Napraattopic deel 125

27-01-2020 09:03 3033 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Star² schreef:
11-02-2020 10:40
Ze kreeg geen babybord toen ze bevallen was. Raap me op :rofl: :P
Haha, als iemand bij mij met een baby bord was aangekomen, had ik zelf de vriendschap verbroken.
Die arme vrouw is erg in de war.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ze doet me denken aan de forummer die in oa het rouwtopic maar door bleef gaan over dat zij het zwaarder had.
Jup, hier ook. Maar geloof dat dit een ander gekkie is, wel met dezelfde Chinese muur voor de kop ipv een bord.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
*2020* schreef:
11-02-2020 09:57
Met andere woorden hoe je een kind ook noemt het is nooit goed genoeg voor de napraat.

Mwoa..

Mijn zoon, mijn dochter, mijn peuter, mijn kleuter, mijn kind(eren), allemaal prima hoor.
Marana schreef:
11-02-2020 10:25
Dat doe ik wel eens als ik niet meer weet of iemand een zoon of een dochter heeft :proud:

"Hoe is het met je gebroed?"

:biggrin:
En wat is een babybord?
Griebus67 schreef:
11-02-2020 09:51
Goh, ik zeg altijd zoontje. Misschien omdat ik een oudere moeder ben en mensen anders denken dat ik het over een sliertige puber heb, in plaats van over een kind van 6. Ik ben benieuwd wanneer ik zelf niet meer vind dat het kan ;-D

Hier schreef ooit iemand over haar zieke kind van 9. In veel reacties werd toen gesproken over 'je kindje'. Mijn kind was even oud, die noemde ik echt niet meer 'kindje' met 9 jaar. 't Kind was net zo groot als ik was! (zegt ook wat over mijn lengte, natuurlijk ;-D )
Later is nu
PoesinBoots schreef:
11-02-2020 12:11
En wat is een babybord?
:sick:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Star² schreef:
11-02-2020 12:18

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
:woa:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Merys schreef:
11-02-2020 11:44
Ze doet me denken aan de forummer die in oa het rouwtopic maar door bleef gaan over dat zij het zwaarder had.
Nee die schrijft echt anders en is hier al járen
Star² schreef:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Ah nee

Godallemachtig..
Star² schreef:

Afbeelding
Knip ff 2 weg
.
Dat je dat niet krijgt, dat is een goed ding, toch? @(
Later is nu
Ik vind ze wel leuk eigenlijk, die borden. Sommige dan.
Oh zo'n bord.

Ik ken dat topic niet maar als je in een grote vriendengroep zit en iedereen die werpt krijgt een bord in de tuin behalve jij... dan snap ik dat ze zich buitengesloten voelt.
Dan weet iedereen al dat ze niet meer bij de groep hoort behalve zij dus.

Ik vrees de dag dat ik 50 word. Hier zijn ze van de Sarah's en spandoeken in de tuin. Yak.
Dreamer schreef:
11-02-2020 12:21
.
Dat je dat niet krijgt, dat is een goed ding, toch? @(
Ja en propt iemand zo'n ding wel in je tuin dan moet je dat ding eigenhandig slopen.
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
Rosabella1 schreef:
11-02-2020 12:55
Ja en propt iemand zo'n ding wel in je tuin dan moet je dat ding eigenhandig slopen.
Ik zou het eigenhandig willen slopen. Wie zoiets in mijn tuin zet, hoef ik (even) niet meer te zien.
Ik vind alleen een bord/ooievaar leuk als t kind geboren is.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
Ik heb een gezin dat ooit zelf erin zien zetten. Ik herhaal de tekst niet, want echt te belachelijk herkenbaar. Alsof ze geen gene kennen.
Hang gewoon een plastic ooievaar door je raam.
Zo'n verongelukte ooievaar door een raam, vind ik trouwens nòg erger.

Maar als je daar blij van wordt, moet je het vooral doen.
simbalabimba schreef:
11-02-2020 13:09
Ik vind alleen een bord/ooievaar leuk als t kind geboren is.

Ja als het kind geboren is. Wanneer anders dan?

edit: je bedoelt dat eerste bord? Zo niet grappig idd. Echt zo'n leuk geintje voor pasgetrouwden.
anoniem_387962 wijzigde dit bericht op 11-02-2020 13:12
22.15% gewijzigd
Ik heb een paar maanden naar dat idiote bord moeten kijken. Woon er tegenover.
PoesinBoots schreef:
11-02-2020 13:10
Ja als het kind geboren is. Wanneer anders dan?
Veertig weken lang elke week een ander bord om af te tellen? Of zoiets? Afbeelding
Oh dan komt zo'n storm als Ciara als geroepen
En versieren bij trouwen ( en zoveel jarig huwelijk) vind ik ook wel leuk. Sara/Abraham mag ook, maar niet TE. Die opblaaspoppen liever niet.

Hier (Achterhoek) worden dat soort dingen vaak nog gedaan: prima.
simbalabimba wijzigde dit bericht op 11-02-2020 13:21
19.20% gewijzigd
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven