Zwanger worden de Do's en Don'ts!!
vrijdag 17 april 2009 om 15:39
Hallo allemaal,
Mijn partner en ik hebben besloten om te proberen om zwanger te worden. De foliumzuur en vitaminen zijn al gekocht en we zijn al twee weken aan het proberen (lees oefenen..joehoe!)
Nou heb ik eigenlijk vanaf een paar dagen na het vruchtbaar zijn al buikpijn en last van misselijkheid.....kan het al zo snel raak zijn...?
groetjes Stiertje
Mijn partner en ik hebben besloten om te proberen om zwanger te worden. De foliumzuur en vitaminen zijn al gekocht en we zijn al twee weken aan het proberen (lees oefenen..joehoe!)
Nou heb ik eigenlijk vanaf een paar dagen na het vruchtbaar zijn al buikpijn en last van misselijkheid.....kan het al zo snel raak zijn...?
groetjes Stiertje

vrijdag 17 april 2009 om 15:44
quote:borodini schreef op 17 april 2009 @ 15:41:
Do:
Stoppen met de pil.
Neuken
Plezier hebben
Foliumzuur slikken
Geduldig zijn
Don't :
Klussen
Ongie
Ei
Babydancen
4x testen, 1 x is echt wel genoeg
Ongeduldig zijn
Succes (f)
quote:stiertje761 schreef op 17 april 2009 @ 15:39:
Nou heb ik eigenlijk vanaf een paar dagen na het vruchtbaar zijn al buikpijn en last van misselijkheid.....kan het al zo snel raak zijn...?Ja hoor, dat kan. Hier ging het zelfs bij beide zwangerschappen zo snel.
Do:
Stoppen met de pil.
Neuken
Plezier hebben
Foliumzuur slikken
Geduldig zijn
Don't :
Klussen
Ongie
Ei
Babydancen
4x testen, 1 x is echt wel genoeg
Ongeduldig zijn
Succes (f)
quote:stiertje761 schreef op 17 april 2009 @ 15:39:
Nou heb ik eigenlijk vanaf een paar dagen na het vruchtbaar zijn al buikpijn en last van misselijkheid.....kan het al zo snel raak zijn...?Ja hoor, dat kan. Hier ging het zelfs bij beide zwangerschappen zo snel.
vrijdag 17 april 2009 om 15:45

vrijdag 17 april 2009 om 15:48
ja dat kan en als je het zeker wil weten doe je een test. Buikpijn en misselijk hoeven niets te betekenen.
Voor meer info zie een van de 100.000 andere topic over "ben ik zwanger/kan ik zwanger zijn?"
Daar lees je het meest voorkomende antwoord: hoe kunnen wij dit nu weten vanachter een PC, doe een test dan weet je het zeker. Oh ja, en lees een biologieboek.
Meestal gevolgd door verongelijkt mopperen van TO over zulke ongevoelige reacties.
Maar wat heeft je vraag te maken met de titel van je topic?
do:
veel neuken, niet zeuren en rustig afwachten.
don't
ongeduldig topic openen
ieder krampje toewijzen aan een mogelijke zwangerschap
Voor meer info zie een van de 100.000 andere topic over "ben ik zwanger/kan ik zwanger zijn?"
Daar lees je het meest voorkomende antwoord: hoe kunnen wij dit nu weten vanachter een PC, doe een test dan weet je het zeker. Oh ja, en lees een biologieboek.
Meestal gevolgd door verongelijkt mopperen van TO over zulke ongevoelige reacties.
Maar wat heeft je vraag te maken met de titel van je topic?
do:
veel neuken, niet zeuren en rustig afwachten.
don't
ongeduldig topic openen
ieder krampje toewijzen aan een mogelijke zwangerschap
vrijdag 17 april 2009 om 15:48
Oh dan heb ik nog wel een tip: het kan inderdaad prima in een keer raak zijn, maar bedenk wel dat je je vanaf het moment dat je zwanger probeert te worden, continu zwanger voelt (buikpijn, misselijkheid, moe, steken, borsten, je kunt het zo gek niet bedenken). Ongeacht of het daadwerkelijk zo is. Probeer jezelf niet gek te maken - dat maakt de conceptietijd een stuk leuker.
En bestel een sloot testen via internet, dat gaat je een hoop geld schelen. Want hoe hard mensen ook roepen dat je niet te vaak moet testen, hoogstwaarschijnlijk doe je dat toch. Dan maar beter zo goedkoop mogelijk, nietwaar
En bestel een sloot testen via internet, dat gaat je een hoop geld schelen. Want hoe hard mensen ook roepen dat je niet te vaak moet testen, hoogstwaarschijnlijk doe je dat toch. Dan maar beter zo goedkoop mogelijk, nietwaar

vrijdag 17 april 2009 om 15:53
quote:Parnell schreef op 17 april 2009 @ 15:48:
Oh dan heb ik nog wel een tip: het kan inderdaad prima in een keer raak zijn, maar bedenk wel dat je je vanaf het moment dat je zwanger probeert te worden, continu zwanger voelt (buikpijn, misselijkheid, moe, steken, borsten, je kunt het zo gek niet bedenken). Ongeacht of het daadwerkelijk zo is. Probeer jezelf niet gek te maken - dat maakt de conceptietijd een stuk leuker.
Heh, gelukkig heb ik hier geen last van gehad.
quote:Parnell schreef op 17 april 2009 @ 15:48:En bestel een sloot testen via internet, dat gaat je een hoop geld schelen. Want hoe hard mensen ook roepen dat je niet te vaak moet testen, hoogstwaarschijnlijk doe je dat toch. Dan maar beter zo goedkoop mogelijk, nietwaar Ja, heb ik ook gedaan. Had ik er maar 1 nodig....tsssk.
Heh, gelukkig heb ik hier geen last van gehad.
quote:Parnell schreef op 17 april 2009 @ 15:48:En bestel een sloot testen via internet, dat gaat je een hoop geld schelen. Want hoe hard mensen ook roepen dat je niet te vaak moet testen, hoogstwaarschijnlijk doe je dat toch. Dan maar beter zo goedkoop mogelijk, nietwaar Ja, heb ik ook gedaan. Had ik er maar 1 nodig....tsssk.
vrijdag 17 april 2009 om 15:56
De don'ts:
- roken
- drinken
- dugs
- strakke boxershorts/onderbroeken voor man
- ongeduldig worden
- bij elk krampje/pijntje/piepje/kraakje/beweging denken dat je zwanger bent
- steeds je tieten controleren of ze niet al puntiger worden
- dag in dag uit voor de spiegel staan om te zien of je al zwanger bent
- de pil slikken
- condoom gebruiken
De Do's:
- sexen en nog es sexen
- zwangerschapstesten pas gebruiken als je eigenlijk ongesteld had moeten worden
- foliumzuur slikken
- vitamines nemen
- sperma ook slikken (voorkomt misselijkheid tijdens de zwangerschap, omdat je lijf dan al gewend is aan de vreemde mannelijke eiwitten)
- bio boek lezen
Hoppa weer een lijstje erbij!
- roken
- drinken
- dugs
- strakke boxershorts/onderbroeken voor man
- ongeduldig worden
- bij elk krampje/pijntje/piepje/kraakje/beweging denken dat je zwanger bent
- steeds je tieten controleren of ze niet al puntiger worden
- dag in dag uit voor de spiegel staan om te zien of je al zwanger bent
- de pil slikken
- condoom gebruiken
De Do's:
- sexen en nog es sexen
- zwangerschapstesten pas gebruiken als je eigenlijk ongesteld had moeten worden
- foliumzuur slikken
- vitamines nemen
- sperma ook slikken (voorkomt misselijkheid tijdens de zwangerschap, omdat je lijf dan al gewend is aan de vreemde mannelijke eiwitten)
- bio boek lezen
Hoppa weer een lijstje erbij!
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

vrijdag 17 april 2009 om 16:01
vrijdag 17 april 2009 om 16:26
vrijdag 17 april 2009 om 16:30
Ik zou dan even tot maandag (proberen te) wachten met opnieuw testen.
Babydancen is een amerikaanse term, bedacht door een mevrouw die verteld op een website hoe baby's gemaakt worden, en ipv vrijen,seks of neuken, gebruikt zij de term Babydancen
Babydancen is een amerikaanse term, bedacht door een mevrouw die verteld op een website hoe baby's gemaakt worden, en ipv vrijen,seks of neuken, gebruikt zij de term Babydancen
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....