Napraattopic deel 125
maandag 27 januari 2020 om 09:03
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
dinsdag 11 februari 2020 om 13:23
Die gooi ik even uit de vriendengroep.

Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
dinsdag 11 februari 2020 om 13:23
Echt?? Dat vind ik zo verschrikkelijk achterlijk! Om van de rest van die borden maar te zwijgen. Ik had er ook echt nog nooit van gehoord, maar wat een armoe!simbalabimba schreef: ↑11-02-2020 13:09Ik vind alleen een bord/ooievaar leuk als t kind geboren is.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
dinsdag 11 februari 2020 om 13:26
Dan heb je ze, zoals een bekende uitdrukking luidt, niet alle 24 in het kratje

Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

dinsdag 11 februari 2020 om 13:36
Ja echt.
Jij nog nooit van gehoord? Wat een armoe!

“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
dinsdag 11 februari 2020 om 13:38

dinsdag 11 februari 2020 om 13:56
Dit is toch lief? Niks mis mee.simbalabimba schreef: ↑11-02-2020 13:41
Kijk dan hoe ze staan te stralen tussen de door de buurvrouwen gevouwen gouden roosjes.
dinsdag 11 februari 2020 om 14:05
Nee hè?
Ik vermoed dat dit een moeder betrof die van haar vrienden een ooievaarsbord eiste en dat die vrienden vervolgens een statement tegen ooievaarsborden wilden maken.
Aan de andere kant van het huis steekt er vast een halve sekspop uit het woonkamerraam.

dinsdag 11 februari 2020 om 14:38

dinsdag 11 februari 2020 om 14:43
yette schreef: ↑11-02-2020 14:38Hebben we nou iemand geïnspireerd?
overig/waterverf-buiten/list_messages/457431

dinsdag 11 februari 2020 om 15:04
50 jaar getrouwd dat is een hele prestatie.simbalabimba schreef: ↑11-02-2020 13:41
Kijk dan hoe ze staan te stralen tussen de door de buurvrouwen gevouwen gouden roosjes.
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
dinsdag 11 februari 2020 om 15:10
Dat is toch geen prestatie!

dinsdag 11 februari 2020 om 15:17
Marana schreef: ↑11-02-2020 10:30Ik dacht, even kijken wat Losah er vandaag voor leuks ingooit mbt haar ex en de vriendengroep. Wordt de voorzet gewoon al gegeven! Als ze nog psychotischer gaat doen, juist vanwege die suggestie, is het helemaal zeker een trol. Wel een goed vermakelijke moet ik zeggen. Hopelijk staft er niemand.
Nou er begint er nu eentje te miepen dat ze hoopt dat de mods ingrijpen.