Bericht van onbekende vrouw

13-02-2020 09:04 1112 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik ben ziek thuis en uit verveling keek ik weer eens op Facebook. Zag dat ik een berichtverzoek had van 2 weken geleden van een onbekende vrouw. Zij beweert 'iets' met mijn vriend te hebben. Ben zo in de war nu. Weet niet wat ik moet doen, of en hoe ik moet reageren? Hoe komt zij aan mijn naam? Ben te ziek om goed helder te denken, gaat van alles door me heen nu. Heb niets gemerkt aan mijn vriend. Hij is op dit moment voor zijn werk niet thuis (???) en komt morgenavond weer thuis. Wil niet overhaast reageren naar mijn vriend. Zal ik reageren op haar bericht?

Bedankt alvast voor jullie advies ⚘
Bij mij was het destijds wel echt
Alleen kreeg ik de volgende dag, nadat ik niet had gereageerd nog, bewijsmateriaal toegestuurd.

Daar kon hij niet omheen.

Hoop dat het niks is maar mijn gevoel zegt dat een vrouw dat niet random naar een andere vrouw gaat sturen.
Rhoslynne schreef:
13-02-2020 11:57
@2east, ik vind je een beetje irritant aanwezig hier. Je hebt je advies/mening gegeven hier, waarvoor dank. Maar moet je per se jouw mening doordrammen? Lijkt alsof je hier enkel je gelijk wilt halen.

Tja we vinden jouw relatie dus niet zo geweldig. Dat is misschien niet leuk om te lezen. Maar dan moet je dit soort dingen ook gewoon met je vriend of desnoods met je vriendinnen bespreken.
MarvelousMrsMaisel schreef:
13-02-2020 12:55
Tja we vinden jouw relatie dus niet zo geweldig. Dat is misschien niet leuk om te lezen. Maar dan moet je dit soort dingen ook gewoon met je vriend of desnoods met je vriendinnen bespreken.
Wie is we?
PoesinBoots schreef:
13-02-2020 12:39
Debiel is ook ook maar een mening hé..
Je hoeft het niet eens te zijn met mijn visies en opvattingen. Je mag een andere mening hebben en daar net mij over in discussie. Allemaal goed en allemaal aanvaardbaar.

Mij, en mijn reactie(s) wegzetten als "debiel" vind ik respectloos, onbeschoft, kwestend en beledigd en getuigt van weinig fatsoen.

Excuses zouden op z'n plaats zijn.....
jouw leven is een keuze
Luci_Morgenster schreef:
13-02-2020 12:56
Wie is we?

Jij niet in ieder geval. Jij hebt ook nogal een aparte mening, maar volgens mij pas je beter in het straatje van TO.
:HA:
2east schreef:
13-02-2020 12:57
Je hoeft het niet eens te zijn met mijn visies en opvattingen. Je mag een andere mening hebben en daar net mij over in discussie. Allemaal goed en allemaal aanvaardbaar.

Mij, en mijn reactie(s) wegzetten als "debiel" vind ik respectloos, onbeschoft, kwestend en beledigd en getuigt van weinig fatsoen.

excuses? voor wat kijk naar je eigen reactie's o.a deze Komt vrouwen! Laat ons allen lesbisch worden!
13-02-2020 12:59
Jij niet in ieder geval. Jij hebt ook nogal een aparte mening, maar volgens mij pas je beter in het straatje van TO.
:rofl:

Maar wie is we dan wel?
PoesinBoots schreef:
13-02-2020 12:59
:HA:
Amen
Vlinder1963 schreef:
13-02-2020 13:00
excuses? voor wat kijk naar je eigen reactie's o.a deze Komt vrouwen! Laat ons allen lesbisch worden!
Ik val niemand persoonlijk aan
jouw leven is een keuze
Nog geen reaktie helaas..
Onze relatie is prima. Ik geloof dan ook absoluut niet dat mijn vriend bij mij weg wilt gaan, mocht die verhouding überhaupt echt zijn. We hebben zoveel meegemaakt samen. En ja ooit, 5 jaar geleden, heb ik dat topic geopend over zijn vreemdgaan in een vorige relatie (hij was toen nog geen 30) Hij zei daarvan geleerd te hebben. Ik heb absoluut niets aan hem gemerkt de laatste tijd (geen overwerk of vaker dan anders stappen met vrienden).
2east schreef:
13-02-2020 13:01
Ik val niemand persoonlijk aan
Je maakt de dame's die het niet met jou eens zijn belachelijk,
2east schreef:
13-02-2020 12:57

Begrijpend lezen is ook wel een dingetje.
Luci_Morgenster schreef:
13-02-2020 13:00
:rofl:

Maar wie is we dan wel?

