Bericht van onbekende vrouw
donderdag 13 februari 2020 om 09:04
Hoi allemaal,
Ik ben ziek thuis en uit verveling keek ik weer eens op Facebook. Zag dat ik een berichtverzoek had van 2 weken geleden van een onbekende vrouw. Zij beweert 'iets' met mijn vriend te hebben. Ben zo in de war nu. Weet niet wat ik moet doen, of en hoe ik moet reageren? Hoe komt zij aan mijn naam? Ben te ziek om goed helder te denken, gaat van alles door me heen nu. Heb niets gemerkt aan mijn vriend. Hij is op dit moment voor zijn werk niet thuis (???) en komt morgenavond weer thuis. Wil niet overhaast reageren naar mijn vriend. Zal ik reageren op haar bericht?
Bedankt alvast voor jullie advies ⚘
Ik ben ziek thuis en uit verveling keek ik weer eens op Facebook. Zag dat ik een berichtverzoek had van 2 weken geleden van een onbekende vrouw. Zij beweert 'iets' met mijn vriend te hebben. Ben zo in de war nu. Weet niet wat ik moet doen, of en hoe ik moet reageren? Hoe komt zij aan mijn naam? Ben te ziek om goed helder te denken, gaat van alles door me heen nu. Heb niets gemerkt aan mijn vriend. Hij is op dit moment voor zijn werk niet thuis (???) en komt morgenavond weer thuis. Wil niet overhaast reageren naar mijn vriend. Zal ik reageren op haar bericht?
Bedankt alvast voor jullie advies ⚘
donderdag 13 februari 2020 om 11:49

donderdag 13 februari 2020 om 11:49

donderdag 13 februari 2020 om 11:50
Oh nee, hij mag die man helemaal uitvragen over mij. Dan blijkt des te sneller dat hij door de mand valt. En is het vertrouwen sterker dan wanneer hij het naast zich neer zou leggen.

donderdag 13 februari 2020 om 11:50
Inderdaad!PoesinBoots schreef: ↑13-02-2020 11:49Nou jouw dwingende advies is al 35 keer voorbij gekomen hoor. Mag best een tandje rustiger. Wat een raar overheersend gedoe.
Haha?![]()

donderdag 13 februari 2020 om 11:51
maar waarom zou je daar boos van worden? Omdat hij doorvraagt en ben jij dan bang dat hij conclusies trekt zonder jou om weerwoord te vragen? Daar blijkt net zo goed achterdocht uit he?

donderdag 13 februari 2020 om 11:52

donderdag 13 februari 2020 om 11:52
Ik vind jou wel erg naïef hoor. Ik vertrouw mijn partner ook niet blindelings. Ik weet dat ieder mens in de verleiding kan komen om een keer een scheven schaats te rijden. Dat is niet wenselijk maar wel menselijk.
donderdag 13 februari 2020 om 11:53
Een derde?Sylphide75 schreef: ↑13-02-2020 11:47Ben ik het niet mee eens. Een derde van alle mensen in een relatie gaat vreemd dus de kans dat haar vriend het doet is zeker niet ondenkbaar. Als je direct met hem gaat praten is de kans aanwezig dat hij ontkent of een smoes verzint. Ook als je hem eerst vraagt wat dat berichtje te betekenen heeft, dan kan hij zich alvast voorbereiden. Nee, eerst zou ik wat onderzoek verrichten en eventueel die dame eens polsen en om details vragen. Dan merk je snel genoeg of het verhaal kan kloppen of niet. En dan is het nog vroeg genoeg om hem ermee te confronteren. Een internerfraudeur? Really?!
Nog los van het feit of dit soort cijfers kloppen, bij een derde die vreemd gaat, gaat tweederde dus niet vreemd. De kans dat het dus niet waar is, is dan nog steeds groter hoor......
jouw leven is een keuze

donderdag 13 februari 2020 om 11:55
Ik reageerde op iemands anders boosheid
Ik zou een normaal, vooral verbaasd, gesprek hebben

donderdag 13 februari 2020 om 11:56
Ik schat zo in dat als je zo'n berichtje krijgt, dat er dan een kans van 2% is dat er niks aan de hand is. Dat is wel ff wat anders.
donderdag 13 februari 2020 om 11:57
Enkele tips als reactie naar haar toe:
1:Goh, je bent de derde al vandaag, maar jij noemt niet je echte naam, dus je bent af.
2: Wat goed dat je me dit meldt, alleen geloof ik je niet, want je bent anoniem voor me. Jammer, het had met zo geholpen bij de scheiding.
3: Ja, Ronnie liet zoiets al doorschemeren, hij heeft de laatste tijd wel pech met zijn dates, maar ik kan je helaas ook niet helpen.
Sommigen hebben liever gelijk, dan dat ze gelukkig worden.
donderdag 13 februari 2020 om 11:58
dit is een open forum. Als het antwoord niet bevalt, is het soms beter de vraag niet te stellen.
2east wijzigde dit bericht op 13-02-2020 11:59
11.21% gewijzigd
jouw leven is een keuze

donderdag 13 februari 2020 om 11:59
Wat ik wel vreemd vind is dat dat berichtenverzoek dus al 2 weken geleden is gedaan.
TO zag het nu pas. (Kan heel goed als je de messenger-app niet op telefoon hebt)
Maar in de tussentijd heeft de stuurder van het bericht dus verder niks ondernomen. Die zit al 2 weken geduldig (?) op een berichtje te wachten?
TO zag het nu pas. (Kan heel goed als je de messenger-app niet op telefoon hebt)
Maar in de tussentijd heeft de stuurder van het bericht dus verder niks ondernomen. Die zit al 2 weken geduldig (?) op een berichtje te wachten?