Kijkgedrag vriend
dinsdag 11 februari 2020 om 19:28
Ik heb al 1,5 jaar een relatie met mijn vriend ( ik ben 41 en hij 49).
De relatie gaat op zich prima ( we hebben een lat-relatie) maar ik begin mij steeds meer te storen aan zijn kijkgedrag naar andere vrouwen. Ik weet dat iedere man en iedere vrouw kijkt maar mijn vriend draait zich gewoon om voor andere waar ik naast loop.
Als we ergens wat drinken en er zit een mooie vrouw zie ik steeds zijn blik afdwalen naar die vrouw. In het begin was het nog “ gewoon” kijkgedrag maar het lijkt steeds gekker te worden.
Ik zag van de week dat hij zelfs op Tiktok zit waar hij filmpjes bekijkt van wel hele jonge meisjes die in allerlei sexy poses staan te dansen.
Toen dacht ik echt: ligt dit aan mij of spoort hij niet.
“Vroeger” hadden de mannen natuurlijk de Playboy en misschien is dit de nieuwe variant ?
Als ik hem erop aan spreek, stel ik me aan. Hij houdt van mij zegt hij maar hij kijkt nu eenmaal graag naar mooie mensen en zal dat altijd blijven doen.....
Waar trekken jullie de grens? Ik bedoel we zijn volwassen mensen en ik wil hier helemaal niet mee bezig zijn....
De relatie gaat op zich prima ( we hebben een lat-relatie) maar ik begin mij steeds meer te storen aan zijn kijkgedrag naar andere vrouwen. Ik weet dat iedere man en iedere vrouw kijkt maar mijn vriend draait zich gewoon om voor andere waar ik naast loop.
Als we ergens wat drinken en er zit een mooie vrouw zie ik steeds zijn blik afdwalen naar die vrouw. In het begin was het nog “ gewoon” kijkgedrag maar het lijkt steeds gekker te worden.
Ik zag van de week dat hij zelfs op Tiktok zit waar hij filmpjes bekijkt van wel hele jonge meisjes die in allerlei sexy poses staan te dansen.
Toen dacht ik echt: ligt dit aan mij of spoort hij niet.
“Vroeger” hadden de mannen natuurlijk de Playboy en misschien is dit de nieuwe variant ?
Als ik hem erop aan spreek, stel ik me aan. Hij houdt van mij zegt hij maar hij kijkt nu eenmaal graag naar mooie mensen en zal dat altijd blijven doen.....
Waar trekken jullie de grens? Ik bedoel we zijn volwassen mensen en ik wil hier helemaal niet mee bezig zijn....
woensdag 12 februari 2020 om 21:50
Precies. Dat geldt andersom ook zo. Voor mannen dus.
Ik vind weinig mannen aaantrekkelijk, laat staan mooi om te zien maar de leeftijdscategorie waarin ze vallen is best uitgebreid moet ik eerlijk zeggen.
Niet zozeer leeftijdsgebonden.
Soms valt me gewoon een mooie man op En die kan zowel een stuk jonger als een stuk ouder zijn.
Ben wel blij met wat je zegt in je laatste post, DS1971.
Ik vind weinig mannen aaantrekkelijk, laat staan mooi om te zien maar de leeftijdscategorie waarin ze vallen is best uitgebreid moet ik eerlijk zeggen.
Soms valt me gewoon een mooie man op En die kan zowel een stuk jonger als een stuk ouder zijn.
woensdag 12 februari 2020 om 21:56
Dat doe ik niet, ik denk t af en toe en schrik dan van mm gedachten. Ik spreek geen kwaad van hem ten overstaande van mijn dochter. Ik hoop dat ie ooit wat beschaafder gaat doen. Nee want zn taal mijn kant op, wat hij 'humor' vind, vind ik ook lang niet altijd passend en geschikt voor de oren van een 4jarige. In zijn familie is dat gebruikelijker helaas.
Maar dit gaat niet over mijn ex maar over een probleem van TO en ik hoop een verstandig besluit van haar.
Been there, done that, got the T-shirt.
woensdag 12 februari 2020 om 22:01
Ik vind dat ook nogal een reactie om bij stil te staan. Hij neemt je niet eens serieus en wuift het maar weg? Vrouwengezeik, that’s it? Vreemde reactie voor een man van die leeftijd. Hij komt op mij niet heel volwassen over, gebaseerd op je berichtjes. Reageert hij vaker zo?Babette1010 schreef: ↑12-02-2020 21:25Heb er wat van gezegd. Dat ik snap dat hij kijkt maar zich helemaal omdraaien wel een beetje ver vind gaan en erg respectloos naar mij toe.
Hij snapte er niets van. Ik stel
me aan en waarom doen vrouwen altijd zo moeilijk, was zijn reactie.
woensdag 12 februari 2020 om 22:55
Je omschrijft het precies zoals ik het zou zeggen over vrouwen.justagirly schreef: ↑12-02-2020 21:50Precies. Dat geldt andersom ook zo. Voor mannen dus.
donderdag 13 februari 2020 om 08:31
Eigenlijk wel. Hij kan absoluut niet tegen kritiek.Sjulia schreef: ↑12-02-2020 22:01Ik vind dat ook nogal een reactie om bij stil te staan. Hij neemt je niet eens serieus en wuift het maar weg? Vrouwengezeik, that’s it? Vreemde reactie voor een man van die leeftijd. Hij komt op mij niet heel volwassen over, gebaseerd op je berichtjes. Reageert hij vaker zo?
Ook zegt hij als hij kijkt dat dat niets te betekenen heeft; hij is met mij en blij met mij. Ook zei hij dat als onze relatie klapt hij nooit meer een relatie wil.
Het is sowieso een persoon die geobsedeerd is door uiterlijk. Ook dat gaat mij steeds meer tegen staan.
donderdag 13 februari 2020 om 08:41
donderdag 13 februari 2020 om 08:42
Ik ken heel dat tik tok niet, maar waar zijn de ouders van de minderjarige meisjes in dezen?
We used to be friends...
donderdag 13 februari 2020 om 12:09
Ja, hij wil graag bewonderd worden. Ik weet ook al welke richting jij uit denkt: narcistisch gedrag. Dat denk ik dus ook steeds vaker. Heb er ook al wat over gelezen en ben bang dat het plaatje aardig overeenkomt.
Nu is het niet zo dat het alleen maar ellende is anders was ik allang opgestapt. Hij kan ook heel lief zijn en hij houdt wel van mij. Dit neemt natuurlijk niet weg dat hij mij ook ongelukkig maakt en dat hoort niet in een relatie.
donderdag 13 februari 2020 om 13:39
Ja, ik snap het. Let goed op jezelf.. Je grenzen. Wat je verder ook kiest.Babette1010 schreef: ↑13-02-2020 12:09Ja, hij wil graag bewonderd worden. Ik weet ook al welke richting jij uit denkt: narcistisch gedrag. Dat denk ik dus ook steeds vaker. Heb er ook al wat over gelezen en ben bang dat het plaatje aardig overeenkomt.
Nu is het niet zo dat het alleen maar ellende is anders was ik allang opgestapt. Hij kan ook heel lief zijn en hij houdt wel van mij. Dit neemt natuurlijk niet weg dat hij mij ook ongelukkig maakt en dat hoort niet in een relatie.
Sterkte ermee.
donderdag 13 februari 2020 om 13:55
Tegen de 50 en dan op tiktok zitten om naar meisjes te kijken?
Wauw. Als begin twintiger is tiktok al voor ons iets wat we echt niet zouden gebruiken. Ik ben nooit iemand tegen gekomen die tiktok gebruik (boven de 16 en dat is al een aardige hoge grens) normaal zou vinden, dat is voor iedereen duidelijk ''kinderterrein met wat gekke pedos ertussen''
Dit is zeer ernstig.
Als ie op instagram zou zitten om naar vrouwen te kijken zou ik het al vies vinden, maar daar is het grootste deel wel volwassen. TIktok is voor het grootste deel vol met kinderen van 8-16 jaar. Dat tiktok een goede plek voor pedos is is al vaker naar buiten gebracht.
En helaas weet ik precies wat voor mannetje dit zal zijn. Is dit echt iemand waar je mee te maken zou willen hebben, laat staan daten?
Wauw. Als begin twintiger is tiktok al voor ons iets wat we echt niet zouden gebruiken. Ik ben nooit iemand tegen gekomen die tiktok gebruik (boven de 16 en dat is al een aardige hoge grens) normaal zou vinden, dat is voor iedereen duidelijk ''kinderterrein met wat gekke pedos ertussen''
Dit is zeer ernstig.
Als ie op instagram zou zitten om naar vrouwen te kijken zou ik het al vies vinden, maar daar is het grootste deel wel volwassen. TIktok is voor het grootste deel vol met kinderen van 8-16 jaar. Dat tiktok een goede plek voor pedos is is al vaker naar buiten gebracht.
En helaas weet ik precies wat voor mannetje dit zal zijn. Is dit echt iemand waar je mee te maken zou willen hebben, laat staan daten?
donderdag 13 februari 2020 om 14:28
Insta is wel heel erg mainstream tegenwoordig. En daar zitten om naar vrouwen te kijken? Insta is toch wel heel veel breder dan die paar vrouwen met een aandachtsgebrek?madaleine00 schreef: ↑13-02-2020 13:55Tegen de 50 en dan op tiktok zitten om naar meisjes te kijken?
Dit is zeer ernstig.
donderdag 13 februari 2020 om 14:31
Wat een pareltje. Veel succes ermee.Babette1010 schreef: ↑12-02-2020 21:25Heb er wat van gezegd. Dat ik snap dat hij kijkt maar zich helemaal omdraaien wel een beetje ver vind gaan en erg respectloos naar mij toe.
Hij snapte er niets van. Ik stel
me aan en waarom doen vrouwen altijd zo moeilijk, was zijn reactie.
donderdag 13 februari 2020 om 14:53
Red flaggs genoeg.. Ik zou hier klaar mee zijn.
donderdag 13 februari 2020 om 14:57
Kijk uit hoor TO met dit gedrag van hem, je bent nu 1,5 jaar samen het (nare)gedrag staat je nu al tegen. Dat gedrag van hem zal niet minder gaan worden. En ik vind hem ook manipulatief over komen. Van als onze relatie zou eindigen dan hoef ik geen relatie meer! Zei mijn ex (met dezelfde narcistische trekjes) ook en nadat ik het uitgemaakt had, zat hij dezelfde week al bij een anderBabette1010 schreef: ↑13-02-2020 12:09Ja, hij wil graag bewonderd worden. Ik weet ook al welke richting jij uit denkt: narcistisch gedrag. Dat denk ik dus ook steeds vaker. Heb er ook al wat over gelezen en ben bang dat het plaatje aardig overeenkomt.
anoniem_63cc40bea39de wijzigde dit bericht op 13-02-2020 18:46
0.76% gewijzigd
donderdag 13 februari 2020 om 16:12
Daar blinkt een narcist in uit.
donderdag 13 februari 2020 om 16:17
Ja, als het hem uit komt en jij precies doet wat hij wil en vooral geen tegenspraak levert. Want het draait alleen maar om hém in zijn wereldje.Babette1010 schreef: ↑13-02-2020 12:09Ja, hij wil graag bewonderd worden. Ik weet ook al welke richting jij uit denkt: narcistisch gedrag. Dat denk ik dus ook steeds vaker. Heb er ook al wat over gelezen en ben bang dat het plaatje aardig overeenkomt.
dinsdag 18 februari 2020 om 15:32
Bah..is echt niks natuurlijks hoor...viespeukenMappie88 schreef: ↑11-02-2020 20:16Dit. Mijn vriend kijkt ook, soms ook iets te enthousiast maar kijken vind ik zelf niet zo’n probleem.
Ik heb enkel manlijke collega’s momenteel en die hebben het te pas en te onpas over ‘jonge blaadjes’ van 18 jaar want dan is alles nog op de juiste plek ofzo. Vind het zelf ook beetje smerig gedrag en wel vaker wat van gezegd maar zij beweren bij hoog en laag dat geilen op jonge meiden natuurlijk is.
dinsdag 18 februari 2020 om 15:33
Ze zijn aan t latten,zou hem echt niet vertrouwen ..niets mis met latten,maar hoe zij hem omschrijft..quattro-stagioni schreef: ↑13-02-2020 16:26Wil je met deze man die jou niet serieus neemt en zeer nadrukkelijk naar andere vrouwen en jonge meisjes kijkt (en vermoedelijk nog meer bijzonder gedrag vertoont) oud worden? Kinderen krijgen?
Nee toch, hoop ik?
dinsdag 18 februari 2020 om 17:44
Offtopic hoor, maar: Haha, nooit meer een ander na mij, dat zei mijn ex ook. En dat ik een nieuwe relatie niet zou uitsluiten als hij zou overlijden, vond hij maar raar.
...Hij had binnen een maand nadat ik mijn spullen had gepakt een nieuwe vriendin.
...Hij had binnen een maand nadat ik mijn spullen had gepakt een nieuwe vriendin.
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds