TV meubel...
maandag 10 februari 2020 om 10:23
Waar staat jullie TV op? We hebben grote antraciet plavuizen, en naast de tv staat een heel oude antike ladekast. Nu zoeken we een nieuw meubel om die TV op te zetten... Man en ik komen er niet uit.... want eigenlijk vind ik een tv vreselijk lelijk....
We zoeken iets waar de dvd, en de stereo installatie ook in past... Hebben jullie ideeën? Dank je wel voor het meedenken!
We zoeken iets waar de dvd, en de stereo installatie ook in past... Hebben jullie ideeën? Dank je wel voor het meedenken!
maandag 10 februari 2020 om 10:38
Wij hebben in ons industriële interieur een wit, hoogglans TV meubel met 3 lades. Hij staat tegen een petrolblauwe muur aan en het past wonderwel. De rest van onze meubels en ook de salontafel zijn van roodbruin hout met zwart staal. Grijze vloer, cognac bank.
Kun je eens wat meer vertellen over hoe je woonkamer eruit ziet? Hoe hoog je stereo is e.d.?
Edit: Exact plaatje van ons TV meubel gevonden
https://lh4.googleusercontent.com/proxy ... OCt8Uyhveg
Kun je eens wat meer vertellen over hoe je woonkamer eruit ziet? Hoe hoog je stereo is e.d.?
Edit: Exact plaatje van ons TV meubel gevonden
maandag 10 februari 2020 om 10:41
Ik vind een tv ook lelijk en dan is het ook nog zo’n groot ding.
Mijn tv hangt aan de muur en heeft een lang, dun, vrij onzichtbaar draadje naar een zwart kastje vanwaar je alles kunt aansluiten. Dat zwarte kastje hoeft dus niet persé ónder de tv te staan, maar het kan wel. Daar staat een ‘gewone’ (chinese, beschilderde) kast met deurtjes, waardoor je niets ziet van het technische spul.
De soundbar staat op die kast met plantjes ervoor zodat je die niet ziet. De basmodule staat ergens anders uit het zicht. Als ik de schilderij-modus aandoe, zie je niet dat er een tv hangt.
Mijn tv hangt aan de muur en heeft een lang, dun, vrij onzichtbaar draadje naar een zwart kastje vanwaar je alles kunt aansluiten. Dat zwarte kastje hoeft dus niet persé ónder de tv te staan, maar het kan wel. Daar staat een ‘gewone’ (chinese, beschilderde) kast met deurtjes, waardoor je niets ziet van het technische spul.
De soundbar staat op die kast met plantjes ervoor zodat je die niet ziet. De basmodule staat ergens anders uit het zicht. Als ik de schilderij-modus aandoe, zie je niet dat er een tv hangt.
maandag 10 februari 2020 om 11:14
Helaas kan die niet aan de muur... want het meubel staat schuin in een hoek.... Aan de ene kant een oude ladekast, aan de andere kant een hele bonte stoel met rosé, blau en gele gestreepte blokken, en punten. Antraciet grijze vloer, donker gruizen banken, en een ligt houten eettafel met grijze kuipstoelen..... Nu staat hij op een gekleurde kast, en die is op.....
maandag 10 februari 2020 om 11:20
Hm, ik kan me er niet echt een voorstelling van maken, maar het klinkt als een kleurrijk en druk interieur. Vind je de huidige kast wel mooi? Dan zou ik zoeken naar iets soortgelijks. Er zijn bedrijven die kasten maken van oude vissersbootjes met verweerd hout en kleurtjes. Misschien is dat iets?
Als je de huidige kast eigenlijk ook niks vindt, zou ik zoeken naar iets met wat meer rust. Bedenk ook of je alles achter deurtjes wilt hebben of dat het zichtbaar mag zijn.
Als je de huidige kast eigenlijk ook niks vindt, zou ik zoeken naar iets met wat meer rust. Bedenk ook of je alles achter deurtjes wilt hebben of dat het zichtbaar mag zijn.
maandag 10 februari 2020 om 11:34
Hij kan dan toch prima aan de muur? En dan met zo'n draaiding eraan, zodat ie in de hoek terecht komt. Geen meubel, opgelost.
Volgens mij heb je ze zelfs met afstandsbediening voor het draaimechanisme, zodat je 'm niet elke keer fysiek hoeft te draaien. Of je laat 'm standaard in de gedraaide positie staan.
Volgens mij heb je ze zelfs met afstandsbediening voor het draaimechanisme, zodat je 'm niet elke keer fysiek hoeft te draaien. Of je laat 'm standaard in de gedraaide positie staan.
maandag 10 februari 2020 om 12:07
Een grote kast die je dus open doet als je tv kijkt en de tv dus is verborgen de rest van de tijd?
Ik heb sinds een jaar geen tv meer en vind het heerlijk dat dat lelijke ding nu niet meer in de weg staat. De woonkamer is er enorm op vooruit gegaan qua gezelligheid. Als je deze dus verbergt zodra het niet wordt gebruikt hoef je je daar ook niet meer aan te storen
Ik heb sinds een jaar geen tv meer en vind het heerlijk dat dat lelijke ding nu niet meer in de weg staat. De woonkamer is er enorm op vooruit gegaan qua gezelligheid. Als je deze dus verbergt zodra het niet wordt gebruikt hoef je je daar ook niet meer aan te storen
maandag 10 februari 2020 om 18:29
Een wandbevestiging vind ik niet mooi vanwege de zichtbare snoeren; de oplossing daarvoor zou dus zijn om een plaat aan de muur te bevestigen op vijf cm van de muur waarachter de snoeren hangen met een mooie ledverlichting erachter zodat hij lijkt te zweven.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
maandag 10 februari 2020 om 18:33
Iedereen zit zeker in zijn smartphone gedoken.broodtrommel schreef: ↑10-02-2020 12:07Een grote kast die je dus open doet als je tv kijkt en de tv dus is verborgen de rest van de tijd?
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
maandag 10 februari 2020 om 19:35
maandag 10 februari 2020 om 19:40
maandag 10 februari 2020 om 19:58