Storm Ciara
donderdag 6 februari 2020 om 14:01
https://www.ad.nl/binnenland/de-storm-k ... ~aadf4299/
Gaan we weer.
Er zijn weinig weersomstandigheden waar ik meer bang voor ben dan voor harde wind. Ik moet alle dagen de weg op in verband met werk en ik heb een kleine auto. En stuiter over de weg. Ik vind wind naar.
Gaan we weer.
Er zijn weinig weersomstandigheden waar ik meer bang voor ben dan voor harde wind. Ik moet alle dagen de weg op in verband met werk en ik heb een kleine auto. En stuiter over de weg. Ik vind wind naar.
anoniem_394873 wijzigde dit bericht op 09-02-2020 12:30
0.66% gewijzigd
zondag 9 februari 2020 om 13:26
MevrouwJack schreef: ↑09-02-2020 13:17Ik ben één keer geland in een storm al deze. Het ging eigenlijk vlekkeloos, tot we de laatste meters echt naar beneden leken te vallen. Stevige klap en je voelde echt een soort kreun onder je vanuit het vliegtuig komen. Zelfs mijn vriendin die ongeveer alles al meegemaakt heeft in een vliegtuig zag wit.
Zegt de piloot droogjes "for those of you who survived impact, welcome to Rome"
Hoop opgelucht gelach daarna![]()
zondag 9 februari 2020 om 13:26
Ik heb een vent die in een taartenfabriek werkt. Heb nog appeltaartjes in de vriezer. Kom gerust aanwaaienPhoebemeaculpa schreef: ↑09-02-2020 13:08Alhoewel dit is wel een noodgeval...
Herstappeltaart: ik stuur de rekening wel naar jou want het is jouw schuld dat ik trek heb in appeltaart![]()
![]()
zondag 9 februari 2020 om 13:29
Dat is wel weer een voordeel van twee huizen. Waait er eentje weg dan heb je altijd nog een reservehuisBiebeltje schreef: ↑09-02-2020 13:21Echt respect voor die piloten. Ik heb ook wel eens zo'n stuiterlanding meegemaakt dat het vliegtuig gewoon uit de lucht leek te vallen als een baksteen.
Ik maak me een klein beetje zorgen om ons huis in Frankrijk. Dat er niks af waait...
Maar goed, het waait er iets minder hard dan hier en ik kan er toch niks aan doen, dus we horen het wel...
Beter met vier katten onder één dak, dan een leugenaar in de køfferbak.
zondag 9 februari 2020 om 13:30
"It's all running down me neck and everything"*Sikkepit* schreef: ↑09-02-2020 13:26Ik heb eerlijk gezegd ook wel respect voor die man van die livestream. Zie m daar staan.![]()
"Get it down son! Get it down!"
Ik vind 'm grappig, die Jerry
mevrouwjack wijzigde dit bericht op 09-02-2020 13:31
1.95% gewijzigd
Tjezus, wat vals
zondag 9 februari 2020 om 13:31
Graag gedaan
Wel spectaculair hoor!
De waarheid heeft het ook niet makkelijk de laatste tijd.
zondag 9 februari 2020 om 13:32
Ik ook. Dat aanhoudende enthousiasme midden in dat pokkeweer. Alsof hij ze persoonlijk binnenloodstMevrouwJack schreef: ↑09-02-2020 13:30"It's all running down me neck and everything"
"Get it down son! Get it down!"
Ik vind 'm grappig, die Jerry![]()
zondag 9 februari 2020 om 13:42
zondag 9 februari 2020 om 13:44
Kan je niet even met je Franse buren bellen om te vragen of ze kunnen kijken of alles nog goed vast zit?Biebeltje schreef: ↑09-02-2020 13:21Echt respect voor die piloten. Ik heb ook wel eens zo'n stuiterlanding meegemaakt dat het vliegtuig gewoon uit de lucht leek te vallen als een baksteen.
Ik maak me een klein beetje zorgen om ons huis in Frankrijk. Dat er niks af waait...
Maar goed, het waait er iets minder hard dan hier en ik kan er toch niks aan doen, dus we horen het wel...
zondag 9 februari 2020 om 13:49
Pepermint_Patty schreef: ↑09-02-2020 13:26Ik heb een vent die in een taartenfabriek werkt. Heb nog appeltaartjes in de vriezer. Kom gerust aanwaaien![]()
(Het is voor nu al opgelost want net ff naar de Jumbo gewaaid)
zondag 9 februari 2020 om 13:52
His 2nd attempt. Wat een show.