Nintendo Switch?

08-02-2020 16:08 8 berichten
Mijn oudste dochter is 5,5 en mijn jongste wordt binnenkort 4. Bij de oudste in de klas komen de consoles in huis en is de Nintendo Switch onderwerp van gesprek, natuurlijk. We hebben (de nieuwe, digitale uitvoering van) de SNES en wordt graag op gespeeld door de oudste. Bij de jongste loopt de bediening nog niet soepel, is niet in staat te spelen en dat frustreert haar vaak.

Ik hoor dat de bediening van de Switch wel een stuk soepeler verloopt. Mario Party is vanaf 3 jaar, heb ik gezien. Is de Switch een stuk gemakkelijker te bedienen en geschikt voor een vierjarige?

De prijs van de console houdt me een beetje tegen, daarom dat ik graag wil weten of de jongste er dan ook wat aan heeft. Ze spelen op vrijdag- en zaterdagavond een halfuurtje, drie kwartier max.
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Alleen ervaring met de switch. Mijn vierjarige kan er prima mee uit de voeten. Hij vindt het erg leuk!
Lente18 schreef:
08-02-2020 16:40
Hoi!

Alleen ervaring met de switch. Mijn vierjarige kan er prima mee uit de voeten. Hij vindt het erg leuk!
Welke spelletjes doet jouw vierjarige er dan op?
Super Mario deluxe, Oddessy en party.
Ja hier ook, beide kids vinden het helemaal geweldig. In het begin was het even wennen maar nu gaat het hartstikke goed. Vind het echt een goede aankoop!
hier ook een switch? hier spelen ze mario cart, lego city en mario olympische spelen. wij hebben ook zo een labo pack met vishengel enzo. momenteel al 2 dingen gebouwd en mee gespeeld.
Sorry voor de late reactie, maar fijn om te horen! Dan ga ik toch even sparen. Meevaller is dat ik Mario zelf ook leuk vind 🤗
Het is ook heel leuk. Wij spelen geregeld mee :D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven