Napraattopic deel 125

27-01-2020 09:03 3033 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
:rofl:

Ik vind zo'n ooievaar door het raam wel leuk. Of eigenlijk: de eerste keer dat ik 'm zag. Nu het al bijna standaard is, vind ik 'm niet meer zo grappig.
Later is nu
Bij nader inzien, vind ik de meeste geboorteborden eigenlijk best te pruimen. Na het zien van deze foto @( :'(

Afbeelding
yette wijzigde dit bericht op 11-02-2020 13:22
Reden: verkeerde plaatje
33.19% gewijzigd
yette schreef:
11-02-2020 13:05
Ik zou het eigenhandig willen slopen. Wie zoiets in mijn tuin zet, hoef ik (even) niet meer te zien.
Die gooi ik even uit de vriendengroep. :proud:
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
simbalabimba schreef:
11-02-2020 13:09
Ik vind alleen een bord/ooievaar leuk als t kind geboren is.
Echt?? Dat vind ik zo verschrikkelijk achterlijk! Om van de rest van die borden maar te zwijgen. Ik had er ook echt nog nooit van gehoord, maar wat een armoe!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
yette schreef:
11-02-2020 13:21
Bij nader inzien, vind ik de meeste geboorteborden eigenlijk best te pruimen. Na het zien van deze foto @( :'(

Afbeelding
Dan heb je ze, zoals een bekende uitdrukking luidt, niet alle 24 in het kratje ;-D
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
yette schreef:

Afbeelding
Whahahahahahaha jezus wat een horror.
Nouschi schreef:
11-02-2020 13:23
Echt?? Dat vind ik zo verschrikkelijk achterlijk! Om van de rest van die borden maar te zwijgen. Ik had er ook echt nog nooit van gehoord, maar wat een armoe!
Ja echt.
Jij nog nooit van gehoord? Wat een armoe! :-D
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
Meiboom bij hoogste punt bouw: ook prima.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

yette schreef:

Afbeelding
Niet echt consequent, die ouders/familieleden van Tom. Kwam het wondertje zoontje nou door de vagina of met de ooievaar?
Later is nu
Afbeelding

Kijk dan hoe ze staan te stralen tussen de door de buurvrouwen gevouwen gouden roosjes.

*2020* schreef:
11-02-2020 09:57
Met andere woorden hoe je een kind ook noemt het is nooit goed genoeg voor de napraat.
First world problems.
simbalabimba schreef:
11-02-2020 13:41
Afbeelding

Kijk dan hoe ze staan te stralen tussen de door de buurvrouwen gevouwen gouden roosjes.
Dit is toch lief? Niks mis mee.
Dreamer schreef:
11-02-2020 13:38
Niet echt consequent, die ouders/familieleden van Tom. Kwam het wondertje zoontje nou door de vagina of met de ooievaar?
Nee hè?
Ik vermoed dat dit een moeder betrof die van haar vrienden een ooievaarsbord eiste en dat die vrienden vervolgens een statement tegen ooievaarsborden wilden maken.

Aan de andere kant van het huis steekt er vast een halve sekspop uit het woonkamerraam.
Enige voordeel van wonen in mijn buurt.

Bord is weg. Of kapot.

Of je kan hem zelf weghalen of kapot maken en je buurt de schuld geven. :cheer2:
Hebben we nou iemand geïnspireerd?
overig/waterverf-buiten/list_messages/457431
yette schreef:
11-02-2020 13:13
Veertig weken lang elke week een ander bord om af te tellen? Of zoiets? Afbeelding
Oh dit vind ik dus ook echt grappig :proud:
yette schreef:
11-02-2020 14:38
Hebben we nou iemand geïnspireerd?
overig/waterverf-buiten/list_messages/457431
:lol:
yette schreef:

Afbeelding
Ook ik heb grenzen op het gebied van geboorteborden, zo blijkt.
simbalabimba schreef:
11-02-2020 13:41
Afbeelding

50 jaar getrouwd dat is een hele prestatie.
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
Rosabella1 schreef:
11-02-2020 15:04
50 jaar getrouwd dat is een hele prestatie.
Dat is toch geen prestatie!
Zelden zoveel eensgezindheid gezien op napraat :P
yette schreef:

Afbeelding

Dit is waarschijnlijk 1 bord van de buurt, 1 van de vriendengroep (de rechtse, vermoed ik) en 1 van de familie.
hannaa45 schreef:
11-02-2020 15:10
Nou tegenwoordig wel hoor.
Marana schreef:
11-02-2020 10:30
Ik dacht, even kijken wat Losah er vandaag voor leuks ingooit mbt haar ex en de vriendengroep. Wordt de voorzet gewoon al gegeven! Als ze nog psychotischer gaat doen, juist vanwege die suggestie, is het helemaal zeker een trol. Wel een goed vermakelijke moet ik zeggen. Hopelijk staft er niemand.

Nou er begint er nu eentje te miepen dat ze hoopt dat de mods ingrijpen.
hannaa45 schreef:
11-02-2020 15:10
Met die man?!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven