Kijkgedrag vriend
dinsdag 11 februari 2020 om 19:28
Ik heb al 1,5 jaar een relatie met mijn vriend ( ik ben 41 en hij 49).
De relatie gaat op zich prima ( we hebben een lat-relatie) maar ik begin mij steeds meer te storen aan zijn kijkgedrag naar andere vrouwen. Ik weet dat iedere man en iedere vrouw kijkt maar mijn vriend draait zich gewoon om voor andere waar ik naast loop.
Als we ergens wat drinken en er zit een mooie vrouw zie ik steeds zijn blik afdwalen naar die vrouw. In het begin was het nog “ gewoon” kijkgedrag maar het lijkt steeds gekker te worden.
Ik zag van de week dat hij zelfs op Tiktok zit waar hij filmpjes bekijkt van wel hele jonge meisjes die in allerlei sexy poses staan te dansen.
Toen dacht ik echt: ligt dit aan mij of spoort hij niet.
“Vroeger” hadden de mannen natuurlijk de Playboy en misschien is dit de nieuwe variant ?
Als ik hem erop aan spreek, stel ik me aan. Hij houdt van mij zegt hij maar hij kijkt nu eenmaal graag naar mooie mensen en zal dat altijd blijven doen.....
Waar trekken jullie de grens? Ik bedoel we zijn volwassen mensen en ik wil hier helemaal niet mee bezig zijn....
De relatie gaat op zich prima ( we hebben een lat-relatie) maar ik begin mij steeds meer te storen aan zijn kijkgedrag naar andere vrouwen. Ik weet dat iedere man en iedere vrouw kijkt maar mijn vriend draait zich gewoon om voor andere waar ik naast loop.
Als we ergens wat drinken en er zit een mooie vrouw zie ik steeds zijn blik afdwalen naar die vrouw. In het begin was het nog “ gewoon” kijkgedrag maar het lijkt steeds gekker te worden.
Ik zag van de week dat hij zelfs op Tiktok zit waar hij filmpjes bekijkt van wel hele jonge meisjes die in allerlei sexy poses staan te dansen.
Toen dacht ik echt: ligt dit aan mij of spoort hij niet.
“Vroeger” hadden de mannen natuurlijk de Playboy en misschien is dit de nieuwe variant ?
Als ik hem erop aan spreek, stel ik me aan. Hij houdt van mij zegt hij maar hij kijkt nu eenmaal graag naar mooie mensen en zal dat altijd blijven doen.....
Waar trekken jullie de grens? Ik bedoel we zijn volwassen mensen en ik wil hier helemaal niet mee bezig zijn....
dinsdag 11 februari 2020 om 21:39
Ik vind het eigenlijk verontrustender dat ouders het OK vinden dat hun kinderen naar TikTok kijken waar blijkbaar tieners in stringetjes ronddartelen.Babette1010 schreef: ↑11-02-2020 21:37Als ik eens een glimp opvang van zijn Tiktok dan zie ik meiden voorbij komen in stringetjes enzo. Ze zijn geen 10 maar de 20 redden ze ook niet.
Ik heb hem er op aangesproken maar dan overdrijf ik en zegt hij dat hij ook genoeg andere filmpjes voorbij ziet komen die gewoon grappig zijn. Over zijn kijkgedrag in het algemeen valt niet te praten, hij snapt niet waar ik me druk om maak. Volgens zijn zus kijkt hij al zijn hele leven heel erg naar vrouwen....
Het vreemde is wel dat als er eens een man naar mij kijkt hij de man een boze blik toewerpt. En ik merk ook steeds meer dat hij jaloers is als ik eens contact heb met een mannelijke collega. Dat gedrag snap ik ook niet. Zelf kijkt hij zijn ogen uit maar als het andersom gebeurd vindt hij het niet leuk.....
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
dinsdag 11 februari 2020 om 21:40
Open anders zelf een topic.
In dit topic kijkt een een veertiger ernaar en dat vind ik vrij bizar.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
dinsdag 11 februari 2020 om 21:44
Dus het is niet bizar als een 15-jarige kijkt naar een leeftijdsgenoot die in stringetjes ronddartelt? Of een 10-jarige?
dinsdag 11 februari 2020 om 21:44
Dit klinkt niet ok. Jij moet het maar pikken, maar andersom reageert hij jaloers. Dit in combinatie met het geilen op tienermeiden zou mij er toch echt toe zetten om deze relatie te heroverwegen.Babette1010 schreef: ↑11-02-2020 21:37Als ik eens een glimp opvang van zijn Tiktok dan zie ik meiden voorbij komen in stringetjes enzo. Ze zijn geen 10 maar de 20 redden ze ook niet.
Ik heb hem er op aangesproken maar dan overdrijf ik en zegt hij dat hij ook genoeg andere filmpjes voorbij ziet komen die gewoon grappig zijn. Over zijn kijkgedrag in het algemeen valt niet te praten, hij snapt niet waar ik me druk om maak. Volgens zijn zus kijkt hij al zijn hele leven heel erg naar vrouwen....
Het vreemde is wel dat als er eens een man naar mij kijkt hij de man een boze blik toewerpt. En ik merk ook steeds meer dat hij jaloers is als ik eens contact heb met een mannelijke collega. Dat gedrag snap ik ook niet. Zelf kijkt hij zijn ogen uit maar als het andersom gebeurd vindt hij het niet leuk.....
dinsdag 11 februari 2020 om 21:49
Pffff ja ja
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
dinsdag 11 februari 2020 om 21:50
EensHoningdropje2 schreef: ↑11-02-2020 21:44Dit klinkt niet ok. Jij moet het maar pikken, maar andersom reageert hij jaloers. Dit in combinatie met het geilen op tienermeiden zou mij er toch echt toe zetten om deze relatie te heroverwegen.
Jawel, maar daar gaat dit topic dus niet over. Net als dat het er ook niet over gaat dat kinderen meer moeten buitenspelen en minder achter een scherm moeten zitten enzo.
Ik vind een aantrekkelijke, is niet noodzakelijk een knappe, vrouw ook leuker om te zien dan bv een slonzig figuur m/v in een vieze joggingbroek. En ik zeg dat ook wel eens tegen mijn vrouw. Zij stoort zich daar niet aan.
Nu ga ik me ook niet op straat omdraaien of zo.
Ik weet wel min of meer wat TikTok is, maar daar zal je mij niet op vinden.
Nu ga ik me ook niet op straat omdraaien of zo.
Ik weet wel min of meer wat TikTok is, maar daar zal je mij niet op vinden.
dinsdag 11 februari 2020 om 21:51
Oké, dus hij is 49 jaar en zit op TikTok en kijkt als hij ergens is naar vrouwen waar jij bij bent. Dat vind jij niet oké, maar jij overdrijft volgens hem. Als een man naar jou kijkt, wordt hij jaloers. Voor mij is het wel helder...Babette1010 schreef: ↑11-02-2020 21:37Als ik eens een glimp opvang van zijn Tiktok dan zie ik meiden voorbij komen in stringetjes enzo. Ze zijn geen 10 maar de 20 redden ze ook niet.
cookielover wijzigde dit bericht op 11-02-2020 21:52
1.60% gewijzigd
dinsdag 11 februari 2020 om 21:51
Helemaal gelijk..ouwe viespeuk..
dinsdag 11 februari 2020 om 21:54
Wat ik zo verbazend vond, is dat sommigen hier TikTok zien als leuk medium voor kinderen, terwijl daar dus blijkbaar meiden of jongens halfnaakt voorstellingen op doen. Dat wil je toch niet voor een 10-jarige? Dat het dan ook niet OK is voor een 40-jarige om daarop te kijken, ik heb daar ook mijn bedenkingen bij. Maar een medium dat voor kinderen bedoeld is blijkbaar en waar blijkbaar tienermeiden op te zien zijn die in stringetjes "dansjes" uitvoeren en weet ik veel wat voor halfnaakte zooi nog meer, dan laat je je kinderen daar toch ook niet op kijken?Honingdropje2 schreef: ↑11-02-2020 21:50Jawel, maar daar gaat dit topic dus niet over. Net als dat het er ook niet over gaat dat kinderen meer moeten buitenspelen en minder achter een scherm moeten zitten enzo.
dinsdag 11 februari 2020 om 22:07
To, hij mist empathie. Dat is het probleem. Dat hij naar mooie vrouwen kijkt is normaal. Dat doen alle (hetero/bi) mannen, net zoals vrouwen ook kijken naar mooie mannen.
Maar als je vriendin erbij is, doe je dat discreet. En als je dat niet doet, dan mis je empathie.
Over tiktok geen mening. Ik moest even denken aan een Belgisch tv programma lang geleden, maar als app ken ik het niet.
Overigens, kijken naar meiden van 20 doe ik ook wel. Daar zie ik het probleem ook niet echt van in.
Maar als je vriendin erbij is, doe je dat discreet. En als je dat niet doet, dan mis je empathie.
Over tiktok geen mening. Ik moest even denken aan een Belgisch tv programma lang geleden, maar als app ken ik het niet.
Overigens, kijken naar meiden van 20 doe ik ook wel. Daar zie ik het probleem ook niet echt van in.
dinsdag 11 februari 2020 om 22:09
Wat een nare vent dan.Babette1010 schreef: ↑11-02-2020 21:37Als ik eens een glimp opvang van zijn Tiktok dan zie ik meiden voorbij komen in stringetjes enzo. Ze zijn geen 10 maar de 20 redden ze ook niet.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
dinsdag 11 februari 2020 om 23:07
Welke stringetjes? Nog nooit gezien.
Dat is vast op het darkweptiktokapje.
Daarnaast kan iedereen de boel afschermen, het is niet zoals hier. Daar kies je de mensen die je video's mogen kijken.
En er is een strikt beleid, qua dat zijn ze net zo preuts ( en gelukkig maar) als FB.
Als zullen er vast dames op staan die in hun bikini een raar dansje doen.
woensdag 12 februari 2020 om 06:16
Ja, dan is het ok.pejeka schreef: ↑11-02-2020 21:33Als het bij kijken blijft, zie ik het probleem niet. We hadden onlangs een glazenwasser op het bedrijf, en ik moet zeggen, een bijzonder mooie man. In alle opzichten. Nou, de helft van de vrouwelijke medewerkers zaten zowat soppend naar hem te kijken. Hadden er onderling zelfs opmerkingen over die niet te raden over lieten. Terwijl de vrijwel al die vrouwen toch een vriend, relatie of echtgenoot hebben. Dus dat is dan OK, want ze hebben het niet gedaan waar hun partner bij was? Dus als mannen het doen terwijl hun partner er niet bij is, is het ook OK?
Want het is normaal dat men dat doet. Ik kijk ook naar andere mannen en ik weet dat mijn man naar andere vrouwen kijkt, lijkt mij gezond.
Je hoofd omdraaien, misschien een opmerking maken waar je partner bij is is onrespectvol.
Dat kan toch niet?
Zou jij dat leuk vinden? ALs je op een terrasje zit en je man (of vrouw) zit continue de ogen uit de kassen te kijken terwijl jij er naast zit?
woensdag 12 februari 2020 om 07:37
Ik snap je TO, bij mij in het begin kon ik er wel om lachen, maar toen besefte ik dat het wel wat extreme vormen aannam, toen voelde ik me er niet comfortabel meer bij. Dat is helaas helemaal uit de hand gelopen, doordat er continu over mijn grenzen werd gegaan. Ik vind het geen charmant gedrag van je vriend, als hij het blijft doen waar jij bij bent, als je dat vraagt, hoop ik voor je dat je het kan 'ontzien'. Anders kan het echt tussen jullie in komen te staan zoals bij mij.
woensdag 12 februari 2020 om 08:28
Het staat al tussen ons in. Het vreet behoorlijk aan me. Dus ik denk dat ik voor mijn eigen geluk ga kiezen, al vind ik dat ook weer heel moeilijk. Ik bedoel, ik zal best verdrietig zijn als de relatie klapt. Maar hier word ik ook ongelukkig van want zijn kijkgedrag is echt behoorlijk erg. Hij laat mij zelfs eerder een restaurant uitlopen als er een mooie vrouw zit want dan kan meneer nog ff gluren want dan loopt hij dus achter mij....marielouisa schreef: ↑12-02-2020 07:37Ik snap je TO, bij mij in het begin kon ik er wel om lachen, maar toen besefte ik dat het wel wat extreme vormen aannam, toen voelde ik me er niet comfortabel meer bij. Dat is helaas helemaal uit de hand gelopen, doordat er continu over mijn grenzen werd gegaan. Ik vind het geen charmant gedrag van je vriend, als hij het blijft doen waar jij bij bent, als je dat vraagt, hoop ik voor je dat je het kan 'ontzien'. Anders kan het echt tussen jullie in komen te staan zoals bij mij.
babette1010 wijzigde dit bericht op 12-02-2020 08:44
0.05% gewijzigd
woensdag 12 februari 2020 om 08:35
Ik vind dit toch wel erg ver gaan.Babette1010 schreef: ↑12-02-2020 08:28Hij laat mij zelfs eerder een restaurant uitlopen als er een mooie vrouw zit want dan kan meneer nog ff gluren want dan loopt hij dus achter mij....
Het lijkt me heel beledigend als je partner zich zo gedraagt.
woensdag 12 februari 2020 om 08:36
Babette1010 schreef: ↑12-02-2020 08:28Het staat al tussen ons in. Het vreet behoorlijk aan me. Dus ik denk dat ik voor mijn eigen geluk ga kiezen, al vind ik dat ook weer heel moeilijk. Ik bedoel, ik zal best verdrietig zijn als de relatie klapt. Maar hier wordt ik ook ongelukkig van want zijn kijkgedrag is echt behoorlijk erg. Hij laat mij zelfs eerder een restaurant uitlopen als er een mooie vrouw zit want dan kan meneer nog ff gluren want dan loopt hij dus achter mij....
woensdag 12 februari 2020 om 08:41
Mijn ex deed dat ook, en als ik er iets van zei dan was ik onzekerBabette1010 schreef: ↑12-02-2020 08:28Het staat al tussen ons in. Het vreet behoorlijk aan me. Dus ik denk dat ik voor mijn eigen geluk ga kiezen, al vind ik dat ook weer heel moeilijk. Ik bedoel, ik zal best verdrietig zijn als de relatie klapt. Maar hier wordt ik ook ongelukkig van want zijn kijkgedrag is echt behoorlijk erg. Hij laat mij zelfs eerder een restaurant uitlopen als er een mooie vrouw zit want dan kan meneer nog ff gluren want dan loopt hij dus achter mij....
woensdag 12 februari 2020 om 08:46
woensdag 12 februari 2020 om 08:51
Lieve TO,Babette1010 schreef: ↑12-02-2020 08:28Het staat al tussen ons in. Het vreet behoorlijk aan me. Dus ik denk dat ik voor mijn eigen geluk ga kiezen, al vind ik dat ook weer heel moeilijk. Ik bedoel, ik zal best verdrietig zijn als de relatie klapt. Maar hier wordt ik ook ongelukkig van want zijn kijkgedrag is echt behoorlijk erg. Hij laat mij zelfs eerder een restaurant uitlopen als er een mooie vrouw zit want dan kan meneer nog ff gluren want dan loopt hij dus achter mij....
Ik snap helemaal dat je hier een topic over opent maar dat had niet eens gehoeven.
Jij vindt het gedrag van je vriend vervelend, jij krijgt er een rotgevoel van, ongeacht de mening van anderen.
Anyway jouw vriend gaat hiermee over jouw grenzen, daar zul jij iets aan moeten doen. (En als jouw grenzen jouw vriend niks kunnen schelen dan is hij jou niet waard)
Kom voor jezelf op hoor!
Wat betreft Tiktok: mijn nichtje van 10 zit daarop...
woensdag 12 februari 2020 om 08:52
Ja, precies dan zeggen ze dat je niet zo onzeker moet doen. Net als jij ben ik dat ook niet maar je gaat je idd afvragen wat hij zelf van de relatie vindt. En natuurlijk kijken alle mannen en vrouwen daar heb ik ook geen enkel probleem mee. Maar hoe mijn vriend kijkt gaat wel erg ver.Someonenew schreef: ↑12-02-2020 08:41Mijn ex deed dat ook, en als ik er iets van zei dan was ik onzeker.. Uh nee ik was niet onzeker over mijzelf maar onzeker over hem en zijn gevoel naar mij omdat hij zich zo gedroeg. Het heeft ook niet lang geduurd door dat gedrag.
![]()
Van het weekend zei ik al dat als hij dacht wat beters te kunnen krijgen hij maar gewoon moest gaan. Maar dan is het van: hoe kom je daar bij, ik ben blij met jou en dat zo’n vrouw als jij bij mij is. Als ik dan vraag waarom hij dan toch zo naar andere vrouwen kijkt wordt hij meteen boos. Want dat doet hij nu eenmaal en hij bedoelt er niets mee....
Overigens kan hij ook van mannen zeggen dat hij ze heel mooi vindt. Vooral over Ronaldo... dan begin ik weer bijna te denken dat hij op mannen valt