten en de vraag wat mensen beweegt er een liefdesrelatie mee aan te gaan.

Voor de liefhebbers. :)
En dat wil je niet hardop zeggen? ;)
Daantje1970 schreef:
05-02-2020 19:40
En dat wil je niet hardop zeggen? ;)
Ik heb zitten krijsen tegen het beeldscherm, maar geen letters dus... :|
Cateautje schreef:
05-02-2020 19:58
Ik heb zitten krijsen tegen het beeldscherm, maar geen letters dus... :|
Maar toch bedankt voor de tip, opname staat gepland.
Graag gedaan Daan. :)
Ik vraag me af of mannen op datingsites weten hoe dom ze overkomen. Jemig wat een teksten zeg. Vol met spelfouten, super wanhopig en zo onaantrekkelijk geschreven. Zeg dan maar niets.
Leuk al die mannen die zichzelf "opzoeknaarjou" noemen. Helemaal niet wanhopig ofzo.
En omschrijf jezelf niet als een lieve, knuffelige teddybeer, teddyberen zijn niet sexy.
Wat een riool is dat online daten toch. :bonk:
Keelpijn en hoofdpijn, rot op!!! :mad:
Dit heeft nu wel lang genoeg geduurd...
I'm not lazy
I'm on energy saving mode
Alweer ziek! En nog een ontstoken kies ook! En de weegschaal ga ik ook ontslaan want dat klereding doet niet wat ik wil. (6)
Lemoos, wat een prachtig kind heb jij.

Het groepje, wat een stomme school. Jouw kind is te slim voor deze school.
Madrid87 schreef:
06-02-2020 08:59
Ik vraag me af of mannen op datingsites weten hoe dom ze overkomen. Jemig wat een teksten zeg. Vol met spelfouten, super wanhopig en zo onaantrekkelijk geschreven. Zeg dan maar niets.
Leuk al die mannen die zichzelf "opzoeknaarjou" noemen. Helemaal niet wanhopig ofzo.
En omschrijf jezelf niet als een lieve, knuffelige teddybeer, teddyberen zijn niet sexy.
Wat een riool is dat online daten toch. :bonk:

He je had toch een lover? Of is dat niks meer geworden?
Kwebbeltje91 schreef:
06-02-2020 11:31
He je had toch een lover? Of is dat niks meer geworden?
Nah, die heb ik alweer 2 maanden niet gesproken. Werd toch niks. Slechte seks is een afknapper voor mij. Verder vond ik hem toch niet echt boeiend. Dus dat is een beetje doodgebloed. Helemaal prima. Liever alleen dan met iemand waar ik niets aan vind. :P
Ah mens... ik moet dat dossier opvolgen omdat het dringend is en wanneer ik dit doe blijkt dat jij dat ook al aan het doen ben zonder mij op de hoogte te houden... we zitten nog geen meter van elkaar. Ik bedoel... ik vind dit zo vermoeiend op deze manier.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven