Wat je niet hardop wilt zeggen, deel 5

woensdag 8 januari 2020 om 15:00
Dus: pesthumeur? Agressieve buien, maar te fatsoenlijk om er iets mee te doen? Uitlaatklep nodig, maar geen idee waar?
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.
Links naar vorige delen:
* Deel 1
* Deel 2
* Deel 3
En er is een deel 4 maar ik durf wel harop te zeggen dat ik gen zin heb om uit te zoeken hoe daar een linkje van te maken!
Daar gaan we weer!
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.
Links naar vorige delen:
* Deel 1
* Deel 2
* Deel 3
En er is een deel 4 maar ik durf wel harop te zeggen dat ik gen zin heb om uit te zoeken hoe daar een linkje van te maken!
Daar gaan we weer!
maandag 10 februari 2020 om 17:45
Ik erger me niet snel aan mensen, maar jij (=collega) bent de uitzondering op de regel. Vind je nu echt dat je zoveel interessants te vertellen hebt? Ik heb je al vaker gevraagd of je wat korter en bondiger kan zijn. En ik weet van twee collega's dat ze dat ook met je besproken hebben. Maar alsnog dringt het niet door.
Vanochtend ook weer.. een "korte" stand van zaken. Prima dat je als eerste (en als voorzitter van het overleg) de helft van de tijd vol praat. Maar de vier andere collega's moesten het vervolgens écht kort houden om wel binnen de tijd te blijven. Afkappen werkt niet, je gaat stug door en dit was niet de eerste keer.
Heb je nu echt niet in de gaten hoeveel irritatie je hiermee opwekt? Wil je misschien wel inbinden maar lukt je dat niet? Of kan het je niets schelen?
Vanochtend ook weer.. een "korte" stand van zaken. Prima dat je als eerste (en als voorzitter van het overleg) de helft van de tijd vol praat. Maar de vier andere collega's moesten het vervolgens écht kort houden om wel binnen de tijd te blijven. Afkappen werkt niet, je gaat stug door en dit was niet de eerste keer.
Heb je nu echt niet in de gaten hoeveel irritatie je hiermee opwekt? Wil je misschien wel inbinden maar lukt je dat niet? Of kan het je niets schelen?
I'm not lazy
I'm on energy saving mode
I'm on energy saving mode
maandag 10 februari 2020 om 18:24

maandag 10 februari 2020 om 23:06
maandag 10 februari 2020 om 23:22

maandag 10 februari 2020 om 23:47
Heb je het stukje van Lubach gezien over bladblazers? Dan maakt het dit al helemaal zot
dinsdag 11 februari 2020 om 10:00
Sowieso, af en toe zie ik op Facebook weer een crowdfunding voorbijkomen en dan denk ik; hm... zijn die mensen niet verzekerd dan? Ook wel eens gevraag en toen kreeg ik als antwoord dat diegene wel een extraatje kon gebruiken na de ellende (brand of zo).

Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
dinsdag 11 februari 2020 om 12:44
Geen verzekering afgesloten, Het kabinet liet hun in de steek want nu had ze helemaal geen inkomen.
geneet van 't laeve
dinsdag 11 februari 2020 om 13:44
Ja, dat ook. Maar ik zo vaak ondernemers zeggen, dat het zoooo duur is. Normaal in loondienst is het ook duur hoor, alleen dan zie je die rekening niet voorbij komen. Als het te duur is, dan zijn of je tarieven te laag en/of je omzet te laag.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
dinsdag 11 februari 2020 om 14:23
dinsdag 11 februari 2020 om 14:26
Oh suf.
Aan de andere kant iemand vertelde mij eens dat zorgaanbieders nog best lang declaraties in mogen dienen, dus er kan nog best lang na 31 december nog eentje langskomen die voor je eigen risico is?

dinsdag 11 februari 2020 om 15:11
Je kind zelf laten fietsen is niet ontaard, daar wordt ie groot van.
En ik vind het oervervelend dat jullie kinds fiets op school laten staan en kind met de auto meenemen 'omdat het te hard waait'.
Ik snap dat jullie schatje van suiker is, maar mijn kind kan prima fietsen door deze wind.
Ik heb dat stuk gisteren twee keer en vandaag een keer met kind gefietst, niets aan het handje, behalve wat harder trappen.
Ze zijn potdikkie bijna middelbare scholieren!
En ik vind het oervervelend dat jullie kinds fiets op school laten staan en kind met de auto meenemen 'omdat het te hard waait'.
Ik snap dat jullie schatje van suiker is, maar mijn kind kan prima fietsen door deze wind.
Ik heb dat stuk gisteren twee keer en vandaag een keer met kind gefietst, niets aan het handje, behalve wat harder trappen.
Ze zijn potdikkie bijna middelbare scholieren!
dinsdag 11 februari 2020 om 23:40
Ja dat kan, maar ik ben geen filantropische instelling dus dan sturen ze maar weer een rekening. Ik vind het echt niet oké dat het vier maanden duurt voor ik mijn geld terugkrijg.