Napraattopic deel 125
maandag 27 januari 2020 om 09:03
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

woensdag 12 februari 2020 om 14:58

woensdag 12 februari 2020 om 15:00
Th∅rdis schreef: ↑12-02-2020 14:58Dit is toch geen claudio? Dit is gewoon een gestoorde mevrouw die al jaren blijft hangen in een verbroken relatie. Die verhalen zijn te consistent om verzonnen te zijn lijkt me. Iedereen die hier langer meeleest kan z’n topic eindigen met een rijmpje. Dat maakt hem nog geen Claudio.
En ik geloof ook niet dat het een groepje tieners is.

woensdag 12 februari 2020 om 15:01
Toen pas?doornroosje9 schreef: ↑12-02-2020 14:41Verklaart iig wel waarom TO bleef reageren terwijl ze naar de tweeling zou gaan. Dat vond ik heel raar.
De tweeling paste praktisch gezien op geen enkele manier in het verhaal.

woensdag 12 februari 2020 om 15:02
Maar dan weet die trol dus wel dat Claudio altijd met vieze rijmpjes eindigde. Iemand vroeg alleen maar 'kan je rijmen, Loes?' en bam, toen kwam er eentje. Toegegeven, minder ranzig dan de standaard Claudiorijm, maar ik hou het toch op Claudio. Of hij heeft een volgeling.Th∅rdis schreef: ↑12-02-2020 14:58Dit is toch geen claudio? Dit is gewoon een gestoorde mevrouw die al jaren blijft hangen in een verbroken relatie. Die verhalen zijn te consistent om verzonnen te zijn lijkt me. Iedereen die hier langer meeleest kan z’n topic eindigen met een rijmpje. Dat maakt hem nog geen Claudio.
woensdag 12 februari 2020 om 15:02
Nee, daarvoor kennen ze de systemen te goed. Ik denk dat het een man is die kickt op het idee van het hebben van een partner en een stalkende ex. Hij schrijft vanuit alle perspectieven. Maakt meerdere accounts aan op diverse sites en alles voor de aandacht. Een leugen is makkelijker vol te houden wanneer deze consistent is.
viva-amber wijzigde dit bericht op 12-02-2020 15:03
11.68% gewijzigd
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.

woensdag 12 februari 2020 om 15:03
Th∅rdis schreef: ↑12-02-2020 14:58Dit is toch geen claudio? Dit is gewoon een gestoorde mevrouw die al jaren blijft hangen in een verbroken relatie. Die verhalen zijn te consistent om verzonnen te zijn lijkt me. Iedereen die hier langer meeleest kan z’n topic eindigen met een rijmpje. Dat maakt hem nog geen Claudio.
Ik schreef Claudio-achtig.
Aw bedankt voor de antwoord
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"

Avena schreef: ↑12-02-2020 15:02Maar dan weet die trol dus wel dat Claudio altijd met vieze rijmpjes eindigde. Iemand vroeg alleen maar 'kan je rijmen, Loes?' en bam, toen kwam er eentje. Toegegeven, minder ranzig dan de standaard Claudiorijm, maar ik hou het toch op Claudio. Of hij heeft een volgeling.
Ja dat schreef ik, maar wat erop volgde was niet een Claudiogedicht.

woensdag 12 februari 2020 om 15:09
woensdag 12 februari 2020 om 15:10
Ik ben bang dat dit in de kern echt was. Als je zoekt, zie je vanaf 2017 topics verschijnen. Op dat moment is het net uit, maar gaat het al over Ex en de vriendengroep. De TO krijgt dan al te horen dat ex een ex is, en dat ze de vrienden met rust moet laten. Maar ook dan antwoord ze sociaal wenselijk en krijgt het verhaal een andere wending, het gaat om de vrienden, niet om de ex.
Dat evolueert zo over de tijd, op verschillende fora (ook op viva). Ex krijgt een nieuwe vriendin en TO een nieuwe vriend. Maar het onderliggende verhaal over de ex en de vriendengroep blijft hetzelfde.
Maar ik denk dat haar zwangerschap en de nieuwe teleurstellingen daarin weer aanleiding zijn geweest om haar denkbeelden te uiten.
En ik denk dat de TO uiteindelijk vanuit het standpunt van de andere partijen is gaan schrijven om zo toch iets van sympathie ofzo voor haar eigen rol in dit verhaal te krijgen, omdat ze vanuit haar eigen verhaal alleen steeds hoort dat Ex een ex is en dat ze hem en de vrienden met rust moet laten.
Maar ik hoop dat ik er naast zit...
Dat evolueert zo over de tijd, op verschillende fora (ook op viva). Ex krijgt een nieuwe vriendin en TO een nieuwe vriend. Maar het onderliggende verhaal over de ex en de vriendengroep blijft hetzelfde.
Maar ik denk dat haar zwangerschap en de nieuwe teleurstellingen daarin weer aanleiding zijn geweest om haar denkbeelden te uiten.
En ik denk dat de TO uiteindelijk vanuit het standpunt van de andere partijen is gaan schrijven om zo toch iets van sympathie ofzo voor haar eigen rol in dit verhaal te krijgen, omdat ze vanuit haar eigen verhaal alleen steeds hoort dat Ex een ex is en dat ze hem en de vrienden met rust moet laten.

woensdag 12 februari 2020 om 15:10
Hebben jullie die van haar “vriend” dan ook gelezen?
https://www.mijngeheim.nl/forum/mijn-vr ... -verlaten/
The time of my thought is my own to spend
woensdag 12 februari 2020 om 15:11
Iemand heeft echt duidelijk tijd teveel en spoort niet...kleinbtje schreef: ↑12-02-2020 15:10Hebben jullie die van haar “vriend” dan ook gelezen?

woensdag 12 februari 2020 om 15:13
Dat hoop ik ook.Protocol schreef: ↑12-02-2020 15:10Ik ben bang dat dit in de kern echt was. Als je zoekt, zie je vanaf 2017 topics verschijnen. Op dat moment is het net uit, maar gaat het al over Ex en de vriendengroep. De TO krijgt dan al te horen dat ex een ex is, en dat ze de vrienden met rust moet laten. Maar ook dan antwoord ze sociaal wenselijk en krijgt het verhaal een andere wending, het gaat om de vrienden, niet om de ex.