Napraattopic deel 125

27-01-2020 09:03 3033 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
“Hoe straffen jullie je 4 jarige”?
Ik had wel wat suggesties, maar geen trek in een ban.
Puritanism:
„The haunting fear that someone, somewhere, may be happy”
(HL Mencken)
SombraOnline schreef:
12-02-2020 19:38
Loes-A en ex besloten na 11 jaar uit elkaar te gaan. Loes-A heeft inmiddels al 2,5 jaar een vriend + een tweeling met vriend (al blijkt die relatie nu ineens al over te zijn). Ex heeft al 3 jaar een nieuwe relatie.
Nieuwe vriendin van ex krijgt de schuld dat de vriendengroep van ex niet meer met Loes-A willen afspreken. Nieuwe vriendin van ex krijgt ook de schuld dat ex bijna niet meer tegen Loes-A praat en niet vraagt naar de tweeling.
Kinderen van Loes-A zijn inmiddels bij haar ouders geplaatst, omdat Loes-A nogal labiel overkomt.

Nu poppen er dus allemaal berichten van Mijn Geheim op, waar ze schijnbaar al vaker haar verhaal heeft gedaan.
Ah! Dank voor de samenvatting. Ik was al bang dat ik aan het dementeren was.
Puritanism:
(HL Mencken)
O wow, gelukkig mag ze niet zonder toezicht bij de kinderen zijn. Even de reacties op Mijn Geheim gelezen. Ze leeft echt in een fantasiewereld.
Life is short. Eat dessert first.
Murrmurr schreef:
12-02-2020 18:30
Racisme bestaat niet eens want rassen bestaan niet. Heb ik geleerd.
Wat ik vooral heb geleerd in “mijn” topic is dat de blanke racisten echt niet anders kunnen, de gekleurde medemens doet het namelijk ook.. en ja, als superieure blanke móet je er dan wel op en er over. The white men’s burden op een wat plattere manier.
Puritanism:
(HL Mencken)
oudebaas schreef:
12-02-2020 19:40
“Hoe straffen jullie je 4 jarige”?
Ik had wel wat suggesties, maar geen trek in een ban.
Ik las de eerste paar keer serieus 'staffen' :facepalm:
Ach ja.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Blijkbaar is het nu de schuld van iedereen online, de jeugdbeschermers/gezinsmedewerker/therapeut etc dat zij alleen thuis zit want echt iedereen zegt hetzelfde.

Dat dakraam is echt weg gewaaid.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
oudebaas schreef:
12-02-2020 19:45
Wat ik vooral heb geleerd in “mijn” topic is dat de blanke racisten echt niet anders kunnen, de gekleurde medemens doet het namelijk ook.. en ja, als superieure blanke móet je er dan wel op en er over. The white men’s burden op een wat plattere manier.
Ik heb alleen maar geleerd dat het stikvermoeiende discussies zijn wanneer racisme erbij gehaald kan worden.
Snap niet dat ze met elkaar in gesprek blijven, en steeds maar weer herhalen, herhalen, echo echooooo.
oudebaas schreef:
12-02-2020 19:45
Daar klopt toch niets van? Juist omdat wij als blanken het superieure ras zijn moeten we daar boven staan en niet racistisch zijn
Arme ouders ook. Heb je een dochter waar je je doodongerust over maakt, krijg je er ook opeens twee baby's bij om fulltime voor te zorgen...
Wow! Ik las Mijn geheim en die Loes is gewoon echt psychisch niet in orde.

Gelukkig is Jeugdbescherming betrokken. Ik heb het te doen met die kinderen.
Het grijpt me nu alweer naar m'n strot.
Murrmurr schreef:
12-02-2020 19:58
Daar klopt toch niets van? Juist omdat wij als blanken het superieure ras zijn moeten we daar boven staan en niet racistisch zijn
Maar die racisten deelnemers aan dat topic zijn helemaal niet racistisch, maar.............
Puritanism:
(HL Mencken)
Maar vind je het een geslaagd topic, oudebaas?
Niq schreef:
12-02-2020 20:02
Maar vind je het een geslaagd topic, oudebaas?
Het is een beetje ontaard in een welles-nietes dingetje. Wat is veel interessanter vind is hoe het komt dat een flink deel van de bevolking zich zo laat gaan tegen een bevolkingsgroep naar aanleiding van een ziekte. Vroeger waren de joden het haasje, nu andere minderheden. De groep zondebokzoekers is echter steeds hetzelfde, een dom en gefrustreerd deel van de dominante meerderheid.
Puritanism:
(HL Mencken)
Maar wat ik niet snap is dat iedereen ervan overtuigd is dat ze cray cray is, maar dat het wel allemaal geloofd wordt van die tweeling en Jeugdzorg en zo.
Anders is het zo saaaaaaaaaai.
Niq schreef:
12-02-2020 20:11
Anders is het zo saaaaaaaaaai.
Ja dat kan ik gleuven, daar ging dus precies mijn topic over over willing suspension etc
Murrmurr schreef:
12-02-2020 20:10
Maar wat ik niet snap is dat iedereen ervan overtuigd is dat ze cray cray is, maar dat het wel allemaal geloofd wordt van die tweeling en Jeugdzorg en zo.
Ja precies.
Sinds wanneer worden er topics helemaal verwijderd? Is slotje niet meer genoeg? Kom uit mijn werk, gegeten, afwas gedaan, wilde lezen of er nog een boeiende update was, boem baf hele topic weg.
En nu zie ik dit op Mijn Geheim:"(...) Daarna heb je berichten gestuurd dat je moest poepen!" :bonk:
Forget about what I said; the lights are gone and the party's over
Murrmurr schreef:
12-02-2020 20:10
Ze opent al jaren dezelfde topics, dan zou het wel een trol zijn met heel veel geduld en vrije tijd.
Life is short. Eat dessert first.
Wel bijzonder dat haar ouders de voogdij hebben, de kinderen hebben nog een vader toch?
Nee, vader is dood.
Niq schreef:
12-02-2020 20:38
Nee, vader is dood.
Ja dat tragische ongeluk met die weggewaaide bloempot toch? Dat is wel oprecht heel lullig
doornroosje9 schreef:
12-02-2020 20:34
Ze opent al jaren dezelfde topics, dan zou het wel een trol zijn met heel veel geduld en vrije tijd.
als we iemand die een klap van de molen heeft gehad een troll kunnen noemen dan kan het een troll zijn
Ben ik nou de enige die het raar en ongepast vindt om zo'n probleemgeval tot op andere fora toe te achtervolgen en voor gek uit te maken?
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven