Kijkgedrag vriend
dinsdag 11 februari 2020 om 19:28
Ik heb al 1,5 jaar een relatie met mijn vriend ( ik ben 41 en hij 49).
De relatie gaat op zich prima ( we hebben een lat-relatie) maar ik begin mij steeds meer te storen aan zijn kijkgedrag naar andere vrouwen. Ik weet dat iedere man en iedere vrouw kijkt maar mijn vriend draait zich gewoon om voor andere waar ik naast loop.
Als we ergens wat drinken en er zit een mooie vrouw zie ik steeds zijn blik afdwalen naar die vrouw. In het begin was het nog “ gewoon” kijkgedrag maar het lijkt steeds gekker te worden.
Ik zag van de week dat hij zelfs op Tiktok zit waar hij filmpjes bekijkt van wel hele jonge meisjes die in allerlei sexy poses staan te dansen.
Toen dacht ik echt: ligt dit aan mij of spoort hij niet.
“Vroeger” hadden de mannen natuurlijk de Playboy en misschien is dit de nieuwe variant ?
Als ik hem erop aan spreek, stel ik me aan. Hij houdt van mij zegt hij maar hij kijkt nu eenmaal graag naar mooie mensen en zal dat altijd blijven doen.....
Waar trekken jullie de grens? Ik bedoel we zijn volwassen mensen en ik wil hier helemaal niet mee bezig zijn....
De relatie gaat op zich prima ( we hebben een lat-relatie) maar ik begin mij steeds meer te storen aan zijn kijkgedrag naar andere vrouwen. Ik weet dat iedere man en iedere vrouw kijkt maar mijn vriend draait zich gewoon om voor andere waar ik naast loop.
Als we ergens wat drinken en er zit een mooie vrouw zie ik steeds zijn blik afdwalen naar die vrouw. In het begin was het nog “ gewoon” kijkgedrag maar het lijkt steeds gekker te worden.
Ik zag van de week dat hij zelfs op Tiktok zit waar hij filmpjes bekijkt van wel hele jonge meisjes die in allerlei sexy poses staan te dansen.
Toen dacht ik echt: ligt dit aan mij of spoort hij niet.
“Vroeger” hadden de mannen natuurlijk de Playboy en misschien is dit de nieuwe variant ?
Als ik hem erop aan spreek, stel ik me aan. Hij houdt van mij zegt hij maar hij kijkt nu eenmaal graag naar mooie mensen en zal dat altijd blijven doen.....
Waar trekken jullie de grens? Ik bedoel we zijn volwassen mensen en ik wil hier helemaal niet mee bezig zijn....
woensdag 12 februari 2020 om 16:14
Dit.Cookielover schreef: ↑11-02-2020 20:05Tiktok is een app waarmee je korte filmpjes kunt maken, waarin je danst op een muziekje.
Maar ik ken alleen kinderen en jongeren die het gebruiken, zeker geen mannen van 49 jaar.
Een man van 49 die een toeschouwer van Tiktok is? Klinkt als een viezerik.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
woensdag 12 februari 2020 om 18:03
Ik denk dat je je vergist als je denkt dat het raar is voor volwassen mannen van die leeftijd om ook graag naar een mooie (eveneens volwassen) 20 jarige meid te kijken.Sjulia schreef: ↑12-02-2020 11:07Moet je maar net kunnen inschatten. Mijn nichtje kijkt heel erg op naar een bekend meisje die tiktok filmpjes maakt, ze leek mij jaar of 20. Nee dus, die was 14. Sowieso gewoon vreemd om tiktok te installeren op je telefoon om deze filmpjes te gaan kijken. Als je 50 jaar oud (!) bent. Het zijn playbackende meisjes. En continu naar 20 jarige smachten op je 50ste heeft ook iets smerigs, maar ik denk idd niet dat jij het zo ervaart. Ik vond ze niet zo fris, die kijkers. En nu ik eind 20 ben nog steeds niet. Get a grip, Abraham.
En sommigen zijn zelfs leuk genoeg om het niet alleen bij kijken te laten.
Dat hele tiktok ken ik verder niet, dus daar zeg ik niets over. Maar iemand een viezerik vinden omdat hij een 20 jarige aantrekkelijk vindt? Dan vind je Tiësto ook een vieze kerel?
woensdag 12 februari 2020 om 18:13
Situatie en omgang. Overdreven smachten/kijken, tiktok account aanmaken, continu jonge vrouwen proberen te versieren; Creep. Of triest. Het zijn sowieso nooit de leukste mannen, die bokjes, die het proberen bij mij of er bovenstaand gedrag op nahouden. Midlifecrisis types. Haantjes. Gewoon sad.DS1971 schreef: ↑12-02-2020 18:03Ik denk dat je je vergist als je denkt dat het raar is voor volwassen mannen van die leeftijd om ook graag naar een mooie (eveneens volwassen) 20 jarige meid te kijken.
En sommigen zijn zelfs leuk genoeg om het niet alleen bij kijken te laten.
Dat hele tiktok ken ik verder niet, dus daar zeg ik niets over. Maar iemand een viezerik vinden omdat hij een 20 jarige aantrekkelijk vindt? Dan vind je Tiësto ook een vieze kerel?
woensdag 12 februari 2020 om 19:08
Dat het nooit de leukste mannen zijn die jou proberen te versieren is ook heel vervelend voor je.Sjulia schreef: ↑12-02-2020 18:13Situatie en omgang. Overdreven smachten/kijken, tiktok account aanmaken, continu jonge vrouwen proberen te versieren; Creep. Of triest. Het zijn sowieso nooit de leukste mannen, die bokjes, die het proberen bij mij of er bovenstaand gedrag op nahouden. Midlifecrisis types. Haantjes. Gewoon sad.
Wat dit allemaal nog met de vriend van to te maken heeft ontgaat mij.
woensdag 12 februari 2020 om 19:21
Leuke collega's.Mappie88 schreef: ↑11-02-2020 20:16Dit. Mijn vriend kijkt ook, soms ook iets te enthousiast maar kijken vind ik zelf niet zo’n probleem.
Ik heb enkel manlijke collega’s momenteel en die hebben het te pas en te onpas over ‘jonge blaadjes’ van 18 jaar want dan is alles nog op de juiste plek ofzo. Vind het zelf ook beetje smerig gedrag en wel vaker wat van gezegd maar zij beweren bij hoog en laag dat geilen op jonge meiden natuurlijk is.
Life is short. Eat dessert first.
woensdag 12 februari 2020 om 19:29
woensdag 12 februari 2020 om 20:12
Doe niet zo dramatisch. Jij gooit kijken naar 14 jarigen en naar 20 jarigen op een hoop. Dat is gewoon een beetje raar.
Echt, verreweg de meeste mannen vinden (veel) jongere vrouwen (als in volwassen vrouwen, 20+ zeg maar) seksueel zeer interessant. Dat is mij heel duidelijk gebleken.
Jij mag dat creepy vinden, dat staat je vrij, maar ik denk dat het gewoon heel normaal is.
En dan heb ik het niet over tiktok, want ik lees hier een beetje wat het zou moeten zijn en de ene keer zijn ze 9, de andere keer 20, de ene keer dansen ze in string (een 9 jarige in een string? Echt?) en de volgende keer zijn ze weer doodnormaal gekleed.
Misschien is het allemaal wel raar hoor, maar ik zie hier vaak genoeg dat iedereen over elkaar heen valt om te verkondigen dat iets echt raar is en dan denk ik ‘nee, in de echte wereld is dit vrij normaal’. Nou ja, van wat ik zie.
Ook maar een mening, maar doorslaan in elkaar en vooral mannen de maat nemen, daar zijn velen hier heel erg goed in.
Nou ja, daar vind ik soms wat van. Meer niet.
woensdag 12 februari 2020 om 20:24
woensdag 12 februari 2020 om 20:33
Kijk, dat is nu vilein. Suggereren dat ik mijzelf aangevallen voel.
Hoezo dan?
woensdag 12 februari 2020 om 20:51
Sterkte TO met je beslissing.
Mijn ex kan ook van die lompe opmerkkngen maken. Ik vertelde dat een oppas bij onze dochter was en vertelde wie ze was. (Jonge dame, 21, bekend met de school van dochter en in opleiding voor onderwijsassistent)
Zijn reactie: 21? O lekker...! (En andere onsmakelijke details)
De druppel in onze relatie was dat hij mij sexueel niet meer aantrekkelijk vond. Verbaast me achteraf niets als je geilt op 18 a 21 jarige meisjes.
De zorg is verdeeld als co-ouderschap maar ergens hoop ik dat dochter ooit ergens haar vader gigantisch zat is.
Mijn ex kan ook van die lompe opmerkkngen maken. Ik vertelde dat een oppas bij onze dochter was en vertelde wie ze was. (Jonge dame, 21, bekend met de school van dochter en in opleiding voor onderwijsassistent)
Zijn reactie: 21? O lekker...! (En andere onsmakelijke details)
De druppel in onze relatie was dat hij mij sexueel niet meer aantrekkelijk vond. Verbaast me achteraf niets als je geilt op 18 a 21 jarige meisjes.
De zorg is verdeeld als co-ouderschap maar ergens hoop ik dat dochter ooit ergens haar vader gigantisch zat is.
Been there, done that, got the T-shirt.
woensdag 12 februari 2020 om 21:09
Bedankt voor jullie reactie’s.
Tuurlijk weet ik dat mannen naar vrouwen kijken en ook naar jongere vrouwen. Al zou mijn vriend dat op een normale manier doen dan had je mij niet gehoord. Zelf heb ik mn ogen ook niet in mijn zak zitten.
Maar de manier waarop.
Bedenken dat je mij eerst een restaurant uit laat lopen zodat je zelf nog even ongegeneerd kan loeren. Het duurde ook even voordat ik door had dat dit een “ tactiek” van hem was.
Want ik zou het zelf niet kunnen verzinnen. Zo zijn er meer dingen die hij deed om mij om te tuin te lijden. Als hij door had dat ik zag dat hij weer heel erg aan het loeren was dan zei hij snel “ oh wat een mooie kleur muur is dat he?” Alsof hij daar naar keek. De eerste keren had ik het ook niet door tot dat ik in de gaten kreeg dat elke keer als hij zoiets zei er een mooie vrouw op die plek stond. Toen ging ik ook opmerkingen maken over kleuren van muren en toen hield het snel op.
Tuurlijk weet ik dat mannen naar vrouwen kijken en ook naar jongere vrouwen. Al zou mijn vriend dat op een normale manier doen dan had je mij niet gehoord. Zelf heb ik mn ogen ook niet in mijn zak zitten.
Maar de manier waarop.
Bedenken dat je mij eerst een restaurant uit laat lopen zodat je zelf nog even ongegeneerd kan loeren. Het duurde ook even voordat ik door had dat dit een “ tactiek” van hem was.
Want ik zou het zelf niet kunnen verzinnen. Zo zijn er meer dingen die hij deed om mij om te tuin te lijden. Als hij door had dat ik zag dat hij weer heel erg aan het loeren was dan zei hij snel “ oh wat een mooie kleur muur is dat he?” Alsof hij daar naar keek. De eerste keren had ik het ook niet door tot dat ik in de gaten kreeg dat elke keer als hij zoiets zei er een mooie vrouw op die plek stond. Toen ging ik ook opmerkingen maken over kleuren van muren en toen hield het snel op.
woensdag 12 februari 2020 om 21:13
Precies. Ik kan me niet voorstellen dat een 40-jarige man verlekkerd zit te kijken naar 12-jarige meiskes in kinderkleding die met een haarborstel playbacken op een populaire hit. Ik vind het scenario dat er ook veel jongeren zijn die schaars gekleed verschijnen, dan aannemelijker. Maar als dat zo is, dat er jongens en meiden van 16-17-18 zijn die schaars gekleed hun "artistieke" talenten aan de wereld tonen, dan vraag IK me weer af waarom zo veel ouders hun 9/10/11-jarigen naar die TikTok-rommel laten kijken.DS1971 schreef: ↑12-02-2020 20:12Doe niet zo dramatisch. Jij gooit kijken naar 14 jarigen en naar 20 jarigen op een hoop. Dat is gewoon een beetje raar.
Echt, verreweg de meeste mannen vinden (veel) jongere vrouwen (als in volwassen vrouwen, 20+ zeg maar) seksueel zeer interessant. Dat is mij heel duidelijk gebleken.
Jij mag dat creepy vinden, dat staat je vrij, maar ik denk dat het gewoon heel normaal is.
En dan heb ik het niet over tiktok, want ik lees hier een beetje wat het zou moeten zijn en de ene keer zijn ze 9, de andere keer 20, de ene keer dansen ze in string (een 9 jarige in een string? Echt?) en de volgende keer zijn ze weer doodnormaal gekleed.
Misschien is het allemaal wel raar hoor, maar ik zie hier vaak genoeg dat iedereen over elkaar heen valt om te verkondigen dat iets echt raar is en dan denk ik ‘nee, in de echte wereld is dit vrij normaal’. Nou ja, van wat ik zie.
Ook maar een mening, maar doorslaan in elkaar en vooral mannen de maat nemen, daar zijn velen hier heel erg goed in.
Nou ja, daar vind ik soms wat van. Meer niet.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
woensdag 12 februari 2020 om 21:15
woensdag 12 februari 2020 om 21:25
Heb er wat van gezegd. Dat ik snap dat hij kijkt maar zich helemaal omdraaien wel een beetje ver vind gaan en erg respectloos naar mij toe.
Hij snapte er niets van. Ik stel
me aan en waarom doen vrouwen altijd zo moeilijk, was zijn reactie.
woensdag 12 februari 2020 om 21:27
Jij mag hem een enorme eikel vinden, begrijp mij goed. Maar je wil voor je kinderen het beste, toch? Nou, dat is dat ze met beide ouders een goede band hebben.
woensdag 12 februari 2020 om 21:29
dit laatste wil ze juist in de weg staan door hem af te doen als 'vieze man'. klassiek buitensluit gedrag. arme kind.
woensdag 12 februari 2020 om 21:39
Vrouwen kunnen ook op hogere leeftijden zeer aantrekkelijk zijn hoor.
Maar net als bij mannen: daar moet je wel wat voor doen (en misschien wel belangrijker, laten).
Dus het kan wel.