Postpartum haaruitval
maandag 10 februari 2020 om 17:02
En bedankt voor je opbeurende woorden
maandag 10 februari 2020 om 17:03
Herfstblaadje19 schreef: ↑10-02-2020 16:45Ik ben pas bevallen maar ik kan ook alweer janken bij de gedachte.![]()
Accepteren en een goede kapper inderdaad, meer valt er niet aan te doen.![]()
Toi toi toi dan maar!!
maandag 10 februari 2020 om 17:09
Ik kreeg van mijn kapster een tip: silicium druppels. Deze kan je kopen bij gezondheidswinkels/drogisterijen. Ik was sceptisch maar ook wanhopig, dus heb het geprobeerd. En het werkte dus echt! M'n haar werd echt duidelijk sterker, groeide sneller weer mooi terug en de haaruitval was ook snel een stuk minder. Kan natuurlijk zijn dat het toeval was, maar ik geloof er nu wel in
maandag 10 februari 2020 om 17:22
Hahaha mij hielp het ook niet, gedeelde smart is halve smart zullen we zeggen :wink.
Het is nu hier wel iets minder...dat scheelt!
maandag 10 februari 2020 om 18:17
Ben al een flinke tijd uit de postpartum rui, maar ben nu toch wel benieuwd naar die druppels.Ximun schreef: ↑10-02-2020 17:09Ik kreeg van mijn kapster een tip: silicium druppels. Deze kan je kopen bij gezondheidswinkels/drogisterijen. Ik was sceptisch maar ook wanhopig, dus heb het geprobeerd. En het werkte dus echt! M'n haar werd echt duidelijk sterker, groeide sneller weer mooi terug en de haaruitval was ook snel een stuk minder. Kan natuurlijk zijn dat het toeval was, maar ik geloof er nu wel in![]()
maandag 10 februari 2020 om 19:52
Ja, dat is zo! Jij ook sterkte ermee! En fijn dat het inmiddels wat minder isyourlocalhero schreef: ↑10-02-2020 17:22Hahaha mij hielp het ook niet, gedeelde smart is halve smart zullen we zeggen :wink.
Het is nu hier wel iets minder...dat scheelt!
Zullen het dan toch onze wilde haren zijn geweest???
maandag 10 februari 2020 om 19:54
Ximun schreef: ↑10-02-2020 17:09Ik kreeg van mijn kapster een tip: silicium druppels. Deze kan je kopen bij gezondheidswinkels/drogisterijen. Ik was sceptisch maar ook wanhopig, dus heb het geprobeerd. En het werkte dus echt! M'n haar werd echt duidelijk sterker, groeide sneller weer mooi terug en de haaruitval was ook snel een stuk minder. Kan natuurlijk zijn dat het toeval was, maar ik geloof er nu wel in![]()
Dat klinkt interessant! Nooit eerder gehoord, maar wat fijn dat het jou geholpen heeft
maandag 10 februari 2020 om 19:56
Ik weet het, maar ik vind het toch weer een dingetje. Ik was nét zo gewend aan mijnblauwe_emmer schreef: ↑10-02-2020 18:11Tja alles wat je tijdens de zwangerschap hebt mogen houden gaat er hoppa ineens weer uit. Komt goed.
dinsdag 11 februari 2020 om 20:30
Het schijnt ook goed te zijn voor een mooie huid en nagels, dus je kan het altijd proberen! (Klinkt nu net of ik aandelen heb, maar dat is niet zoPapierVampier schreef: ↑10-02-2020 18:17Ben al een flinke tijd uit de postpartum rui, maar ben nu toch wel benieuwd naar die druppels.![]()
donderdag 13 februari 2020 om 21:09
donderdag 13 februari 2020 om 21:30
Goed mogelijk, mijn haar is sinds de eerste zs alweer dertien jaar terug flink dikke geworden...viel niets uit...na de middelste 9 jaar geleden ook meer erbij en geen uitval...en nu de jongste ruim een jaar is...nog steeds flink dikke bos met haar, maar voor mijn gevoel zoveel verloren dat je er drie pruiken minimaal van kan makenzwanger010 schreef: ↑10-02-2020 19:52Ja, dat is zo! Jij ook sterkte ermee! En fijn dat het inmiddels wat minder is
Zullen het dan toch onze wilde haren zijn geweest???
..wilde haren jij zegt het haha!