Ik begrijp uit jouw spelling dat je lezen moeilijk vindt. Maar als je de pagina's terugkijkt, moet je er toch wel uit kunnen komen.
Rhoslynne schreef:
Onze relatie is prima. Ik geloof dan ook absoluut niet dat mijn vriend bij mij weg wilt gaan, mocht die verhouding überhaupt echt zijn. We hebben zoveel meegemaakt samen. En ja ooit, 5 jaar geleden, heb ik dat topic geopend over zijn vreemdgaan in een vorige relatie (hij was toen nog geen 30) Hij zei daarvan geleerd te hebben. Ik heb absoluut niets aan hem gemerkt de laatste tijd (geen overwerk of vaker dan anders stappen met vrienden).
Maar als hij voor zijn werk vaak weg is en in hotels zit, maakt dat het natuurlijk wel makkelijker te verbergen.
Rhoslynne schreef:
Deze dame meldde dat ze het zat was om te blijven wachten tot hij klaar was met jou. Maar toch is ze dus al 14 dagen aan het wachten op antwoord van jou. Dat strookt niet echt met elkaar. Ik zou er niet teveel van denken en af en toe eens checken of er al een reactie is.
Luci_Morgenster schreef:
13-02-2020 12:56
Wie is we?
MMM en 2east.
Life is short. Eat dessert first.
Vlinder1963 schreef:
13-02-2020 13:02
Je maakt de dame's die het niet met jou eens zijn belachelijk,
Niet echt. Ze probeert dat wel..

Maar het is vooral zichzelf. Ze leest niet goed, doet rare aannames, gaat mensen veroordelen op die rare aannames, noemt zelf allemaal rare scheldwoorden mbt de dame die dat berichtje stuurt, daarna moeten we maar lesbisch worden.

Ze maakt echt alleen zichzelf belachelijk. Herhaaldelijk. Maar wat weet ik ervan, Ik heb een hele afwijkende mening over dingen blijkbaar. :rofl:
Jullie zijn een discussie aan het voeren waar het helemaal niet om gaat!
Luci_Morgenster schreef:
13-02-2020 13:05
Niet echt. Ze probeert dat wel..

Maar het is vooral zichzelf. Ze leest niet goed, doet rare aannames, gaat mensen veroordelen op die rare aannames, noemt zelf allemaal rare scheldwoorden mbt de dame die dat berichtje stuurt, daarna moeten we maar lesbisch worden.

Ze maakt echt alleen zichzelf belachelijk. Herhaaldelijk. Maar wat weet ik ervan, Ik heb een hele afwijkende mening over dingen blijkbaar. :rofl:
Je hebt gelijk Luci , dan maar 2 met een afwijkende mening :high5:
13-02-2020 13:04
Ik begrijp uit jouw spelling dat je lezen moeilijk vindt. Maar als je de pagina's terugkijkt, moet je er toch wel uit kunnen komen.
Oei, nou zeg dat. :bye:

Voor TO, excuses. Voor jou is dat wel op de plaats.
anoniem_393625 wijzigde dit bericht op 13-02-2020 13:08
1.17% gewijzigd
Rhoslynne schreef:

Waarom vraag je het niet aan hem?
Vrouwen en (vermoedelijk)reemdgaande mannen..... het blijft een moeilijk onderwerp op dit forum.....
jouw leven is een keuze
roosje1976 schreef:
13-02-2020 13:05
Jullie zijn een discussie aan het voeren waar het helemaal niet om gaat!

Tja. Dat gebeurt als er verder geen ontwikkelingen zijn.
We wachten samen met de TO op een reactie via FB en tot die tijd dwalen we wat af.
Doreia* schreef:
13-02-2020 13:04
Deze dame meldde dat ze het zat was om te blijven wachten tot hij klaar was met jou. Maar toch is ze dus al 14 dagen aan het wachten op antwoord van jou. Dat strookt niet echt met elkaar. Ik zou er niet teveel van denken en af en toe eens checken of er al een reactie is.
Ik heb ook wel eens heel veel maanden later pas een berichtje in mijn messenger gelezen omdat ik daar nooit keek, misschien was die vrouw na die week wel klaar met kijken of TO wel zal reageren, kan heel goed een wraak actie zijn geweest omdat de vriend van to het beeindigd heeft.
De vriend van TO verblijft voor zijn werk niet altijd s nachts thuis .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven