Valentijnsdag 2020

11-02-2020 14:03 79 berichten
Alle reacties Link kopieren
De meest commerciële dag (mijn mening) van het jaar staat weer voor de deur, Valentijnsdag.

Doe jij hier aan? Zo ja, hoe dan? Met cadeaus of ga je iets leuks doen?

En zo niet, waarom niet?

Wij (partner en ik) hebben tot nu toe elke Valentijnsdag sinds we samen zijn, aan ons voorbij laten gaan. Want "elke dag is Valentijnsdag" en wij zijn van mening dat het vooral de winkels/horeca zijn die echt iets aan deze dag hebben.
Maar goed, dit jaar besloten om samen uiteten te gaan, komt meer omdat het dit jaar op vrijdagavond valt. Onze eerste Valentijnsdag dus.
anoniem_394845 wijzigde dit bericht op 11-02-2020 14:04
1.51% gewijzigd
Ik vind Valentijnsdag wel een gezellige dag om te zien, als het overal in de winkels versierd is. Uit eten gaan wil ik dan absoluut niet, omdat ik dat heel ‘suf’ vind op zo’n dag. Dan zit je in een restaurant en weet je zeker dat iedereen daar zit vanwege Valentijnsdag. Ik weet niet waarom, maar dan vind ik uit eten gaan ineens niet meer speciaal. Alsof je dus ook met de meute meedoet aan deze eigenlijk best wel onzinnige dag. De cadeaus die worden verkocht in de winkels vind ik ook niet leuk. Ze zijn niet bijzonder, ze voegen niets toe, het stelt niets voor.
Waarom zou iedereen een chocoladereep met ‘ik hou van jou’ op 14 februari moeten geven? Met z’n allen dezelfde prullen kopen en cadeau geven. Op de dezelfde dag. Het is geldverspilling en het heeft niets speciaals.
Ik ga niet op commando mijn liefde de liefde verklaren. En al helemaal niet met suffe cadeaus. Dingen die we al in overvloed hebben.
fluttershy schreef:
12-02-2020 06:04
Elk jaar krijgt mijn Valentijn iets. Verliefd, in relatie, niet wederzijds, ruzie, maakt niet uit : degene die mijn hart heeft krijgt minstens een kaartje.

Ik vind het leuk dat ik dat overgebracht heb. Beide kinderen zijn verliefd op iemand die niet verliefd is op hen en geven een kaartje, ook al worden ze misschien afgewezen of uitgelachen. Stoer vind ik dat.
Kijk! En dat is dus hoe ik vind waar het voor bedoeld is❤️. Ik vind het ook stoer én lief.
Nee doen er niets aan, maar wel aan 14 maart.
Ik stuur mijn zusje de lelijkste kaart die ik gevonden heb :proud: Omdat het leuk is om kaartjes te versturen en te ontvangen. Daarin schrijf ik wel dat ik van haar hou en dat ik hoop dat ze ooit lelijke kaarten van haar vriendje. Zou ik leuk voor haar vinden.

Ik ben dit jaar aan de man met Valentijnsdag :heart: Dus dan dan doe ik wel wat. Ik stuur elke man waarmee ik ben, in het eerste jaar een kaart en een handgeschreven liefdesbrief. Dit jaar ook een cadeautje. Het boekje Bucketlist voor koppels. Gewoon grappig en geinig.

Van mijn vriend verwacht ik eerlijk gezegd niets. Volgens mij is hij niet zo romantisch (wel lief). Heel misschien krijg ik bloemen.

Verder heb ik niets met Valentijnsdag als commerciële gebeuren. Vind de gedachte om een kaartje te sturen ed alleen leuk.
Ik weet niet wat we gaan doen, maar mijn man heeft wel laten weten dat hij oppas heeft geregeld voor vrijdagavond.

Ik verwacht iets als uit eten gaan ofzo. Maar geen rozen. Hou ik niet van en dat weet hij.
Ik geef hem een kaart met een lief berichtje en een extra uitgebreide lunch mee naar zn werk. :$
Ik wilde uit eten met een vriendin, maar ze vond dat ik met m'n vriend iets moest doen. Uiteindelijk andere dag gepland met haar en ga met m'n vriend uit eten 😆
pearle schreef:
11-02-2020 14:06
Elke dag is Valentijn: dat vind ik zo'n loze kreet, dat kun je bij alles dan wel zeggen en niets meer speciaal vinden
Het is veel specialer om iets onverwachts te doen dan op een dag waar dat min of meer verwacht wordt.
We used to be friends...
CourtneyTT schreef:
13-02-2020 10:01
Het is veel specialer om iets onverwachts te doen dan op een dag waar dat min of meer verwacht wordt.

Ja, dat vind ik dus ook. Waarom is het romantisch om juist op 14 februari 'verrast' te worden? Toch veel romantischer op elke willekeurige andere dag? Al is het de 13e of de 15e februari.
Later is nu
Ik moet trouwens eerlijk toegeven dat ik ook niet van het plannen en regelen ben, dus mijn man wordt ook nooit verrast met een uitje ofzo. Hij verrast mij er dan wel weer mee.
Later is nu
Jenny80 schreef:
12-02-2020 10:20
Nee doen er niets aan, maar wel aan 14 maart.
Pi-day? Onze jubileumdag, dus gaan we lekker aan de taart. :biggrin:

Veel Valentijdcadeautjes vind ik best wel suf, beertjes, prulletjes, dus die koop ik niet. Wel altijd iets te snoepen. Valentijn vind ik gewoon een mooi excuus. We gaan dan nooit uit eten of regelen iets bijzonders, maar wij zijn niet zo romantisch.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Wij gaan uit eten in een heel goed restaurant. Met alle andere valentijnstelletjes die het leuk vinden te vieren :heart: Wij gaan overigens vrij vaak uit eten.

Ik ga mijn nieuwe jurk (zwart) aandoen met mijn nieuwe laarsjes (donkerrood).
Doubletree20 schreef:
11-02-2020 15:02
Klopt, dat was dan ook de eerste keer in 20 jaar dat ik iets voor hem heb gekocht en dat was ook maar alleen omdat ik bij de bakker stond en het niet kon laten om die mee te nemen :) En het ergste is is dat ik ze heb opgegeten en hij er niets van heeft gezien :-D
Echte Valentijnschocolaatjes dus. Je onderbewuste geheime liefde voor jezelf dat jij ze hebt opgegeten. ;-)
Never judge someone without knowing the whole story. You may think you understand, but you don't.
dianaf schreef:
14-02-2020 13:38
Pi-day? Onze jubileumdag, dus gaan we lekker aan de taart. :biggrin:

Veel Valentijdcadeautjes vind ik best wel suf, beertjes, prulletjes, dus die koop ik niet. Wel altijd iets te snoepen. Valentijn vind ik gewoon een mooi excuus. We gaan dan nooit uit eten of regelen iets bijzonders, maar wij zijn niet zo romantisch.
14 maart is Steak & Blowjob day. Is door mannen in het leven geroepen als tegenhanger op Valentijn.
https://www.youtube.com/watch?v=rs0OVpxy-gI

briljant!
guppekop schreef:
11-02-2020 14:11
ik heb vorige week al een mysterieus bericht ontvangen met een soort instructie, geen idee wat er gaat gebeuren maar blijkbaar iets.

Wij doen er al jaren niets meer aan maar vind het nu tòch wel erg leuk :-)
Wat leuk!! :) weet je al wat meer?
Hij had bloemen gestuurd. :love:
Nou, lekker cliché misschien, maar ik kreeg bloemen, chocola en hij nam me mee uit eten. Aansluitend een flink potje s#x en een heerlijke massage.

Mijn dag was goed. :proud: :proud: :proud:
Naatje2000 schreef:
14-02-2020 14:04
14 maart is Steak & Blowjob day. Is door mannen in het leven geroepen als tegenhanger op Valentijn.
Hoezo, krijgt hij dat de rest van het jaar niet dan?
YagaBaba schreef:
15-02-2020 13:05
Hoezo, krijgt hij dat de rest van het jaar niet dan?
De mannen die die dag verzonnen hebben blijkbaar niet...
Wij zijn uit eten geweest en ik heb rozen en een luchtje gekregen :flirting: .
Ik kwam deze Valentijnsdag terug uit het ziekenhuis na een nachtje blijven daar met onze prachtige op 13 februari geboren zoon :flirting:
Naatje2000 schreef:
15-02-2020 14:12
Ik kwam deze Valentijnsdag terug uit het ziekenhuis na een nachtje blijven daar met onze prachtige op 13 februari geboren zoon :flirting:
Dat is nog eens een mooi Valentijns cadeau!
Gefeliciteerd! Geniet van elkaar :heart: :love:
Always look on the bright side of life
Wow gewoon wow, ik heb een kaartje gekregen (uiteraard zonder naam) en ik heb echt géén idee van wie haha!
Ik vind het wel leuk om aan zulke dingen mee te doen ..

Dus voor mn man iets leuks gekocht voor in de slaapkamer. Van hem kreeg ik een grote bos bloemen en een reep chocola uit een chocoladewinkeltje.

Commercieel? Ja!
Leuk? Ja!
BosscheBol1984 schreef:
15-02-2020 14:22
Wow gewoon wow, ik heb een kaartje gekregen (uiteraard zonder naam) en ik heb echt géén idee van wie haha!
Spannend! Handgeschreven?

Maatje, jij gefeliciteerd, geniet van de uitbreiding van je gezin.

En dame met de eerste hint op 11 februari, wat is het geworden?

Hier geen bloemen dit jaar maar een escaperoom voor koppels. Ben benieuwd!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven