Twijfel

07-02-2020 23:48 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik (vrouw) vind vrouwen heel aantrekkelijk. Eigenlijk veel mooier om te zien dan mannen. Ik heb echter nog nooit de stap durven zetten hier iets mee te doen omdat ik ergens het idee heb dat sex met een vrouw raar is.
Ik heb al 10 jaar een relatie met een hele lieve vent maar ik merk aan mijzelf dat ik steeds meer ga fantaseren. Heeft iemand zulke gevoelens ook weleens gehad en wat heb je er mee gedaan?

Bedankt voor de reacties alvast
Seks met een vrouw is niet raar. Experimenteren ook niet . Wat wel raar is , is als je achter de rug van je vriend om zou gaan experimenteren ermee. Dus ; wil je seks net een vrouw ? Maak het uit of licht je vriend in, zodat hij zelf kan beslissen of hij dit kan accepteren binnen jullie relatie.
Daar ben ik het mee eens. Heb je het met je vriend besproken?
Ik heb dat zo vaak gedaan. Vond het ook heel leuk. Mijn vriend heeft e4 geen problemen mee. Wij zijn daar gelukkig open over.
Bespreek het eens met hem en experimenteer dan eens wat als dat voor hem ok is.
Ik fantaseer zoveel, doe ik niks mee.
ik geef mn bek ook maar een douw
Ik heb al 10 jaar een relatie met een hele lieve vent maar ik merk aan mijzelf dat ik steeds meer ga fantaseren.

Vertel je partner eens over je fantasieën over seks met vrouwen, wie weet wat dat oplevert.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven