Napraattopic deel 125
maandag 27 januari 2020 om 09:03
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
woensdag 12 februari 2020 om 19:42
Ah! Dank voor de samenvatting. Ik was al bang dat ik aan het dementeren was.SombraOnline schreef: ↑12-02-2020 19:38Loes-A en ex besloten na 11 jaar uit elkaar te gaan. Loes-A heeft inmiddels al 2,5 jaar een vriend + een tweeling met vriend (al blijkt die relatie nu ineens al over te zijn). Ex heeft al 3 jaar een nieuwe relatie.
Nieuwe vriendin van ex krijgt de schuld dat de vriendengroep van ex niet meer met Loes-A willen afspreken. Nieuwe vriendin van ex krijgt ook de schuld dat ex bijna niet meer tegen Loes-A praat en niet vraagt naar de tweeling.
Kinderen van Loes-A zijn inmiddels bij haar ouders geplaatst, omdat Loes-A nogal labiel overkomt.
Nu poppen er dus allemaal berichten van Mijn Geheim op, waar ze schijnbaar al vaker haar verhaal heeft gedaan.
Puritanism:
„The haunting fear that someone, somewhere, may be happy”
(HL Mencken)
(HL Mencken)
woensdag 12 februari 2020 om 19:45
Wat ik vooral heb geleerd in “mijn” topic is dat de blanke racisten echt niet anders kunnen, de gekleurde medemens doet het namelijk ook.. en ja, als superieure blanke móet je er dan wel op en er over. The white men’s burden op een wat plattere manier.
Puritanism:
(HL Mencken)
(HL Mencken)
woensdag 12 februari 2020 om 19:48
woensdag 12 februari 2020 om 19:53

woensdag 12 februari 2020 om 19:58
Ik heb alleen maar geleerd dat het stikvermoeiende discussies zijn wanneer racisme erbij gehaald kan worden.
Snap niet dat ze met elkaar in gesprek blijven, en steeds maar weer herhalen, herhalen, echo echooooo.

woensdag 12 februari 2020 om 19:58
Daar klopt toch niets van? Juist omdat wij als blanken het superieure ras zijn moeten we daar boven staan en niet racistisch zijn

woensdag 12 februari 2020 om 20:01
Maar die racisten deelnemers aan dat topic zijn helemaal niet racistisch, maar.............
Puritanism:
(HL Mencken)
(HL Mencken)
woensdag 12 februari 2020 om 20:08
Het is een beetje ontaard in een welles-nietes dingetje. Wat is veel interessanter vind is hoe het komt dat een flink deel van de bevolking zich zo laat gaan tegen een bevolkingsgroep naar aanleiding van een ziekte. Vroeger waren de joden het haasje, nu andere minderheden. De groep zondebokzoekers is echter steeds hetzelfde, een dom en gefrustreerd deel van de dominante meerderheid.
Puritanism:
(HL Mencken)
(HL Mencken)

woensdag 12 februari 2020 om 20:19
Sinds wanneer worden er topics helemaal verwijderd? Is slotje niet meer genoeg? Kom uit mijn werk, gegeten, afwas gedaan, wilde lezen of er nog een boeiende update was, boem baf hele topic weg.
En nu zie ik dit op Mijn Geheim:"(...) Daarna heb je berichten gestuurd dat je moest poepen!"
En nu zie ik dit op Mijn Geheim:"(...) Daarna heb je berichten gestuurd dat je moest poepen!"

Forget about what I said; the lights are gone and the party's over
woensdag 12 februari 2020 om 20:34
Ze opent al jaren dezelfde topics, dan zou het wel een trol zijn met heel veel geduld en vrije tijd.
Life is short. Eat dessert first.

woensdag 12 februari 2020 om 20:46
als we iemand die een klap van de molen heeft gehad een troll kunnen noemen dan kan het een troll zijndoornroosje9 schreef: ↑12-02-2020 20:34Ze opent al jaren dezelfde topics, dan zou het wel een trol zijn met heel veel geduld en vrije tijd.