Napraattopic deel 125

27-01-2020 09:03 3033 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Mark40 schreef:
12-02-2020 15:39
Ik mag niet vragen want een ban is? Prima
Kijk even bij overig pijler daar zie je een ban topic staan.
Marana schreef:
12-02-2020 15:38
Dat je een poosje of voorgoed niet op dit forum kunt inloggen omdat je een regel hebt overtreden. Loes heeft een perma-ban vanwege trollen dus kan nooit meer (met deze nick) terugkomen. MissMaran heeft een lichtere maatregel gekregen voor het overtreden van een forumregel (diagnose stellen) en mag daarom na een paar dagen weer terugkomen.

Oké bedankt! Ik vroeg zelf ook aan haar of ze borderline had. Dat mag dus ook niet?
Sja, hoe het ook precies zit, de schrijfster lijkt me niet bepaald psychisch gezond.
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
Mark40 schreef:
12-02-2020 15:40
Oké bedankt! Ik vroeg zelf ook aan haar of ze borderline had. Dat mag dus ook niet?

Ik vind dat geen diagnose stellen, maar ja, ik ben geen mod.
Maar om er dan maar een ban wegens trollen tegenaan te gooien is ook een beetje raar.
Zo veel mensen posten er op meerdere sites.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Niq schreef:
Dat jullie daar zin in hebben, al die zooi te lezen. Ik kan daar echt geen tijd voor vrij maken.

Ik heb de tijd wel maar daar had ik ook echt geen zin aan.
AeonOfWinter schreef:
12-02-2020 15:42
Maar om er dan maar een ban wegens trollen tegenaan te gooien is ook een beetje raar.
Zo veel mensen posten er op meerdere sites.
Dat topic met die neptas werd en hier geschreven en op fok geschreven.
PoesinBoots schreef:
12-02-2020 15:42
Ik heb de tijd wel maar daar had ik ook echt geen zin aan.
Ik heb het vluchtig doorgekeken. Tijd heb ik ook, zin niet.
Mark40 schreef:

Neem de huisregels waar je mee akkoord bent gegaan anders even door.
Elfje* schreef:
12-02-2020 15:43
Ik heb het vluchtig doorgekeken. Tijd heb ik ook, zin niet.
Dat snap ik, heb ik normaal ook niet. Maar ik heb een familielid met een soortgelijk denkpatroon, die inmiddels daarvoor ook voor de rechter mag verschijnen helaas. Dat triggerde bij mij de interesse in deze TO.
Merys schreef:
12-02-2020 15:43
Neem de huisregels waar je mee akkoord bent gegaan anders even door.
Zal ik doen
Protocol schreef:
12-02-2020 15:52
Dat snap ik, heb ik normaal ook niet. Maar ik heb een familielid met een soortgelijk denkpatroon, die inmiddels daarvoor ook voor de rechter mag verschijnen helaas. Dat triggerde bij mij de interesse in deze TO.
Dat snap ik goed. Mijn interesse had het ook wel, maar heb ff genoeg aan mijn eigen shit.
Morgen forumsoftwareupdat.

Alvast fijne Valentijnsdag xxx. De rest weet je wel hoop ik.
Anoniempje.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Mark40 schreef:
Nee, dat valt onder 'diagnose stellen'.
Life is short. Eat dessert first.
Niq schreef:
Dat jullie daar zin in hebben, al die zooi te lezen. Ik kan daar echt geen tijd voor vrij maken.
Ik ben net geopereerd en kan nog niet zo veel. Had dus zeker wel de tijd en zin :biggrin:
En als ik dan vraag of iemand.griep heeft?
Of hoofdpijn?

Ik vind het werkwoord vragen best essentieel bij het besluitproces of iemand een diagnose stelt. Mods moefs in misterius weejs.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Op mijn geheim staat van vandaag ook een berichtje van loes
https://www.mijngeheim.nl/forum/alles-kwijt/
Hahahaha nu gaat ze weer het slachtoffer uithangen :roll: en nu is het opeens haar ex vriend de vader van de kinderen dan :-?
XxprisjuhxX schreef:
12-02-2020 17:35
Hahahaha nu gaat ze weer het slachtoffer uithangen :roll: en nu is het opeens haar ex vriend de vader van de kinderen dan :-?
Die (ex) vriend had bij zijn verhaal al aangegeven de relatie verbroken te hebben. Dat had ze hier gewoon niet gezegd/weg gelaten.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
feow schreef:
12-02-2020 16:38
En als ik dan vraag of iemand.griep heeft?
Of hoofdpijn?
Ik zag een keer een strontbezopen bekende Nederlander en die vroeg "ben jij een hoer?" Mijn ex vond dat niet zo leuk maar toen had ik ook zoiets van 'hij vráágt het alleen"
Oh wow. Ik denk niet meer dat het een troll is. Ik denk dat ze gewoon echt heel graag naar dat feestje wil.
Solomio schreef:
11-02-2020 21:51
Bij ik krijgt de werkwoordsvorm nooit een t, ongeacht hoeveel woorden er tussen staan.
Tenzij je uit Rotterdam komt, dan zijn alle werkwoordsvormen met ik verplicht met een t op het eind
AeonOfWinter schreef:
12-02-2020 17:47
Die (ex) vriend had bij zijn verhaal al aangegeven de relatie verbroken te hebben. Dat had ze hier gewoon niet gezegd/weg gelaten.
Ah, de vader van de kinderen en Loes hebben ook geen relatie meer dus. Wat een ellende daar.
Life is short. Eat dessert first.
Ik heb gereageerd op mijn geheim

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven