Mode & Beauty alle pijlers

Noa: Eau de Parfum

11-04-2009 17:03 48 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haa allemaal!

Nadat ik al tijden verslingerd ben aan de eau de parfum van Noa (Cacharel) kan ik mijn favoriete luchtje ineens alleen nog maar als eau de toilette krijgen. Lekker, maar dat is toch echt veel sneller 'verwaaid' dan de eau de parfum. Heb al even op internet rondgeneusd, maar kan nergens Noa eau de parfum vinden. Iemand een idee?

Erwt
Peas on earth!
Weet je zeker dat je nr. 11 hebt en niet 128 (dat is de Perle versie)? Ik heb anders wel een sample voor je om te proberen.
op verzoek van Courageux, plaats ik dit linkje, geen idee waarom, maar ik ben braaf

http://www.anaso.nl/catal ... e-parfum-spray-p-924.html

edit: Courtje zegt dat ze mosterd is
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Dat is dus Noa Perle (en die ruikt heeeel anders).
PODE, ik liep vandaag toevallig langs een parfumwinkel waar ze allemaal parfums hebben die niet meer verkocht worden. Heb speciaal voor jou gevraagd of ze Noa edp nog hadden. De meneer van de winkel vertelde me dat hij uit de handel is, maar hij had er ws nog wel 1 of 2. Ik heb het telnr. van die man voor je, als je het wilt hebben, mail me dan even op ns1999apestaartjehotmailpuntcom.
Cum non tum age
Ik heb even op Fragrantica.com zitten kijken. Kennen jullie die site? Staan alle parfums op met de ingredienten en beschrijvingen etc.

Noa eau de toilette is een heel andere geur dan Noa Eau de Parfum. Moet je maar even kijken.
quote:Emma262 schreef op 16 april 2009 @ 16:51:

Weet je zeker dat je nr. 11 hebt en niet 128 (dat is de Perle versie)? Ik heb anders wel een sample voor je om te proberen.

Eerlijk toegegeven, ik deed eigenlijk al fronsend

Tót ik mijn luchtje (heb geen doosje meer en kan het nummer dus ook niet meer zien) vergelijk met een flesje Noa Perle (wat in de schuur staat en ik gebruik als het daar muf ruikt ) en verrek... je hebt gelijk!
Peas on earth!
quote:noa schreef op 16 april 2009 @ 17:15:

PODE, ik liep vandaag toevallig langs een parfumwinkel waar ze allemaal parfums hebben die niet meer verkocht worden. Heb speciaal voor jou gevraagd of ze Noa edp nog hadden. De meneer van de winkel vertelde me dat hij uit de handel is, maar hij had er ws nog wel 1 of 2. Ik heb het telnr. van die man voor je, als je het wilt hebben, mail me dan even op ns1999apestaartjehotmailpuntcom.Wauw! Ik ga je even mailen! Wat lief dat je dat gevraagd hebt!
Peas on earth!
quote:rosanna08 schreef op 16 april 2009 @ 17:03:

op verzoek van Courageux, plaats ik dit linkje, geen idee waarom, maar ik ben braaf

http://www.anaso.nl/catal ... e-parfum-spray-p-924.html

edit: Courtje zegt dat ze mosterd is Heel aardig, maar inderdaad mosterd, want das niet de goeie
Peas on earth!
Prinses, het nummer staat ook in het flesje gegraveerd (dan moet je wel heel erg goed kijken).
Emma, waar dan? Ik zie alleen aan de onderkant een 7 en een niet te plaatsen tekentje. Verder zie ik op het flesje alleen 'FM pour Femme' en 'parfum 30ml/1fl.oz.'
Peas on earth!
ik heb ook de fm geur...das geen rommel...zelfde wat in het originele flesje van chacharel zit...alleen zonder betaald te hebben voor de naam en de verpakking
Als je het flesje met de tekst naar je toe houdt, moet er een nummer ingegraveerd staan middenonder, waar het glas van het flesje dikker is. Maar je moet echt heel goed kijken.

En inderdaad Varisha, de geuren zijn super.
Ik zal straks even kijken of ik alsnog een nummer kan ontdekken.
Peas on earth!
Nee, toch écht geen nummer op mijn flesje. Had m'n moeder aan de telefoon, die ook FM-luchtje heeft. Zij heeft wel een nummer op haar flesje (ander luchtje). Ik ga nu de échte Noa eau de parfum proberen binnenkort (dus nummer 11)... ben benieuwd.
Peas on earth!
Had vandaag de Noa Perle geroken, toch wel heel anders dan de gewone Noa. Wel lekker maar wat minder bloemig/ zacht, wel lekker uitgaansluchtje!
Ja inderdaad een heel ander soort luchtje.
Peas on earth!
Misschien is jouw flesje dan net aan het graveerapparaat ontsnapt, maar het is wel vreemd. Ik heb anders wel een sampletje voor je. Kan ik je zo opsturen.

En als je op Fragrantica kijkt, dan is Noa Eau de Parfum ook weer anders dan Noa Eau de Toilette. Dus pas op dat je niet de verkeerde geur koopt.

Noa: (floral/woody/musk)

Tender powdery top notes of freesia, peach skin, peony and musk lead to floral heart of white flowers, ylang-ylang and rose. The base is woodsy transparent with coffee and incense touches.

Noa L Eau de Parfum: (oriental floral)

Top notes are plum, freesia and peach; middle notes are peony, sandalwood, oakmoss and rose; base notes are iris, sandalwood, patchouli, cedar and white musk.
Dankje Emma, maar overbuurmeisje van m'n ouders heeft me het vorige flesje bezorgd en kan me nu ook Noa Eau De Parfum bezorgen. Ik heb m'n moeder even het nummer doorgegeven dat jij ergens al schreef, dus nu moet het wel goed gaan.
Peas on earth!
Dankje Emma, maar overbuurmeisje van m'n ouders heeft me het vorige flesje bezorgd en kan me nu ook Noa Eau De Parfum bezorgen. Ik heb m'n moeder even het nummer doorgegeven dat jij ergens al schreef, dus nu moet het wel goed gaan.
Peas on earth!
Wel gek trouwens dat het zo verschilt, de edt en edp. Ik vind die namelijk wel redelijk dezelfde geur hebben. Het is me nooit echt opgevallen dat de edt (die ik nu heb, bij gebrek aan edp) zo verschilt van de edp. Terwijl ik de Noa Perle dus echt heel anders vind ruiken.
Peas on earth!
spam.
quote:lindafm schreef op 09 mei 2012 @ 15:11:

Iedereen die vragen over fm heeft mag me mailen.

Ik werk ook voor fm.Spammert!!!!!!
juniormoderatorviva wijzigde dit bericht op 29-05-2012 15:24
Reden: emailadres verwijderd uit quote
% gewijzigd
FM parfums zijn echt de slechtste en smerigste parfums die ik ooit heb geroken. Nooit kopen dus, het is rotzooi!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven